Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1099
Hei! Ser etter ny case for Multicom Kunshan P150E (Clevo P150EM). Har snakket med Multicom som så klart ikke selger det lenger, men har fått navnet på delene jeg trenger.

6-39-P15E3-012 BOTTOM CASE
6-78-P150EM02-010 TOP CASE MODULE (ONKYO SPEAKER) W/FINGERPRINT

Men jeg finner ikke noe bra sted jeg kan kjøpe det som sender til Norge. Når man søker på Clevo P150EM på aliexpress kommer det bare opp masse keyboard, så om noen har noen tips setter jeg pris på det!
Sjekka her?

Select replacement parts for the Clevo P150EM (NO GPU)

De har ivertfall 6-39-P15E3-012
Trådstarter
2 0
Ja, har forsåvidt det, er det eneste stedet jeg har funnet som har alt. Men prøvde å registrere meg, så virka det som det bare er for bedrifter.
Sitat av Rj0804 Vis innlegg
Ja, har forsåvidt det, er det eneste stedet jeg har funnet som har alt. Men prøvde å registrere meg, så virka det som det bare er for bedrifter.
Vis hele sitatet...
Opprett ENK, koster ingenting.
Gjorde det tidligere fordi jeg ville ha et .no domene (før det ikke var krav lengre).