Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1828
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte kvarting dop.
Prøvde å røyke på folie jeg skyter ikke. Den vil ikke fyres opp. Bare svir. Bøff, eller skytvsr hero bare? Forskjell? Legger til bilder.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Noe dop som bare kan skytes? Gir ikke mening i min bok. Idiotiske hustlere. Må ikke kjøpe av utlendinger på gata, no offence. Men de fleste hustler bare der. No racist.
Hørt om sniffing?
Sist endret av spider_man; 20. september 2020 kl. 23:25.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Polkos Vis innlegg
Smak på tungen? Om du har kjøpt fra utlending er det mest sannsynlig bøff ja
Vis hele sitatet...
Hva skal det smake? Er ny i det her.
Det er jo noen typer heroin som ikke kan røykes, vet lite om dette men du kan evt svelge eller sniffe.
Litt vanskelig å si. Det aller meste minus her oppe var pulver. Nesten aldri klumper. Men det er noe som ikke ser helt riktig ut. Uten at jeg kan sette fingeren på det. Man må nesten lukte på det. Eller smake. Litt vanskelig med bilder.
Det har vært et par episoder med dårlig minus her oppe. Som gir folk frossan. En kompis ble plutselig borte en måneds tid. Viste seg han var på sykehuset. Pga dårlig dop. Sa han. Sa han skulle fortelle mer neste gang jeg snakket med han. Men så døde han dagen etterpå. Her i forrige uke.
Alvorlige greier.
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Litt vanskelig å si. Det aller meste minus her oppe var pulver. Nesten aldri klumper. Men det er noe som ikke ser helt riktig ut. Uten at jeg kan sette fingeren på det. Man må nesten lukte på det. Eller smake. Litt vanskelig med bilder.
Det har vært et par episoder med dårlig minus her oppe. Som gir folk frossan. En kompis ble plutselig borte en måneds tid. Viste seg han var på sykehuset. Pga dårlig dop. Sa han. Sa han skulle fortelle mer neste gang jeg snakket med han. Men så døde han dagen etterpå. Her i forrige uke.
Alvorlige greier.
Vis hele sitatet...
helvete, kondolerer har sjøl mistet 3 kompiser de siste måndene
Sist endret av spider_man; 21. september 2020 kl. 00:15.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Arex_x Vis innlegg
Litt vanskelig å si. Det aller meste minus her oppe var pulver. Nesten aldri klumper. Men det er noe som ikke ser helt riktig ut. Uten at jeg kan sette fingeren på det. Man må nesten lukte på det. Eller smake. Litt vanskelig med bilder.
Det har vært et par episoder med dårlig minus her oppe. Som gir folk frossan. En kompis ble plutselig borte en måneds tid. Viste seg han var på sykehuset. Pga dårlig dop. Sa han. Sa han skulle fortelle mer neste gang jeg snakket med han. Men så døde han dagen etterpå. Her i forrige uke.
Alvorlige greier.
Vis hele sitatet...
Pleier å kjøpe av norske å da får jeg alltid ok kval. Noen ganger super kval. Men den jeg fikk idag av de fargede individebe er bare har klump. Tro meg har fått en del gode varer av fargede individer, og hva er vitsen i å hustle i den største narkoscenen i storbyen da kommer jo ikke kunder tilbake. Da er det lite profitt. Og bare noen slanter så kjøper ingen av dem mer. Får prøve å brenne den godt og se om det pulveriseres da .
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier å kjøpe av norske å da får jeg alltid ok kval. Noen ganger super kval. Men den jeg fikk idag av de fargede individebe er bare har klump. Tro meg har fått en del gode varer av fargede individer, og hva er vitsen i å hustle i den største narkoscenen i storbyen da kommer jo ikke kunder tilbake. Da er det lite profitt. Og bare noen slanter så kjøper ingen av dem mer. Får prøve å brenne den godt og se om det pulveriseres da .
Vis hele sitatet...
Vitsen med å hustle folk er å tjene penger. Det er vel bare sånn det er, og alltid vil være. Var i oslo noen år tilbake å fikk plutselig lyst på no coke, fikk smake på no good shit, men endte opp med bøff.. Sånn er det bare. Dopverdenen er ganske kynisk hvis du allerede ikke visste det!
Men fikk du funk a?
Smak litt på en bit, hva smaker den? Og hvordan lukter det?
Sist endret av Alge; 21. september 2020 kl. 02:04.
Hei. Prøv å tilsett 10-15mg natron og litt vann, så lar du det stå og virke sammen.

Er hero som inneholder vitamin C etter alt å dømme, selv om det er skjelden vare. Var jævla lys.

Dere andre, opplever dere pulver noen ganger? Det er kun Stein det går i, ikke sant? For prinsippet mitt med jo hardere jo bedre- det har stemt nesten uten feil. Hard som metal
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Kalyx Vis innlegg
Hei. Prøv å tilsett 10-15mg natron og litt vann, så lar du det stå og virke sammen.

Er hero som inneholder vitamin C etter alt å dømme, selv om det er skjelden vare. Var jævla lys.

Dere andre, opplever dere pulver noen ganger? Det er kun Stein det går i, ikke sant? For prinsippet mitt med jo hardere jo bedre- det har stemt nesten uten feil. Hard som metal
Vis hele sitatet...
Før i gamle dager, sånn typ 15 år siden var all heroin jeg kom over i pulver. Har begynt å leke litt ned minusen nå i det siste og alt jeg har fått har vært stein og ikke pulver. Lurer på hvorfor det er blitt sånn
Pulver og stein om hverandre. Umulig å vite hva som er best. Heroin er rundt 15%, har du ok ordning får du toppen 30 under normale omstendigheter. Sier seg selv at det er de 70-85% med andre stoff som definerer form og farge.

Det du har bilde av der kunne helt fint passert synstesten, men av ovennevnte grunn er det mye som gjør det. Husker en gang jeg satt glad og fornøyd på et hotellrom i Oslo mens jeg enda ikke hadde innsett at jeg satt og brant en bit kalk på sølvfolie.

Ja det finnes heroin som ikke kan brennes, men nei, det er helt garantert ikke tilfellet. Om det ikke er tendenser til renning på foliet under oppvarming så har du med all sannsynlighet blitt buffet.
Hører ikke denne til i hva er dette tråden?
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409 》》 Alle tråder ang. Heroin fra og med idag får meg til å minnes på bloodshotEyes sin utrolige triste historie/skjebne. Sorry off-topic, men har akkurat lest tråden fra start til slutt er enda i transe.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av eRixn Vis innlegg
https://freak.no/forum/showthread.php?t=257409 》》 Alle tråder ang. Heroin fra og med idag får meg til å minnes på bloodshotEyes sin utrolige triste historie/skjebne. Sorry off-topic, men har akkurat lest tråden fra start til slutt er enda i transe.
Vis hele sitatet...
Dette blir fremdeles urelevant her i denne tråden. Ikke at jeg gjør det noe særlig bedre ved å gi denne posten mer fokus, men jeg synes det var verdt å nevne at jeg gjerne skulle kunne lest forskjellige tråder uten at det skal være nødvendig å se andre poste/reklamere for tråder som dette. I en tråd som denne der det kun er et spørsmål om stoffet er legit. Ingen vits i å svare på dette for å dra det lenger; men ha det i bakhodet eller noe at du må please meg hvor enn jeg er og leser, kay?

Uansett, utrolig trist historie som jeg har lest flere ganger siden han døde.. RIP.