Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 6524
1. "Blink", helt klart, selv om ikke Doktoren er med så mye. Det er visst mange som liker den. Likte også godt "Vincent and the Doctor" (den med Vincent van Gogh) og julespesialen 2010 "A Christmas Carol" (den med Michael Gambon). Og den hvor Doktoren har glemt at han er The Doctor. (Husker ikke hva den het, men var med David Tennant)


2. Min rangering fra best til dårligst:
David Tennant, Christopher Eccleston, Matt Smith
- David Tennant var utrolig god å spille, både som dramaskuespiller og komedie. Han hadde også et helt spesielt engasjement og er den som har passet best som The Doctor.
- Christopher Eccleston likte jeg også, han virket mer erfaren, men samtidig ganske leken.
- Matt Smith liker jeg ikke så godt. Litt vanskelig å forklare nøyaktig hva det er, men han er kanskje litt fjollete.


3. Den er vanskelig. Står mellom Rose og Martha som favoritt, men det er ganske jevnt mellom alle egentlig. Tror jeg går for Rose.
Kan jo prøve å rangere her også:
Rose, Martha, Amy, Donna (Astrid teller vel ikke?)

- Rose var spennende og engasjerende. Litt søt og veldig rå.
- Martha var sjarmerende, smilende og umulig å ikke like. Dessuten var sesong 3, hvor hun spilte, den beste.
- Amy har jeg blandede følelser for. Hun er pen og er en sterk karakter, jeg likte henne i starten, men har gått veldig lei av henne. Det kan være hvordan hun spiller. Dessuten er det irriterende at hun vet alt mulig, mens Rory ikke kan noen verdens ting.
- Donna var ok. Skuespilleren var god på komedie, men mindre bra på dramatisk skuespill.

Mulig jeg forandrer mening helt hvis jeg ser serien på ny!


4. Ingen. Og har ingen planer om det heller.



- I'll just step into this police box and arrest myself.
Sitat av Nerdefruen Vis innlegg
Hva syns folk om den nye sesongen sålangt?
Vis hele sitatet...
Jeg er mer enn fornøyd. Er utrolig klar for neste Christmas Special, og fortsettelsen av sesongen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
KLARA OSWIN OSWALD! WATCH ME RUN!