Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2761
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, finnes det noe som ligner på Nitrazepam med samme egenskapene, som kicker hardere? Bruker forøvrig 10mg Apodorm og 10mg Sobril til søvn. Jeg trenger ikke noe benzo-moralpreken, men tips! Skulle røyka bønne istedet, men det er umulig. Er voksen å erfaren innen tabletter. Å har slitt med alvorlige sove problemer siden jeg var en liten unge. Har brukt 25mg quetiapin i 6-7år. Bytta fastlege som satte meg på z-hypnotika istede, imovane, men endte med unødvendige situasjoner å pillestuk som har skjedd utallige gang. Deretter fikk jeg 10mg Nitrazepam og Sobril for å kompensere om nødvendig, stein å god. Men sovner fortsatt ikke. Er jeg utålmodig siden jeg er godt vant med quetiapinen? Slutta med quetiapinen for 8 dager siden, men spiste 12,5 mg igår natt å sov som en unge..
DETTE ER EN MIDLERTIDIG LØSNING!
Flunitrazepam eller x antall øl. Førstnevnte kan du søke om via fastlegen siden det må importeres. Øl får du på butikken.
Flunitrazepam har blitt A-preparat, så er lite trolig du får det.

Fikk nylig imovane, men våkner fortsatt alt for ofte om natten. Skal høre med legen hva han kan anbefale når kontoret åpner.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Flunitrazepam har blitt A-preparat, så er lite trolig du får det.

Fikk nylig imovane, men våkner fortsatt alt for ofte om natten. Skal høre med legen hva han kan anbefale når kontoret åpner.
Vis hele sitatet...
Ja, håper det var ironi ifa Dfenz.. Kan like gjerne gå på rema 1000 å kjøpe paracet istede enn å møte på legetimen da.. Øl er greit det, men kan ikke drikke meg halvfull hver kveld for å sovne..
Jeg ELSKER imovane så de er toxic som faen for meg. Går lett ned 30stk av de iløpet av natta pga av den ubrukelig å elendige, men samtidig noe av den mest potente rusen jeg kan oppnå på piller. Så blir nokk bare å spørre om å doble dosen sobril
Ts: Har du lappen? Isåfall er det bare imovane, stilnoct, nitrazepam, oksazepam og diazepam som kan brukes.
Du kan imidlertid få andre medisiner med midlertidig kjøreforbud.

Har syke mareritt på Imovane.
Vet du om marerittene er forbigående?
Evt hvor raskt?

Skal bruke i 3 uker, men disse drømmene gjør meg bare mindre uthvilt.
Sist endret av SkammeligNykter; 15. mars 2018 kl. 08:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ts: Har du lappen? Isåfall er det bare imovane, stilnoct, nitrazepam, oksazepam og diazepam som kan brukes.

Har syke mareritt på Imovane.
Vet du om marerittene er forbigående?
Evt hvor raskt?

Skal bruke i 3 uker, men disse drømmene gjør meg bare mindre uthvilt.
Vis hele sitatet...
Nei, har ikke førerkort.
Syns jeg virker som en bivirkning uten at jeg har vært en tur på felleskatalogen. Har spist tusenvis av imovane å aldri hatt mareritt, så kan ikke relatere desverre.. Ja, imovanen skal jo øke/stabilisere REM søvnen du trenger for å være uthvilt. Jeg selv har alltid hangover fra imovanen, å tar litt tid før jeg kommer meg om morran. Ville ha prøvd stilnoct om jeg var deg, hverfall sjekka om du får mareritt av de også
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Ts: Har du lappen? Isåfall er det bare imovane, stilnoct, nitrazepam, oksazepam og diazepam som kan brukes.
Du kan imidlertid få andre medisiner med midlertidig kjøreforbud.

Har syke mareritt på Imovane.
Vet du om marerittene er forbigående?
Evt hvor raskt?

Skal bruke i 3 uker, men disse drømmene gjør meg bare mindre uthvilt.
Vis hele sitatet...
problems sleeping - horrible nightmares & zopiclone - The Student Room
https://www.thestudentroom.co.uk/sho....php?t=2173463
Oversett denne siden
I've been having multiple nightmares every night for the past 4 weeks or so. I wake up usually about 6 or 7 times during the night feeling intense fear everytime I do so. The nightmares are really awful, they're so vivid and about things that really scare me, when I wake up it takes me quite a while to realise that it wasn't real, ... Dette er bare kopierte etter jeg søkte ''nightmares zopiclone'' på google, så du er tydeligvis ikke alene, 55k treff også. Skift til stilnoct!
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
problems sleeping - horrible nightmares & zopiclone - The Student Room
https://www.thestudentroom.co.uk/sho....php?t=2173463
Oversett denne siden
I've been having multiple nightmares every night for the past 4 weeks or so. I wake up usually about 6 or 7 times during the night feeling intense fear everytime I do so. The nightmares are really awful, they're so vivid and about things that really scare me, when I wake up it takes me quite a while to realise that it wasn't real, ... Dette er bare kopierte etter jeg søkte ''nightmares zopiclone'' på google, så du er tydeligvis ikke alene, 55k treff også. Skift til stilnoct!
Vis hele sitatet...
Mindre vanlige bivirkninger (oppleves av færre enn 1 av 100):
----Mareritt, uro-----
Svimmelhet
Hodepine
Kvalme, oppkast, fordøyelsesbesvær
Utmattelse

