Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3939
Hører veldig delte meninger ang å skyte ket, noen som har meninger på dette? Noen sier det er fett som fy, andre sier det er HELVETE. Eventuelt folk som har gjort det med skyteveiledning da jeg aldri har injesert ket før.
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Har lest noe ang det at dissosiativer er en veldig elsk/hat sak.. Enten så liker du det eller ei. Selv digger jeg ketamin. Du burde også skjekke ut nichotin sin tråd som gjelder ketamin.. Mye bra!

https://freak.no/forum/showthread.php?t=84318
Er det noe jeg skulle ønske jeg hadde baller til er det å skyte ket. hjælpe mæ det virker chill as fy fææn
Sitat av Intravenøsa Vis innlegg
Hører veldig delte meninger ang å skyte ket, noen som har meninger på dette? Noen sier det er fett som fy, andre sier det er HELVETE. Eventuelt folk som har gjort det med skyteveiledning da jeg aldri har injesert ket før.
Vis hele sitatet...
Ket er fett Takk, sjekker ut!

Sitat av Intravenøsa Vis innlegg
Hører veldig delte meninger ang å skyte ket, noen som har meninger på dette? Noen sier det er fett som fy, andre sier det er HELVETE. Eventuelt folk som har gjort det med skyteveiledning da jeg aldri har injesert ket før.
Vis hele sitatet...
Sitat av shallabajs Vis innlegg
Har lest noe ang det at dissosiativer er en veldig elsk/hat sak.. Enten så liker du det eller ei. Selv digger jeg ketamin. Du burde også skjekke ut nichotin sin tråd som gjelder ketamin.. Mye bra!

https://freak.no/forum/showthread.php?t=84318
Vis hele sitatet...
Er det noe jeg er glad for er at du IKKE tør å skyte ket. Er da ikke noe å sikte etter
Sist endret av Intravenøsa; 11. mars 2018 kl. 19:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Uten å ha noe forskning/kilder å sikte til, har jeg hørt du skal sette det i muskler, ikke årer.
Er det noe jeg er glad for er at du IKKE tør å skyte ket. Er da ikke noe å sikte etter[/quote]

Sitat av Redhot Vis innlegg
Uten å ha noe forskning/kilder å sikte til, har jeg hørt du skal sette det i muskler, ikke årer.
Vis hele sitatet...
MANGE ja som sier at det "ikke går" å skyte ket iv nei, men det er vel fordi det er så enkelt å slokne før man rekker å dra ut har jeg hørt + lest. Har også hørt og lest at med nok erfaring og tunga rett i munnen skal det gå, og tydeligvis være et heftig bra kick - om man får det til.
Det der bør injiseres av en venn om mulig, ha hvertfall en venn til å dra ut nåla, og se at du ligger i riktig stilling etterpå. Det er helt alarmerende kraftige saker i armen med ket.

Har egentlig ikke lyst å lage enskyteguide, de finnes det nok av, men ket er best å få hjelp til, men jeg gjorde det selv med en venn til å dra vekk sprøyta og lo meg nesten ihjel.

s
Først av alt, dette er ikke en optimal fremgangsmåte, men det er den jeg alltid har brukt, helt uten problemer.

For det første, bland helst ut hele grammet i en beholder med sterilt vann og skrukork. Da blir det mye lettere å dosere. Velger du å gå bort fra IM, men fortsatt har en del løsning fordamper du bare vannet og krystallene trer frem igjen. Du trenger bare 20ml vann til ett g så du behøver ikke store flaska.

1G Ketamin utblandet i 20ml vann gir deg 50mg/ml. 2ml er mao 100mg, 3ml er 150mg etc. Hold deg til 2ml når du injiserer, 3ml er ikke direkte farlig, men det vil svi litt ekstra i skinka og du vil få en heisatur uten like. Det er også en stor fordel å injisere meget sakte. Trykker du for hardt, spesielt på en sensitiv plass kan det bli ganske smertefullt.

Tror jeg bruker ca et minutt på 2ml. Det vil presse litt, men ikke gjøre direkte vondt. Når det kommer til selve injiseringen bruker jeg lårene eller skinka. Går dårlig å forklare akkurat hvor du kan sette med kun tekst, men du finner flust av guider på nett. Av utstyr bruker jeg 5ml-sprøyter med 20 ev. 25mm lang kanyle.

Måtte faktisk ty til en 16mm kanyle en dag jeg var tom for de vanlige og det fungerte akkurat like godt, på tross av at jeg måtte injisere 1cm lengre ut. Jeg tror ikke det er så innmari viktig å treffe korrekt punkt med droger kontra B12 og Testosterone som kun fungerer optimalt hvis det settes på spesifikke punkter i muskelen. Ketaminen skal strengt tatt bare et stykke under huden, og så lenge du setter i en muskel spiller det pent liten rolle nøyaktig hvor. Ketaminet tas opp i blodet uansett. Litt mindre sårt i skinka enn i låret. Det er ihvertfall min preferanse.

Bruk ca ett min på injisering, eller hva du føler deg komfortabel med. Uansett greit å være ferdig før virkningen tar balletak. Se deg gjerne ut en komfortabel sitte eller liggestilling på forhånd, for når stoffet er injisert har du maks 5min, litt avhengig av injeksjonspunkt før veldig rare ting begynner å manifestere seg.

Ikke hold igjen, bare prøv å la deg flyte med. Lettere sagt enn gjort for meg. Jeg klarte/lærte først å gi helt slipp etter nærmere et gram. Jeg liker å ha kontroll over meg selv, så dette er nok veldig individuelt, hvor mye man klarer å gi slipp mener jeg. Alle instinkter brøler jo at her er noe riv ruskende galt når man ikke klarer bevege seg og duver rundt i luften. Der er det vanskelig å slippe opp totalt for meg ihvertfall.
Tar du nok ket IM/IV så slipper du taket enten du vil eller ikke, det er hele greia spør du meg med så sterke stoff. Å slipppe taket er målet for meg. Derfor jeg tar det IV selv, men med hjelp fra venn med gode sprøytevaner til å trekke ut, og ha plaster klart. Jeg ligger med to puter under ryggen/nakken i senga. Det er lenge sden siste gang, men å hvor jeg elsket dette stoffet.

s
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Du må ha support da.

Klarer ikke trøkke stemplet i bunn vettu før du er i hullet.

Men hadde satt det i musklene for mykere overgang til hullet en å kjøre rett på.

Men heyyy. Går fint an å skyte LSD også viss du vill rett på tur.

Alt kan skytes (med unntak av fettoppløselige stoffer som Opium, hasj, weed osv)