Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2819
Hei, noen som vet om hvor man kan kjøpe lik tape som politiet bruker? Var en gammel tråd her på forumet om det samme, hvor en linket til en side hvor de solgte den tapen, men til en pris på 1700kr, som blir litt uaktuelt mvh
Her kan du kjøpe: https://www.pervaco.no/varsling-sper...rebaand-politi
Du får ekstremt mye bånd dog.

Edit så nå at de kun selger til offentlige myndigheter.
Sist endret av iColdman; 24. april 2018 kl. 00:52.
Du får ikke kjøpt materiell med politiets merker på fra deres leverandører med mindre du offisielt representerer politiet.
Finner en hel del engelske på ebay...og en drøss med insignia/politi effekter.

Spørr en politi ?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sitter på en hel rull, var et hus som brant ned i nabolaget mitt, og etter at dem sperra ned gårdsplassen med tape så klarte dem å glemme rullen :P Tenkte jeg skulle sperre ned området utenfor leiligheten til en kompis nå snart, hahahah..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sitter på en hel rull, var et hus som brant ned i nabolaget mitt, og etter at dem sperra ned gårdsplassen med tape så klarte dem å glemme rullen :P Tenkte jeg skulle sperre ned området utenfor leiligheten til en kompis nå snart, hahahah..
Vis hele sitatet...
Husk å kjøpe en megafon, og etter du har omgitt kåken til kompisen din med denne rullen du har, så rop via megafonen: "dette er politiet, din eiendom er sperret av og omringet, vennligst kom ut med hendene i været", eller noe i den duren :-)
Sist endret av Mexxy; 24. april 2018 kl. 10:57.
Du kan alltids rushe rundt til steder der det har skjedd noe i løpet av natta. Snuten er notorisk sløve på sånne ting, og en kompis av meg har to ekte ruller med polititape liggende hjemme fordi han har funnet dem tilfeldig på vei hjem fra byen om natta.