Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4098
Hei, som noen kanskje har fått med seg jobber jeg som ambulansepersonell.
I løpet av helgen har vi fraktet inn to pasienter med like symptomer på forgiftning etter å ha inntatt røde tabletter som skulle være MDMA. Tablettene er små, ser litt ut som Sarotex og har tre prikker i triangel (tenk La Vida Loca) men mangler delestrek.

Pasientene foreviste symptomer med kramper, feber, pustebesvær, og utslett.
prøver på sykehus viste at tablettene ikke gjorde noe særlig godt for kroppen og spesielt da ikke leveren. Pasientene oppga at de ikke hadde opplevd noen rusfølelse.


Tenkte bare jeg kunne nevne det slik at eventuelle psykonauter som har shoppet ukjent vare kan la vær å havne i bilen min...

peace out
Det er jo svært hyggelig av deg å informere oss om dette, det setter vi pris på
Har brukt noen røde ecstacy som jeg kjøpte her i Bergen, de var merkelig nok i pulverform ("var uheldig å knuse den") og fikk beskjed om at de inneholdt for det meste MDMA. Fikk ikke den samme opplevelsen som av ecstacy tidligere, men noe kramper, feber, pustebesvær, og utslett fikk jeg ikke.
På vestlandet ihvertfall som jeg vet om har de største partiene med E vært meget dårlig igjennom hele året med unntak selvfølgelig.

Det er spesielt de engelske som ikke har holdt mål så etterspørslen har knapt vært tilstede i sommer. Så anbefaler ingen å gå for fake mdma rus før en begynner å ser at de useriøse som har fått herjet litt på i år blir overkjørt av de gode partiene som alltid kommer.. Spm er bare når
ArbeidsledigProletar
Du kan jo fortelle HVOR i landet disse tilfellene var? Landsdel om du vil være hemmelighetsfull.
Sitat av Medic Vis innlegg
Pasientene foreviste symptomer med kramper, feber, pustebesvær, og utslett.
prøver på sykehus viste at tablettene ikke gjorde noe særlig godt for kroppen og spesielt da ikke leveren. Pasientene oppga at de ikke hadde opplevd noen rusfølelse.
Vis hele sitatet...
Form og farge behøver ikke ha noe å si på hva som er innholdet i tablettene. Med et kjapt søk på google, inneholdende alle symptomene du beskriver fikk jeg opp info om stoffet Natalizumab. Et veldig nytt stoff som forsøkes på pasienter med MS, overdosering er enda ikke sett så mye på eller rapportert. Tenker derfor at det kan være dette stoffet, fordi det innehar slike bieffekter.

Lite sannsynelig, men det kan jo være så utrolig mangt! Det kan være alt ifra metanol til en høy konsentrasjon av bupropion. Umulig å vite hvis dere ikke får tatt noen prøver av blod og urin og ser etter eventuelle stoffer.
Trådstarter
Prøver av en restpille vi fikk overlevert av en foresatt samt fullt toxbatteri av blod og urin er foretatt og vi avventer såvidt jeg forstår svar enda. Antall tilfeller er nå oppe i fire i Bergen.

Grunnen til at jeg delte dette var stort sett for å gi folk som er på jakt etter eventyr en mulighet til å styre unna.
Sitat av Medic Vis innlegg
Prøver av en restpille vi fikk overlevert av en foresatt samt fullt toxbatteri av blod og urin er foretatt og vi avventer såvidt jeg forstår svar enda. Antall tilfeller er nå oppe i fire i Bergen.

Grunnen til at jeg delte dette var stort sett for å gi folk som er på jakt etter eventyr en mulighet til å styre unna.
Vis hele sitatet...
Veldig bra. Fortell her igjen når dere har funnet ut hva de inneholdt da
http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=15100

?

