Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4053
Tok en Nozinan for ca fire timer siden og har tenkt til å røyke snart, men er litt redd for at dette kan ha en stor eller liten negativ effekt på meg. Noen som vet hva som vil skje? Kan jeg dø? Vil jeg få heftig paranoia? Er ikke så keen på å være paranoid resten av natta av tanken av at noe kan skje så henviser meg her for hjelp
Nå har du jo en gylden mulighet til å finne ut selv?
Er du usikker, vent med lekedopet til i morgen.
Jepp, du kommer til å oppleve en langsom smertefull død. Men nei, du dør ikke.
Eneste som vil skje er nok at du sovner.

Av beviser kan jeg bare vise til interaksjonslista for Sativex og Nozinan


Nozinan => N05A A02 Levomepromazine
Sativex => N02B G10 Nabiximols
Liste over interaksjoner
Ingen relevante interaksjoner funnet

Kilde, interaksjonslista

Peace
Nozinan er et gammelt antipsykotikum. Røyk så mye hasj du orker om du har tatt nozinan. Du vil mest sannsynlig oppleve å ikke fungere i det hele tatt. rusproblemer, much - yes? Herregud så oppgitt jeg blir over postene på freakforum om dagen. Bare masse piss. UNGER!
Kanskje greit å vite litt om hva du tar før du gjør det eller? THC fester seg mellom visse reseptorer i hjernen din og forstyrrer signalene, men er umulig å overdose pga. det er ikke nok reseptorer som matcher canabanoid'ene bak i hjernen, hvor pusting, hjerte og automatiserte handlinger ligger. Om du i tilleg tar deg en sovepille kommer du bare til å bli ekstrem slapp og mest sansynelig kommer du til, ja, sovne.

Og for faen, paranoiaen du snakker om er ikke noe som er kjemisk trigget, det er måten du reagerer på ved at oppfatningen din av ting betydelig endres. Dette kan trigges ved å feks røyke for mye, hvor oppfattningen din blir så endret at du blir redd, du mister kontroll. Dette vil i ditt tilfelle skyldes å være uerfaren, hos andre kan det skyldes tolleranse, humør, stemning, alt som kan få deg til å føle deg ukomfertabel med situasjonen. Måten å ungå badtrip = ikke røyk når du føler det ikke passer, ikke røyk mer enn du klarer å ha styr på, med mindre du er komfertabel i å miste kontrol. Og for faen, ikke lur deg selv med å tro du er psykadelia kongen fordi du har puffet noe shit du kjøpte fra en tilfeldig dude. Om du bestemmer deg for å røyke opp 5g uten skikkelig tolleranse når du ikke nirvana, du blir mest sansynelig bare jævlig dårlig og får helt noia.
Rant over
Sist endret av iSatan; 9. november 2013 kl. 12:53.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Sitat av zhpongl Vis innlegg
Nozinan er et gammelt antipsykotikum. Røyk så mye hasj du orker om du har tatt nozinan. Du vil mest sannsynlig oppleve å ikke fungere i det hele tatt. rusproblemer, much - yes? Herregud så oppgitt jeg blir over postene på freakforum om dagen. Bare masse piss. UNGER!
Vis hele sitatet...
Du, det er veldig greit at folk spør om ting de er usikre på ang rus.
Jeg går på ca.1 Codaxol 500.mg /30 mg pr dag ,er det farlig å ta seg en joint da???
Sitat av Bladesorrow Vis innlegg
Jeg går på ca.1 Codaxol 500.mg /30 mg pr dag ,er det farlig å ta seg en joint da???
Vis hele sitatet...
Nei, men inntar du kodein en liten stund før jointen vil du merke ekstra mye effekt.
Sist endret av RosaElefant; 9. november 2013 kl. 19:31.
Sitat av Bladesorrow Vis innlegg
Jeg går på ca.1 Codaxol 500.mg /30 mg pr dag ,er det farlig å ta seg en joint da???
Vis hele sitatet...
Nei, er helt ufarlig
Takk for svaret :-)

Med andre ord så blir en mere stein :-)



Sitat av RosaElefant Vis innlegg
Nei, men inntar du kodein en liten stund før jointen vil du merke ekstra mye effekt.
Vis hele sitatet...
Det er altså ikke farlig på den måten som f.eks å mixe alkohol og Kodein ???

Sitat av Bladesorrow Vis innlegg
Takk for svaret :-)

Med andre ord så blir en mere stein :-)
Vis hele sitatet...
Sitat av Bladesorrow Vis innlegg
Takk for svaret :-)

Med andre ord så blir en mere stein :-)





Det er altså ikke farlig på den måten som f.eks å mixe alkohol og Kodein ???
Vis hele sitatet...
Det er ikke farlig. Det er farlig når du begynner å mikse sløvende stoffer som du kan ta overdose av (som stopper lungene, hjertet og vitale organer), f.eks alkohol og opiater.

Cannabis er ikke kjent for å ha noe slik effekt, tvert om kanskje mer av det motsatte (høyere hjerterytme).
Sitat av halfagram Vis innlegg
Tok en Nozinan for ca fire timer siden og har tenkt til å røyke snart, men er litt redd for at dette kan ha en stor eller liten negativ effekt på meg. Noen som vet hva som vil skje? Kan jeg dø? Vil jeg få heftig paranoia? Er ikke så keen på å være paranoid resten av natta av tanken av at noe kan skje så henviser meg her for hjelp
Vis hele sitatet...
Først vil jeg si at det er bra at du tar dette med rus alvorlig, men du kommer definitivt ikke til å dø av x1 antipsykotika pille og litt bønne. Men jeg må skyte inn at det er lurt å vite hva du putter i deg før du gjør det, som du gjør nå ved å spørre på freak. Btw, kan jeg sjekke ut en fanatsi med deg? Du vet vell hva Nozinan er, og hva bønne er? Du skjønner vel at du ikke vil dø av det, unless du er paranoid FØR du røyker, da kan man forsåvidt bare gi faen i å røyke den bønna uannsett hva du har fått i deg på forhånd. Så ja, du kan bli jævlig paranoid, med eller uten APP, men slapp av, hjertepumpa vil slå hos deg i morgen også
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Det er ikke farlig. Det er farlig når du begynner å mikse sløvende stoffer som du kan ta overdose av (som stopper lungene, hjertet og vitale organer), f.eks alkohol og opiater.

Cannabis er ikke kjent for å ha noe slik effekt, tvert om kanskje mer av det motsatte (høyere hjerterytme).
Vis hele sitatet...
Hei. Jeg tok faktisk en overdose selv om det var bare 1 tablett! Røyket ivertfall 1 gram før jeg gikk å la meg for å kunne få til å sove.

Når jeg våkna sprang jeg til dassen for å spy, hadde store pusteproblemer og svelgte litt spy! Helt til 2 kompiser kom for å hjelpe meg.

Det er vell ikke kult å være død?

Dette var da Truxal. Styr inna disse kombinasjonene. er drittlei av å se slike folk som absolutt skal kombinere ting!

Cannabis er dårlig for lungene og søvnen om du har ett overforbruk.
Truxal er mest sannsynelig dårlig for pusten og eurytmeri så legg apedopet ditt på hylla.