Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 812
Noen som hvet hvordan man dupliserer, effekten av det og om alt jeg trenger følger med produktet jeg kjøper?

Er det så enkelt som å kjøpe en SLI bridge?
Sist endret av Despooh; 24. februar 2016 kl. 11:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Siden du har ett nyere grafikk kort, trenger ikke det noe crossfire bridge (SLI er hos Nvidia). pcen trenger mer strømforsyning hvis du skal ta i bruk to grafikk kort (PSUen trenger plass til en 8-pin connecter til), og du må sjekke om motherboardet ditt støtter Cross fire. Crossfire Small guide
Trådstarter
27 0
Tror denne vil holde EVGA SuperNOVA 1300 G2, 1300W PSU?

Og i linken du sende så var det MSI ikke xfx
Sist endret av Despooh; 24. februar 2016 kl. 14:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ja, den funker. men motherboardet ditt må ha plass til 2 gpu
Sitat av ismakill Vis innlegg
ja, den funker. men motherboardet ditt må ha plass til 2 gpu
Vis hele sitatet...
Og støtte for CFX.
Trådstarter
27 0
MSI Z170A GAMING M9 ACK, Socket-1151

Men hvordan setter jeg det opp? Er det bare plug and play eller må det no kabler eller program installering og lit fikling til?
Sist endret av Despooh; 24. februar 2016 kl. 15:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Despooh Vis innlegg
MSI Z170A GAMING M9 ACK, Socket-1151

Men hvordan setter jeg det opp? Er det bare plug and play eller må det no kabler eller program installering og lit fikling til?
Vis hele sitatet...
Hovedkortet holder til 3-way CFX og 2-way SLI, såxdu er good to go der.
Er vel bare et par innstillinger i programvaren til grafikkkortet (Catalyst eller Crimson som det vel heter).