EDIT: Så de var litt gamle, nvm..
Sist endret av Elefanten; 11. august 2010 kl. 13:05.
Noen avis-artikler om dette enda?
banner på at det er PMA!
Det virker det veldig som dt kan være! PMA er et SSRA, altså det fungerer likt som MDMA men gir ikke eufori og er mye mindre potent. Og mange er allergiske mot stoffet, wikipedia:

PMA has been associated with numerous adverse reactions including death. Effects of PMA ingestion include many effects of the hallucinogenic amphetamines including accelerated and irregular heartbeat, blurred vision, and a strong feeling of intoxication that is often unpleasant. While PMA can reportedly be euphoric at low doses, the dose-response curve is much steeper than that of MDMA, and at higher doses unpleasant effects such as nausea and vomiting, severe hyperthermia and hallucinations quickly overpower any pleasurable effects.

The effects of PMA also seem to be much more unpredictable and variable between individuals than those of MDMA, and sensitive individuals may die from a dose of PMA that a less susceptible person might only be mildly affected by. There are approximately twice as many deaths caused by PMA as by MDMA, even though the actual proportion of PMA on the market is only a fraction of that of MDMA. While PMA alone may cause significant toxicity, the combination of PMA with MDMA has a synergistic effect that seems to be particularly hazardous.

Since PMA has a slow onset of effects, several deaths have occurred where individuals have taken a pill containing PMA, followed by a pill containing MDMA some time afterwards due to thinking that the first pill was not active.
Vis hele sitatet...
Håper ikke det gjør noe at det er på engelsk.
Sist endret av Totskalle; 11. august 2010 kl. 16:07.
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Sitat av Librium Vis innlegg
Har brukt noen røde ecstacy som jeg kjøpte her i Bergen, de var merkelig nok i pulverform ("var uheldig å knuse den") og fikk beskjed om at de inneholdt for det meste MDMA. Fikk ikke den samme opplevelsen som av ecstacy tidligere, men noe kramper, feber, pustebesvær, og utslett fikk jeg ikke.
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at det florerer med amfetamin som det er puttet MDMA i for at folk skal bli mer kjøpe glade. Dette har dog slått feil vei fordi det er for mye amfetamin i forhold til MDMA så amfetaminen stjeler meste parten av rusen. Det er flere partier av den, jeg har sett både hvit og gul amfetamin som har vært blandet med MDMA. Men fellesnevneren er at de fleste av brukerne ikke er spesielt fornøyde, nettopp fordi de tror de kjøper MDMA også er det i utgangspunktet amfetamin med litt MDMA i.
Jeg har selv ikke forsøkt den, og kunne ikke tenke meg å forsøke den heller. Men hørte om en kar som hadde injisert den og mistet synet sitt i noen minutter. Så hva som egentlig er i det pulveret er ikke godt å si. Hadde jeg tenkt litt lenger skulle jeg ha tatt tak i litt når jeg hadde sjansen og testet det med EZ-testeren, men det gikk rett og slett i glemme boksen.

[edit: Om det i det heletatt er MDMA og ikke metylone]
Sist endret av spQ; 12. august 2010 kl. 10:14.
Trådstarter
Hei, takk for all respons.

jeg har ikke sett papirer på labresultatet, men de jeg snakket med omtalte det som lavdose methamfetamin blandet med ett stoff som fram til 2003 ble brukt til å igangsette fødsler. jeg har stilt spørsmålstegn ved dette men det er hva jeg har sålangt.

De pasientene jeg vet om som har vært innlagt etter inntak av stoffet er alle utskrevet har det visstnok bra.

Jeg tror lærdomen de har med seg og som kanskje alle burde ta med seg er at man skal være litt skeptisk til hva man putter i trynet.

Kozogklemz fra en trøtt medic på nattevakt
Takk for svar medic. Håper også du skjønner at vi her inne setter stor pris på slike tråder, noe som til en viss grad gjenspeiler seg i kp'ene du har mottatt i førsteposten her. Mer av dette i fremtiden