kopiert rett fra fellekatalogen
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Skal sies jeg ikke er så begeistret over felleskatalogen, men den hjelper ofte sånne spørsmål!
Høres ut som 1-2mg flunitrazepam er det du trenger eller har lyst på, du kan få det på godkjenningsfritak fra legen om du er svineheldig. Men de går nedpå som drops som imovanen din gjør om du er den typen, det er den beste pillen som fins rohypnol/flunipam. En venn fikk grønne av komuneoverlegen her og fy som de pillene funka rett fra norsk apotek. Husker fake slappe grønne på slutten av 542 tiden til hundre kr stk. Det var en skam å legge ut, men er man avhengig så må man vel det.

s
Et realistisk alternativ er kanskje Xanor, da de har en relativt kort halveringstid (ca 12t).
Disse sover jeg godt på, men de er farlig avhengighetsskapende, og det er veldig lett å spise alle på en gang.

Selv har jeg tømt et glass (100stk 2mg) på den tiden det tok å svelge, opptil flere ganger.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
ordnet seg med å dobble dosen apodorm, samt ta 50mg sobril, og en 5-10mg quetiapin. GARANTERT etterlengtet godnatt..
Får du alt det av legen hver kveld eller?? er jo syke doser syns jeg, etter min beregning da. Og jeg er ikke nybegynner på noen måte, avhengig av piller for å fungere i snart 15år, må du ha alt det for å sove blir det fort ingen søvn igjen med enda mer benzo også. Vil du det da? Jeg ville fått noe som ikke ga deg så himla mye toleranse eller gått på avrusning. Og man trenger aldri sove 8t hver natt. Kanskje du forventer koma i 10t hver natt?

Jeg sover ofte 3t i døgnet og fungerer med det. Om jeg er heldig sover jeg to timer på en gang. Jeg ville aldri spist så mye piller for søvn, heller tatt de benzoene med morgenkaffen jeg da. Og noe tungt om natta, kanskje du trenger noe NOZZZinan.... eller bare mer quetiapin type 100mg som ikke er uvanlig.

s
Sist endret av saviour; 18. mars 2018 kl. 07:09.
Det er vel strengt tatt individuelt hvor mange timer hver enkelt trenger hver natt mtp funksjon dagen derpå. Får jeg mindre enn 6 timer søvn, er dagen rimelig tung komme seg gjennom for egen del.

Skal selv til fastlege til uka. Forhøre seg på annen medisin for søvn enn quetiapin.
Ja det er veldig individuelt, men jeg forventa tung coma hver natt når jeg begynte på sovemedisiner og fikk det(coma). I 6mnd kasnkje, så mange år med søvnløshet og skjelvinger mellom dosene. Benzo er det værste du kan bli avhengig av syns jeg. Det er eviglange abstinenser som man rett og slett ikke kommer seg gjennom før man begynner igjen.

s
Leste ikke hele tråden, men hva med Tramadol (visst du får det for søvn)? Det gjør iallefall meg såpass trøtt at det blir helt umulig å holde seg våken. Ellers så kan du jo spørre om Circadin
Sist endret av Who?; 21. mars 2018 kl. 08:02.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Update; får alt dette av legen siden problemet mitt er meget alvorlig. Jeg er meget inneforstått men at jeg ikke skal bli slått ut, men det ble jeg av . Jeg gir faen i hva slags medisiner jeg må ha for å sovne. Jeg har slitt med søvn siden jeg var baby. Den jobben jeg har krever at jeg presterer å jobber kjapt. Alt handler om REM-søvn, og ifølge meg selv er det null nada zero REM-søvn. Får tett oppfølging av lege, å alt er under kontroll (enda). Skal også til AD/HD utredning, så medisin må jeg ha.
Bra det er under legens kontroll da hvertfall, men du får ha lykke til med å få det puslespillet ditt til å gå i hop med adhd utreding osv da, håper det ordner seg slik at du fungerer i lengden. Var ikke meningen å angripe deg, men jeg vet altfor mye om hvor dårlig benzo funker etter noen år. Har gått fast i 15 år snart og ingenting gir meg nok lenger, så jeg bare lever med abstinens på minstegrensen jeg klarer meg med av valium. Det går med 20mg valium for meg nå, pluss imovane.

Det er det beste for meg nå syns jeg, og jeg gikk på 10-15 2mg rivotril fra norsk apotek før hver dag oppo metadonbehandling og hadde det ikke bedre uansett hvor mange jeg tok. Når jeg slutta m de, bytta til bare 10mg valium en stund, og abstinensene ga seg var det glede som kom tilbake jeg aldri trodde jeg skulle føle igjen.

Så jeg klarer meg med 3 timer søvn jeg, det er en vane for meg, men jeg trenger ikke jobbe, eller får det ikke til da. Så skal ikke snakke for høyt om det.

s