Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hva syntes du om BrainWave Genetator?
Beste programmet EVER! 69 12,66%
Bra. 143 26,24%
Tjaaa, sånn halveis... 172 31,56%
Yuck!!!! 161 29,54%
Stemmegivere: 545. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  298 53526
Halla! Jeg snubla for litt siden borti et program som heter BrainWave Generator(www.bwgen.com) Det er et program som kan brukes til f. eks. å gi rus

1. For å laste det ned gå først på
http://www.bwgen.com

2. Så kan man kjøpe det...... Eller så finnes http://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=brainwave
Det er ulovlig, og sånt skal man vel ikke ha no' av.... Eller?

3. Så går du på www.bwgen.com/presets og laster ned non' morsomme "presets"(BUILIN-presetsene er realt treige)... Eks. på morsomme presets: Serotonin(Produserer det humørløftende stoffet seretonin), Extatic States(extacyimitasjon), Lucy is Scred to Death(Story of 25 year old girl)(LSD), Too much coffee(Våkner deg opp)....

Det er ikke bare rusimitasjoner der, men mye annet morsomt også... Kan brukes alene eller sammen med rus for forsterket effekt.(Skal visst gi "100 ganger sterkere effekt" sammen med hasj)

PS. Legg merke til at ikke alle reagerer på alle presets og at humør kan ha en del å si. Legg også merke til at man somregel må høre på presetsene i 15-30min.+

PSPS. For å finne presets søk etter ønsket effekt med site:www.bwgen.com etter søket...

Enjoy!
Har hørt om programmet før - i forbindelse med lucid dreaming.

Har du noen erfaring me dette programmet? Funker det bra?
Ja... En gang jeg prøvde det på natta mistet jeg totalt dybdesynet. Plutselig var PC'en(Laptopen på lap'en) flere meter unna. Føler med for øyeblikket litt "flytende" p.g.a "Lucy is Scared..."-preseten
Du kan jo se de minor skriveleifene og duplisering av poste det har forårsaket
http://www.freakforum.nu/forum/images/edit.gif
er en fin ting


Dette må forresten prøves.
jeg ble svimmel
Så slipper man ihvertfall noen bivirkninger
Det var bare fucka
Skal prøve too much coffee i en time... har hatt den på i 6 min. Og er allerede hyper
dette var bare gøy :P
hehe... Skal prøve detta seinere. Skal seff fortelle om (eventuelle) virkninger her.
Funker brillefint. Kanskje det er placebo, men jeg tror ikke det.
hva er versionen egentlig?
3.1.19? hvilken crack skal man laste ned?
BrainWave Generator version 3.1.11 som ligger på siden deres...
Husker jeg prøvde dette for en stund siden. Sovna av med headsettet på, døste inn i ganske livaktige drømmer om at jeg skar over strupen på, og regelrett slakta, mange folk jeg kjente...

Har hatt finere øyeblikk.

Husker forresten ikke hvilket preset det var, om noen fikk få lyst til å prøve det. :P
Har testa det for lenge siden jeg også, men litt kjipt at man må ha på headset for det er i situasjoner jeg ikke er keen på å sitte stille jeg vil høre på det..

Husker jeg vurderte å brenne på cd og ta med i disckman.. Kanskje skal teste det nå.
Ingen av crackene jeg prøver funker..
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
samme her. Noen som kan forklare mer presist hvordan det virker. NFO gir ikke veldig god forklaring
Denne funket hos meg:

home.no.net/laur1tus/BrainWave_Generator_v3.1.11_Fixed.zip

Merkelig program

Først bruker du patchen, og så legger du over den crackede exe-filen.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Bare lurer litt, skal det bare være høy/lavfrekvente pip? Høres ut som en slags hørselstest egentlig.. Hadde nesten forventa at det skulle være en form for musikk eller noe..
-totto
Opprinnelig postet av Laurentius
Denne funket hos meg:

home.no.net/laur1tus/BrainWave_Generator_v3.1.11_Fixed.zip

Merkelig program

Først bruker du patchen, og så legger du over den crackede exe-filen.
Vis hele sitatet...
Den kobler seg til nettet når du installerer presets og sjekker om registreringen er gyldig. Hvis ikke blir den gjort om til evaluation-versjon igjen.

Blokka derfor internettilgangen for den i brannmuren.
Smooth, når ser man mønstere(lsd)?
Opprinnelig postet av tep0sen
samme her. Noen som kan forklare mer presist hvordan det virker. NFO gir ikke veldig god forklaring
Vis hele sitatet...
word!
Opprinnelig postet av totto
Bare lurer litt, skal det bare være høy/lavfrekvente pip? Høres ut som en slags hørselstest egentlig.. Hadde nesten forventa at det skulle være en form for musikk eller noe..
-totto
Vis hele sitatet...
Tror det bare skal være høy/lavfrekvens, for det skal påvirke hodet...
Opprinnelig postet av q_Werty
Skal prøve too much coffee i en time... har hatt den på i 6 min. Og er allerede hyper
Vis hele sitatet...
nå har jeg hørt på den i 15 min. og jeg merker ikke no.
Opprinnelig postet av solrikioo
nå har jeg hørt på den i 15 min. og jeg merker ikke no.
Vis hele sitatet...
tror det er meningen at du ikke skal gjøre noe mens du hører. ta på deg headphones og legg deg ned på puta
Merker ingen ting selv jeg. Tok på meg headphones, satte lyden til et behagelig niva, og la med ned i senga. Testen den Extatic State saken. Eneste som skjedde var at jeg sovna og våkna opp 30 min senere og nå får jeg ikke sove.
Det er ikke noen som har mulighet til og dra ned de andre presetene og upe dem på en hnn eller no i zip format?
Opprinnelig postet av ElroY
Det er ikke noen som har mulighet til og dra ned de andre presetene og upe dem på en hnn eller no i zip format?
Vis hele sitatet...
Kan sikkert gjøre det i morra, hvis jeg husker det.

