Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2646
Hei.

Jeg lurte egentlig bare litt på om dere viste om en grei side, der jeg kan kjøpe det som er nevnt i emnet? Jeg er så facinert av slike ting, og liker samle på slikt.

Så, om dere har noen gode forslag hvor de shipper thil Norge og hvor jeg ikke trenger en shipping adresse eller liknende =)

På forhond, takk! =D

Best Regards,
MasterFSK
Hva vil du gi for ninjastjerner da? : )
http://www.pentagon.no er verdt å sjekke ut..
Sist endret av mentalmelt; 27. januar 2008 kl. 21:40.
Dette står i Våpenforskriften § 1-1, 1. ledd:

'Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, _kastestjerner_, blåserør for utskyting av piler etc. og spretterter'

Sitat av mentalmelt
http://www.pentagon.no er verdt å sjekke ut..
Vis hele sitatet...
Sitat av www.pentagon.no
Sprettkniver/springkniver, batanga(triksekniv), slosshanske/knokjern og kastestjerner/shurikens, nun-shako/"karatepinner" er ulovlig å selge, anskaffe, oppbevare eller på annen måte erverve seg. Dette betyr selvfølgelig at vi ikke har dette i vårt utvalg. Køller og batonger er også ulovlig med mindre man har tilatelse til å ha dette. Vi fører heller ikke disse av noe slag
Vis hele sitatet...

Katana derimot er lovlig og selges på flere web-butikker og også på pentagon. Det samme gjelder kastekniv/kasteøks.
Katanaer finner du mange av på eBay. Jeg kjøpte selv en håndlaget katana på eBay som fortsatt er like sylskarp og som ikke kostet så svinaktig mye at det gjorde noe (rundt 1000 kroner eller noe sånt.) Husker ikke helt hva selgeren het, men det var noe med "Hot Steel" (eller avarter av det) i navnet.

Du finner for øvrig en del kult innen det feltet på http://martialartsmart.com
Sist endret av Hedges; 27. januar 2008 kl. 22:43.
Trådstarter
25 0
Sitat av Deus
Hva vil du gi for ninjastjerner da? : )
Vis hele sitatet...

kommer ann på... er ikke sikker på ''normale'' priser :P Hehe. Kommer ann på hvordan de ser ut (jeg er en liten smule kresen)
Dere kan uansett ikke bruke nFF til å omsette eller anskaffe ulovlige våpen, så jeg foreslår at dere glemmer stjernene, og holder dere til kniver og sverd..
Trådstarter
25 0
Sitat av mentalmelt
Dere kan uansett ikke bruke nFF til å omsette eller anskaffe ulovlige våpen, så jeg foreslår at dere glemmer stjernene, og holder dere til kniver og sverd..
Vis hele sitatet...
Har jeg også finni ut =) Er mer opptatt av katanaene
Bestilte akkurat en 28" (39" med skaft) katana (uslipt ) fra martialartsmart som bjølg linket til, og boken code of the samurai ^^ er vel lovlig med uslipt versjon til trening / utstilling ja ?
Sitat av Waggo
Bestilte akkurat en 28" (39" med skaft) katana (uslipt ) fra martialartsmart som bjølg linket til, og boken code of the samurai ^^ er vel lovlig med uslipt versjon til trening / utstilling ja ?
Vis hele sitatet...
Katana er lovlig både i slipt å uslipt versjon er jeg ganske sikker på..
Ettersom de ikke er lagd kun for å "drepe", men også til kampsporter og utstilling.
Kastestjerner osv er en helt annen sak.
en kamerat kjøpte en kastestjerne til meg i italia... tror han bare tok den med i tollen jeg...
du kan jo prøve??
katanaer er hvertfall ikke et problem....