Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3868
Heisann!
Jeg er helt fersk i legemiddelverdenen, så vær så snill å ikke flå meg om dette blir teit
Jeg har fått tak i 2x50mg Tramadol, og har noen spørsmål jeg ikke fant svaret på andre steder:
Er dette er nok for å få en rus av? Eventuelt om jeg blander med noen pils?
Og hvilken effekt vil disse gi, spesielt om de blandes med alkohol?
Vil effekten bli bedre om jeg åpner kapselene og tømmer pulveret under tunga eller noe?
Lurer også på hvor lenge det er merkbart at jeg har inntatt noe annet enn alkohol, om det gjør det så klart. Jeg er en gjennomsnittlig kar på ca. 1.75 og rundt 60 kilo, om det har noe særlig å si.

Innspill mottas med stor takk!
100mg er nok litt lite alene. 150-200mg er nok en bedre dose hvis du skal ruse deg.
Brusmisbruker
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
100mg er nok litt lite alene. 150-200mg er nok en bedre dose hvis du skal ruse deg.
Vis hele sitatet...
Selv om jeg inntar alkohol i tillegg? Vil rusen bli annerledes om jeg tar Tramadolen sammen med alkohol, enn om jeg kun skulle drikke?
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ta de sammen med en øl eller to, du vil bli veldig avslappet/svimmel/trøtt.
Choose life...
Bardo's Avatar
Det er en ganske liten dose. Men du vil nok bli mer avslappet, kanskje litt kvalm. Rusen er ganske lik kodein, men litt svakere.
Tror nok at alkoholen vil forsterke opplevelsen noe.. men benzodiazepiner og andre opiater funker best.
Dette er et av få opiater som kan tas sammen med buprenorfin uten å bli fullstendig blokkert.
Pass på at du ikke tar for mange tramadol/nobligan, det kan fremkalle anfall i doser over 4-500 milligram~
Jeg fikk Tramadol etter operasjon.. Så jeg fikk en del av de hjem igjen. 1. kvelden hjemme etter operasjonen så hadde jeg enorme smerter. Så jeg bare hev innpå meg. Det står at jeg skal ta 1-2stk 3ganger daglig. Men istedenfor så tok jeg rundt 6stk og vann. Jeg hadde smertene rundt i en halvtime før det gikk vekk og alt bare var OK. Pulsen roet seg. Jeg tenkte på masse koselige ting. Jeg er ikke helt sikker men jeg følte at jeg hallusinerte. Jeg husker ikke så mye av den kvelden siden jeg fikk blackout.. Så jeg husker bare noen glimt av det. Men kos rus.
Tror du ikke skal forvente deg all verden av rus. Men par glass Jack og et par øl så kjanskje...tror jeg da.
Har fått tramadol opptil fler ganger grunnet store smerter i skulder og rygg... Hatt noen jevla chille kvelder med doser på 250-350 mg....men , eneste nedturen var at jeg spøy som en gris.. Kvalmen var helt intens en liten periode.. Noe legen sa ifra om at kunne skje.. Matlyst forsvant åsså hos meg..
Utenom så syns jeg tramadol er faktisk noe av det bedre mot smerter, da jeg syns det minsker smertene veldig om ikke helt.. Dette spørs jo selvsagt i hvilken stor grad man har smerter.

Du får ta og prøve og gi oss en tilbakemelding om du ønsker. Lykke til...
Siden ingen har nevnt det: du får ikke noe bedre funk ved å åpne kapselen og ha dette under tunga..
Spis kapslene sånn de er da stoffet har en ganske kraftig smak og egner seg ikke i pulverform. Og nesten selvsagt så fungerer disse bedre med litt ekstra alkohol.
Ha en gøy tur!
Brusmisbruker
Trådstarter
Jeg prøvde de nå i helga, sammen med en hel masse alkohol. Jeg svelget begge rett etter at jeg tømte ut halvparten av den ene kapselen å skulle ha det under tunga, men det endte selvfølgelig opp i hele kjeften. Kjente ingen annen effekt enn den jeg til vanlig får når jeg drikker. Kanskje jeg prøver å skaffe flere ved en senere anledning, og prøver å spise tre-fire stykker eller noe.
Uansett, takker og bukker så inderlig mye for svarene folkens
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Imo, du får ingen bedre opplevelse av fylla med tramadol i magen. Tramadol fungerer svært godt som smertelindring og kan gjøre deg litt sløv i hode hvis du inntar 3-4 stk. (50mg)
350 mg i samme svelget, er ganske drøyt spør du meg, men det syntes tydeligvis kroppen din også.
Jeg må ivertfall ha 215mg eller to tramadol knust (150mg depot) for å en grei effekt. og jeg vil ikke påstå at jeg er "tollerant" da jeg har brukt det i to mnd, med ca to uker i strekk for så 4-5 dager før jeg har fått noe igjen.
Men det er jo selfølgelig inviduelt, så begynn med 150mg du og ikke gidd å blande med alk. værsåsnill.
Sist endret av jenspetter93; 19. august 2015 kl. 22:44.
Får man virkelig noe rus ut av tramadol? Har to brett, tenkte å kaste de..
Du tenker rett, det er bare å kaste dem. Hører mange her sier at du blir sløvere osv. og det er jo forsovit greit, men du får ikke noe rus ut av det.
Jeg ser virkelig ikke vitsen i å "ruse" seg på dette legemiddelet, for noe tøv, ta heller å kjøp dere noe tjall. Har gått av og på Tramadol flere ganger grunnet operasjon, smerter i rygg og andre div. smerter, og jeg selv eksperimenterte en del sammen med alkohol ettersom jeg leste at mange sa du får en behagelig rus ut av det. Jeg sier det igjen, for noe tøv!

Om du liker å spy så er det muligens noe for deg
Sist endret av SoppVandreren; 20. august 2015 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enig...
Er det rus du absolutt er ute etter så er tramadol meningsløst...
Tramadol fungerer bra mot smerter.. Thats it... Sagt i mine øyne , vil ikke bli halshugd her hehe
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av vato Vis innlegg
Enig...
Er det rus du absolutt er ute etter så er tramadol meningsløst...
Tramadol fungerer bra mot smerter.. Thats it... Sagt i mine øyne , vil ikke bli halshugd her hehe
Vis hele sitatet...
Helt enig i det du skriver, så det er ikke bare i dine øyne
Hei Valentino.

Jeg får en skikkelig kraftig rus av Tramadol. Jeg har også prøvd en god del andre stoffer som også gir god rus, deriblant Ketorax, kodein, petidin, oxynorm, kokain, etylmorfin, osv.

Likevel vil jeg si at den beste rusen jeg har hatt er på Tramadol. Det er som om kroppen spenner seg akkurat som når du får orgamse, bare at denne orgasmen varer 6 timer eller mere. Alt jeg trenger er 50 mg Tramadol og paracet brusetablett - og så har jeg det veldg deilig resten av dagen.

Jeg vil anbefale deg å prøve 50 mg + 500 mg paracet. Funker det ikke: trapp opp til 100 mg Tramadol. Men ikke overskrid engangsdose med 150 mg. Hvem vet hva din kropp egentlig tåler, Valentino.

Om du derimot ikke får noen rus ut av dette, så vil jeg likevel anbefale å beholde det. Det kan komme i hende neste gang du brekker armen, skal trekke en tann eller bore.