Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1634
Har noen erfaring med dette?
Er folk som selger dette seriøse?
Hvilken krypter har du kjøpt, og fungerte det?
Hvor mye betalte du?

Jeg har sett litt på denne:

http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=1178664

Ser det lovende ut?

Vil eg for eksempel kunne sende cyber gate til folk, uten at anti viruset deres merker det?
Lurer på det samme, trenger en crypter til min Blackshades
Så veldig grei ut den! Grei pris og, med oppdateringer osv!
Bare gode reviews også, virker som et godt kjøp spør du meg
Hvorfor ikke lære deg og lage de selv. det er jo både billig og sikkert
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Har noen erfaring med dette?
Er folk som selger dette seriøse?
Hvilken krypter har du kjøpt, og fungerte det?
Hvor mye betalte du?

Jeg har sett litt på denne:

http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=1178664

Ser det lovende ut?

Vil jeg for eksempel kunne sende cyber gate til folk, uten at anti viruset deres merker det?
Vis hele sitatet...
Har erfaringer med kryptere kjøpt på hackforums. Som oftest funker de helt fjell de første mnd'ene også gidder ikke eieren fikse krypterne sine selv om du har betalt for lifetime support. Ville heller anbefalt deg å crypte din egen server med din egen krypter.

Kan du ikke dette burde du kjøpe en krypter som er og forblir underground og ukjent for "Sammfunnet". Jo fler som bruker krypteren, jo større sjanse for er det at den serveren din blir oppdaget av noen av's. (Ettersom idioter scanner serverne sine med novirus scan sidene og glemmer å trykke "Do not distrubute sampel".

Har en krypter jeg betalte 100 kr for og denne funker enda per idag. (Kjøpte den for 2 år siden av en bekjent av meg)

Det er forresten utallige mennesker på hackforums som gjerne krypter serveren din helt gratis om du bare spør
Sitat av olabvii Vis innlegg
Hvorfor ikke lære deg og lage de selv. det er jo både billig og sikkert
Vis hele sitatet...
Tror nok TS hadde dette i baktankene da han lagde tråden. Hvorfor kjøpe IKEA-Hyller når jeg kan lage noen? JO, fordi TS kanskje ikke har tid eller interesse av å lære seg et språk og krypte sin egen server. Slik som jeg ikke hugger ned trær til å lage planker for hyller..
Bare jeg som ikke helt har fått med meg hva dette er?
Sitat av MikeHunt Vis innlegg
Bare jeg som ikke helt har fått med meg hva dette er?
Vis hele sitatet...
Hvis du crypter serveren din så blir den ikke detecta av AVs.

Hvis du sender kameraten din en rat som ikke er kryptert så vil Anti virusen hans gå bananas.
Sist endret av iUrge; 1. november 2011 kl. 16:55.
Et verktøy som forhindrer server i å bli oppdaget av antivirus (som gjør det mulig for deg og infisere pc til victim).
Derimot kan du krypte masse forskjellige ting, ikke nødvendigvis serveren til raten din (Remote administration controll) men bilder f.eks
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kjøpte Pecrypt for en stund tilbake, funka knall helt til teamet som lagde det ble arrestert eller noe, så funka den ikke lenger, men alt på hackforums er som regel legit og funker veldig bra, den du linka til virker nice, men pass på at den funker til din eventuelle rat eller whatnot, har selv Blackshades og de fleste funker på den.
Vil bare si at jeg har kjøpt denne no,
og den virker utmerket!

Bra support, og veldig brukervennlig.
Støtter absolutt No$Crypter, har hatt den i rundt tre mnd. nå og den oppdateres konstant! Det eneste som er litt kjipt er at hvis du skulle få noen problemer, er han som driver den litt kjip å prate med siden engelskkunnskaper er mangelvare hos han.

Det kan forresten være lurt å skru av persistence/auto-startup i selve RAT'en, og heller bruke startup funksjonen i krypteren. Gikk på en smell med dette helt i starten.