Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 670
Hei, det hele starta med at jeg bestillte salvia 10x Ekstrakt ffra England, men finn 60X. Litt vanskelig å skrive ff0r meg nå men det skjennes som salvian å svelger, ikke bare tastarturet, men hele verden mens jeg skriver. Det hele startet som om jeg skulle spørre om jeg kunne blande tobakken med litt salvia for å få en mildere funk. Jeg blir overasket over nå jeg har tenkt på hvor lenge jeg har skrevet, å hvor hardt salvian fortsatt har taket på meg.

Kan starte med sist gang. Jeg har aldri hvert en person som har tårlet psychadelia serlig bra, men har alltid hatt en fasinasjon av det. Så var ganske nervøs når jeg prøvde første gang. kjente ingen ting på de to første trekkene, også på de siste forsvant jeg på en måte. Klarte ikke å tenke med overbesvistheten, å klarer å ikke å beskrive det jeg opplevde med noen ord.

Men det som skremmer meg nå, er at jeg har røyket 1/4 60X, å jeg aldri ble borte i det hele tatt. Jeg tenkte veldig rasjonelt hvordan jeg styrte verden med føttene, og unngikk nedtrekket på grunn av kontrollen jeg styrte med hodet mitt. Å at hodet mitt overlevde for at jeg lovet å sende resten av salvian min til en kompis. Skjønner jo at det ikke gir mening når jeg skrever dette nå, men for noen minutter siden, så gjaldet det liv eller død. Mens slutten på raporten min nå, så går alt til det male. kjennes fortsatt som alt trekkes med tyngekraften ned mot høyre, men kjenner roen.
Du fikk funk med andre ord. Kanskje bedre og vente til du er helt nede og heller skrive en rusrapport da