Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3845
Hei, jeg har tenkt å prøve mdma for første gang med noen venner snart og lurer på om det er noen vits å dra ut på byen? Jeg har lest at det skal være kult å "rolle" på byen, men siden mdma tydeligvis utvider pupillene vilt mye er det vel risikofylt når en dørvakt ser deg.

Vil bare ha litt veiledning av dere erfarne brukere

tusen takk!
Ikke ta det på byen for første gang! Ta det sammen med gode venner (og)(/)venninner i en trygg og komfortabel setting.

MDMA på byen kan du gjøre etter 5-6 gangen

Edit: Om du ever tar det på byen (ta heller speed på byen, serr mdma er for magisk til å kastes bort på noe som byen), er det stor sjans for å bli anmeldt og kastet ut fordi pupillene dine vil avsløre deg på 10km avstand Ikke ta det på byen første gang
Sist endret av owihoyooho; 11. februar 2017 kl. 01:07.
Ville ikke tatt det på byen under opppturen vertfall, kan bli litt for... intenst ta d på vors dropp i 9 tiden så er dere speeda for byen i 12 tiden!
Jeg tokk det for første gang på byen, syntes egentlig det gikk helt fint. Vi tokk det rett før vi gikk inn på klubben og lot det kicke in men's vi sto a dansa, må si det var litt av en fet opplevelse. Det er mine erfaringer vertfall.
Ville heller valgt å gå på en konsert eller festival å høre på musikk du virkelig liker. Det å gå på byen er litt mer risky med tanke på vakter og masse straighte mennesker. Er og i mine øyne ikke litt verdt det heller.

Tok selv første gang på festival og angrer ikke et sekund. Var helt magisk med alle lysene og musikken

Mest safe er jo å ta det hjemme med gode venner selvfølgelig
Sist endret av Sandybridge; 11. februar 2017 kl. 11:58.
MDMA kobles ofte til "house musikk" som spilles på "house party"/rave hvor man møter "housere".
Jeg har selv ikke noe problem med å ta MDMA før jeg reiser på byen og slikt, men pupillene blir ganske store. Dette er som regel ikke et problem dersom jeg oppfører meg vanlig, og jeg har ikke blitt nektet inn noen veier. Det kan jo hende det er annerledes hvor du bor.

Ville uansett ikke prøvd det for første gang for å deretter reise til byen, er kanskje bedre å ta det inne blant venner for å se hvordan du føler deg på det. Det vil variere fra person til person.