Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1431
Jeg lurer på hvordan jeg kan sette opp 2 pc skjermer ved siden av hverandre på en gang.
trenger jeg et spesielt skjermkort eller noe er takknemlig for all hjelp
finnes fleire tråden om dette på forumet... Bruk søkfunksjonen...

Men nei, dei fleste korta i dag støtter 2 skjermer. Og du putter berre i ein skjermkabel frå skjermkortet til skjerm nr.2 på akkuratt same måte som til skjerm nummer 1.

Har du eit veldig lowend skjermkort så vil det ikkje gå, men du kan enkelt finne dette ut ved å google modellnummeret til skjemkortet.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
finnes fleire tråden om dette på forumet... Bruk søkfunksjonen...

Men nei, dei fleste korta i dag støtter 2 skjermer. Og du putter berre i ein skjermkabel frå skjermkortet til skjerm nr.2 på akkuratt same måte som til skjerm nummer 1.

Har du eit veldig lowend skjermkort så vil det ikkje gå, men du kan enkelt finne dette ut ved å google modellnummeret til skjemkortet.
Vis hele sitatet...
Alle skjermkort i dag støtter 2 skjermer.
Sitat av Claryn Vis innlegg
Alle skjermkort i dag støtter 2 skjermer.
Vis hele sitatet...
vi veit jo ikkje om han har eit eldre skjermkort.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
vi veit jo ikkje om han har eit eldre skjermkort.
Vis hele sitatet...
Bare rettet på at du sa at de fleste kort støttet 2 skjermer. Alle kort som produseres i dag støtter minst 2.
okay, var litt usikker på dette og då