Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1986
Hella Freaks! Er det noen som vet om hvor man kan kjøpe Predator: Concrete Jungle til PS2? Ganske gammel spill, men husker fortsatt theme songen etter flere år uten og ha spilt det.
Sjekket CDON.com og de har det ikke inne. Har surfa litt på Ebay og, men har aldri brukt Ebay før så vet ikke hva jeg kan forvente av avsender når det gjelder kvalitet osv osv.


Noen tips til norske nettsider som man få kjøpt det for en grei pris?
http://www.ebay.com/itm/SONY-PLAYSTA...item2c88d1e5a3

Er som regel greit å handle fra Ebay. Let etter selgere med høy positiv rating. Linken er til PS2 Pal versjon (regner med at du har PAL)
Hmm, ja. Så litt på den her istad. Har sjekket på gamespot eller spot, glemmer alltid hvilken det er, men det skal være så vanskelig og bestille fra de, så det blir nok Ebay.
Dumt spørsmål, men hva er PAL?
Hvis det er en forkortelse for paypal, så ja det har jeg.
Sist endret av Sevensteps; 26. august 2014 kl. 22:47.
Du har to eller flere systemer innenfor regioner, region 1 (usa bl.a) har ntsc format, region 2 (europa for det meste?) er pal formatet (på cden \ dvden som spillet er på.) Husk derfor på å bestille i pal format, med mindre du har kjøpt konsollen i utlandet (jeg bestilte meg nintendo 64 fra usa, og må således bestille meg ntsc- spill.)

*playstation 3 har vel regionsfri konsoll såvidt jeg har hørt, man begynner kanskje å gå mere bort fra det etterhvert (om man ikke har gjort det allerede)
Sist endret av _tommen_; 27. august 2014 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Akkurat. Da blir det bestilling med PAL format antar jeg. Ps2'en min er kjøpt i Norge, så det skal nok ikke være noe problem
Takk for informasjonen ang. pal!
thats what freaks are for