Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1135
Hella Freaks! Jeg fant ut for litt siden at etter ruskontrakten (ett år) så er jeg på "prøveløslatelse", husker ikke helt hva de kalte det, men retter på det om jeg husker hva det egentlig var.

Så, jeg har gått 6 måneder på urin prøve og har 6 måneder igjen. De sa at etter jeg var ferdig med kontrakten, så var jeg på prøveløslatelse. Som da vil si hvis jeg gjør noe kriminelt, som eksempel: slenger dritt til en betjent osv.

Spørsmålet mitt blir da; Vil politiet kontakte meg etter kontrakten? Enten det er i byen eller hjemme besøk / sjekker hva jeg driver med daglig osv?
Sier seg selv at det ikke blir noe pissings, fordi jeg er da ferdig med kontrakten etter den bestemte tiden, men jeg vil bare være sikker på at det ikke blir noe annet, etter det.

- Takk på forhånd.

Edit: Beklager om jeg postet denne på feil forum.
Sist endret av Sevensteps; 26. august 2014 kl. 22:44.
Om du står registrert i politiets papir så kan dem komme på besøk til ditt hjem uanmeldt. Og når de banker på, så spørr du hvem som er der, sier de politi så kan du be dem dra med mindre de har en ransakelsesorde. Vær obs på om de kommer og du får de unna, att de kommer tilbake raskere enn du tror på døren igjen.
Betjenten i møtet sa ikke så mye om akkurat det. Sa for det meste bare at hvis jeg havner i slåsskamp i fylla på byen etter kontrakten, vil saken bli åpent igjen.
Må nesten ta meg en tur ned og høre ang. hjemme besøk etter kontrakten er ferdig.

Er ikke akkurat festlig og ha politiet på døra uanmeldt.

Sitat av Sevensteps Vis innlegg
Betjenten i møtet sa ikke så mye om akkurat det. Sa for det meste bare at hvis jeg havner i slåsskamp i fylla på byen etter kontrakten, vil saken bli åpent igjen.
Vis hele sitatet...
Altså, slåsskamp eller liknende som da er imot loven generelt.
Sist endret av Sevensteps; 27. august 2014 kl. 03:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.