BTW: Fant ut at coffee 00:30 ikke er så lurt. Natta...
Tenkte jeg skulle legge meg å sove nå å høre på en eller annen BW ting, men er det noen som vil anbefale noen pre-sets?
Deep mind serien. Ligger på http://www.bwgen.com/inx_oobe_dat.htm

"Benefits include: Sleep reduction/accelerated learning/ESP enhancement/Telepathy/OOBE"

visstnok 4 og 6 som er best...


Edit:
(burde kanskje sagt at disse presetsa er laga for ut av kroppen opplevelser osv... Har ikke prøvd det selv - skal prøve når jeg legger meg - men så på ld4all.com at deep mind IV funker bra før lucide drømmer osv også)

Sist endret av Angry; 10. januar 2005 kl. 02:19.
Noen som har hatt ut av kroppen opplevelser før da? Evt. hvordan var det?
Skumle greier. :s
Prøvde jeg og, merka ikke en dritt

Men placeborusmidler er jo flott det, så ikke folk begynner å tulle med ekte saker
Jeg vil si at jeg får en ganske syk effekt av å høre på Too Much Coffee :OOOOO
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Bruker det når jeg mediterer..

Husk man MÅ ha headset.. funker ikke på speakers.. ene frekvensen skal på ene øret og den andre på det andre øret liksom..
Noen som har noen ideer til hvordan jeg skal få spilt av dette på ørene når jeg skal legge meg. Jeg har ikke lang nok kabel til at den rekker fra dataen til sengen og har kun mp3 spiller utenom. Desverre tar mp3 spilleren ikke wav og jeg regner med at en mp3 komprimering vil ødelegge hele opplegget.

Ideer?
Kan ikke si jeg merker stort til dette... Har ikke fått lagt inn presets'ene ennå tho. Kan lyder gi noen ruseffekt da? Eller noen annen virkning generelt?
Ingen som funka til meg...
Funker ikke på meg heller. Placebo
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Det er bevist at lyd kan stimulere hjernen. Lavfrekventa lyder kan skape kvalme, hodepine og hallusinasjoner (følelse av nærvær bla.a), Det har hend at folk som bor over gassledninger eller andre industrielle innstallasjoner har vært plaget av slikt.
Vanskelig å finne crack/serial til dette.
Og ikke si "hxxp://astalavista.box.sk/cgi-bin/robot?srch=brainwave",
for alle jeg fant der inneholdt trojans. Heldigvis har jeg en vane til å sjekke zip-filer fra sånne tvilsomme sider med en virusscan. Noen som har en serial og vil dele?

Opprinnelig postet av NoRemorse
Noen som har noen ideer til hvordan jeg skal få spilt av dette på ørene når jeg skal legge meg. Jeg har ikke lang nok kabel til at den rekker fra dataen til sengen og har kun mp3 spiller utenom. Desverre tar mp3 spilleren ikke wav og jeg regner med at en mp3 komprimering vil ødelegge hele opplegget.

Ideer?
Vis hele sitatet...
Du har ikke tilfeldigvis en bærbar CD-spiller?
Sist endret av charz0r; 11. januar 2005 kl. 09:32.
fungerer dessvere ikke med cd spiller, eller jeg får det iallefall ikke til å funke..

det er jo sjukt, jeg fikk blod røde øyne, kiling i hue og noen fingre, etter ca 1.30 min med slow LSD greia,, ,:P my new wonder drug..!
Ok, jeg sitter ved siden av en fyr som bare ikke klarer å la være å forstyrre meg. Han klarer bare ikke å ti still. Men rundt kl. 09:10 sendte jeg BWG til han, og han har bare åpnet munnen to ganger i løpet av de siste 40 minuttene.
det er faen meg et vidunder hvordan klarte vi oss uten? gleder til jeg kommer hjem og kan kjøre på en ny dose..
til dere som får det til: Sitter dere å hører på det, mens dere f.eks surfer? Eller ligger dere å koser puta?
jeg prøvde begge deler, syntes faktisk effekten var best når jeg satt og snakka med folk på msn.. kan ha noe med at du konsentrerer hue, sammtidig som du har den konstante lyden, me etter 30 min hører du ikke lyden lengere, den bare er der, og da beggynner det å virke..
hmm, k. For jeg satt her på nFF mens jeg hørt på og det funka ikke.
Jeg satt å hørte på mens jeg tok ett par piper.Funka veldig bra.Henda ble omvandlet til Tentakler og pc skjermen så ut som vann.
Jeg driver med det mens jeg surfer, og mens jeg sitter på IRC, og mens jeg gjør oppgaver og lekser. Har aldri vært så konsentrert før. For ikke å nevne at alle som vanligvis forstyrrer meg ("Hva er svaret på nummer 5?" - "Hvorfor skal man gjøre det sånn?" osv...), som jeg har sendt programmet til, faktisk tier stille nå.