Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 628
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Hei Freaks


Jeg kjøpte meg, for en måned siden, 6 stykk Nanoxia FX EVO. Da to av disse lagde ulyder fikk jeg tilsendt to nye vifter uten noe problem. Jeg fikk beholde de to viftene som laget ulyd og jeg har funnet ut at jeg skal ta de ifra hverandre og se om jeg får fikset de. Problemet er at jeg har prøvd og prøvd, søkt og søkt og ikke funnet ut hvordan jeg skal få de ifra hverandre.

Noen som vet hvordan det gjøres? Om noen vet framgangsmåten for å få den i biter uten å ødelegge den.

Minner på om at det er ikke vits å komme med standard løsningen for hvordan jeg skal ta ifra hverandre en vifte eller linke til google med et søk på "How to disassemble a case fan"
Sitat av Zendium Vis innlegg
Hei Freaks


Jeg kjøpte meg, for en måned siden, 6 stykk Nanoxia FX EVO. Da to av disse lagde ulyder fikk jeg tilsendt to nye vifter uten noe problem. Jeg fikk beholde de to viftene som laget ulyd og jeg har funnet ut at jeg skal ta de ifra hverandre og se om jeg får fikset de. Problemet er at jeg har prøvd og prøvd, søkt og søkt og ikke funnet ut hvordan jeg skal få de ifra hverandre.

Noen som vet hvordan det gjøres? Om noen vet framgangsmåten for å få den i biter uten å ødelegge den.

Minner på om at det er ikke vits å komme med standard løsningen for hvordan jeg skal ta ifra hverandre en vifte eller linke til google med et søk på "How to disassemble a case fan"
Vis hele sitatet...
send de inn! ikke begynn å sku på de da får de hvertfall ingen garanti. btw har du sjekket om det er strøm protene som gir feil "mengde" strøm?
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Trådstarter
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
send de inn! ikke begynn å sku på de da får de hvertfall ingen garanti. btw har du sjekket om det er strøm protene som gir feil "mengde" strøm?
Vis hele sitatet...
Det er ikke vits å sende de inn da jeg ikke har noe garati på dem. Jeg fikk 2 nye tilsendt.

Har sjekket med forskjellige PSU'er.
Sitat av Zendium Vis innlegg
Det er ikke vits å sende de inn da jeg ikke har noe garati på dem. Jeg fikk 2 nye tilsendt.

Har sjekket med forskjellige PSU'er.
Vis hele sitatet...
det er alltid "garanti eller reklamasjon?"
uansett om du får tilsendt nye
Sist endret av Seaturtle5; 10. desember 2012 kl. 19:36.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Trådstarter
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
det er alltid "garanti eller reklamasjon?"
uansett om du får tilsendt nye
Vis hele sitatet...
Jeg kan jo ikke reklamere to ganger på et å samme produkt når jeg fikk nytt den første gangen jeg reklamerte.
Sitat av Zendium Vis innlegg
Jeg kan jo ikke reklamere to ganger på et å samme produkt når jeg fikk nytt den første gangen jeg reklamerte.
Vis hele sitatet...
så hvis jeg hadde kjøpt pc og den ikke virket, og fikk en ny en men den virket heller ikke. så hadde jeg ikke fått ny?

http://www.lovdata.no/all/tl-19880513-027-007.html

her står det litt les 32 og 33
Sist endret av Seaturtle5; 10. desember 2012 kl. 19:39.
Jepp, Tannkremen :)
Zendium's Avatar
Trådstarter
Sitat av Seaturtle5 Vis innlegg
så hvis jeg hadde kjøpt pc og den ikke virket, og fikk en ny en men den virket heller ikke. så hadde jeg ikke fått ny?

http://www.lovdata.no/all/tl-19880513-027-007.html

her står det litt les 32 og 33
Vis hele sitatet...
Du har misforstått helt :P

Jeg kjøpte 6, 2 funket ikke og jeg fikk to nye uten å sende inn de 2 som va ødelagt. Så jeg har 6 fungerende som jeg har betalt for, men jeg har også 2 som ikke fungerer i tilleg til de 6 som funker.

Det er de to som var ødelagt helt ifra starten av som jeg skal prøve å få tatt ifra hverandre.
Sitat av Zendium Vis innlegg
Du har misforstått helt :P

Jeg kjøpte 6, 2 funket ikke og jeg fikk to nye uten å sende inn de 2 som va ødelagt. Så jeg har 6 fungerende som jeg har betalt for, men jeg har også 2 som ikke fungerer i tilleg til de 6 som funker.

Det er de to som var ødelagt helt ifra starten av som jeg skal prøve å få tatt ifra hverandre.
Vis hele sitatet...
ah... kunne jo sagt det med en gang...

ok bare riv de i fra hverandre du. case fan open... tut

btw kult hvis du hadde gjort noe sånt?
http://www.gearfuse.com/wp-content/uploads/2007/11/fan_pc_3.jpg
Sist endret av Seaturtle5; 10. desember 2012 kl. 19:47.