Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3868
Heisann!
Jeg er helt fersk i legemiddelverdenen, så vær så snill å ikke flå meg om dette blir teit
Jeg har fått tak i 2x50mg Tramadol, og har noen spørsmål jeg ikke fant svaret på andre steder:
Er dette er nok for å få en rus av? Eventuelt om jeg blander med noen pils?
Og hvilken effekt vil disse gi, spesielt om de blandes med alkohol?
Vil effekten bli bedre om jeg åpner kapselene og tømmer pulveret under tunga eller noe?
Lurer også på hvor lenge det er merkbart at jeg har inntatt noe annet enn alkohol, om det gjør det så klart. Jeg er en gjennomsnittlig kar på ca. 1.75 og rundt 60 kilo, om det har noe særlig å si.

Innspill mottas med stor takk!
100mg er nok litt lite alene. 150-200mg er nok en bedre dose hvis du skal ruse deg.
Brusmisbruker
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
100mg er nok litt lite alene. 150-200mg er nok en bedre dose hvis du skal ruse deg.
Vis hele sitatet...
Selv om jeg inntar alkohol i tillegg? Vil rusen bli annerledes om jeg tar Tramadolen sammen med alkohol, enn om jeg kun skulle drikke?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ta de sammen med en øl eller to, du vil bli veldig avslappet/svimmel/trøtt.
Choose life...
Bardo's Avatar
Det er en ganske liten dose. Men du vil nok bli mer avslappet, kanskje litt kvalm. Rusen er ganske lik kodein, men litt svakere.
Tror nok at alkoholen vil forsterke opplevelsen noe.. men benzodiazepiner og andre opiater funker best.
Dette er et av få opiater som kan tas sammen med buprenorfin uten å bli fullstendig blokkert.
Pass på at du ikke tar for mange tramadol/nobligan, det kan fremkalle anfall i doser over 4-500 milligram~