Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  388 94065
Hvordan renser dere vannpipa? selv har jeg brukt såpevann noe som ikke har fungert særlig bra, da jeg har endt opp med såpesmak fra røyken. Vært fint om noen kunne forklart hva de bruker av utstyr, kjemikalier o.l
Sitat av Boogii Vis innlegg
Hvordan renser dere vannpipa? selv har jeg brukt såpevann noe som ikke har fungert særlig bra, da jeg har endt opp med såpesmak fra røyken. Vært fint om noen kunne forklart hva de bruker av utstyr, kjemikalier o.l
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/results?searc...rch_type=&aq=f
Sitat av holy_toy Vis innlegg
og hva er egenlig forskjellen på vannpipekull og vanelig?
Vis hele sitatet...

vannpipekull (naturlig) blir ofte laget av tre fra sitrontreet. det er på grunn av at det smaker lite og avgir svært lite røyk.

grillkull inneholder kjemikalier for å antenne lettere og det sier seg vel selv at dette er ikke noe du vil ha i lungene dine.
Sist endret av ErikH; 9. januar 2010 kl. 12:23.
Du merker vesentlig forskjell av å holde hodet over grillen og trekke inn lukta fra kullet, eller fra naturkull til vannpipe. Som natt og dag faktisk, og det er ikke noe man vil ha i lungene.
Sist endret av tafsern; 9. januar 2010 kl. 12:34.
Meg og en venn hadde ikke mer kull, så vi slo av en bit av brent tre fra peisen og lat det oppå. Det var veldig varmt og det kom noe røyk. Det store problemet var at det smakte dritt (brent) og at røyken ble helt brun. Heldigvis tok vi bare 2-3 trekk hver før vi fant ut at dette var farlige greier. Uff uff ..

De siste 3-4 gangene har vi slitt med at det blir veldig brent smak. Vi har "vasket" den etter hver gang ( det vil si skylle den med vann ). Noen som har noen forslag til hva det kan være. Tobakken er helt svart eller brent etter hver gang. Kan det ha noe med at det blir for varmt? Hvordan isåfall forhindre dette?
Sist endret av AndaRockaz; 9. januar 2010 kl. 23:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
AndaRockaz: Holder neppe å skylle den med vann, vask den heller med noe oppvask-såpe (greit å gjøre innimellom, kan hende at du trenger sterk såpe, da det ka ha lagt seg et tjære-lag på innsiden av pipa). Tobakken min blir alltid brent svart, men smaker aldri brent, vil tro det bare er et tjære lag i pipa, fra brent peis ved. (Har brukt det selv engang, ikke ved, men kongler det smakte veldig brent, den vannpipa var ikke min og den ble stjålet, så vet ikke om smaken vedvarte

Produkt:Shisha
Merke: Al-Fakher
Type:2 Apple, http://www.hookah-shisha.com/p-6090-...cco-200-g.html annen etikk, men samme produkt

Lukt: Veldig fruktig, men også veldig lakris/anis-aktig. Første gang jeg åpna boksen ble jeg sjokkert over hvor sterk lukt, og hvor mye sirrup det var der.
Smak: Det eneste den har til felles med eple er den litt søte smaken, den smaker veldig søt lakris aktig, kanskje litt fruktig, men ikke veldig
Buzz: Sammen med Nakhala er Al-Fakher kjent for å ha veldig mye nikotin i seg, hvis du ikke takler tobakk med nikotin, ville jeg holdt meg unna nesten alt av Al-Fakher
Overall rating: 7/10, skuffende at det ikke smakte eple, men smakte veldig digg uansett, lagde mye røyk. Hvis du tåler nikotin test den, den er uansett billig, hvis du ikke tåler det bør du ligge unna akkurat Al-Fakher og Nakhala-

Edit: Det er frukt molasses og ikke sirrup i Al-Fakher.

Edit2 : Vidre har jeg brukt denne mest http://www.hookah-shisha.com/p-1632-...pe-hookah.html jeg har også en veldig stor en fra Tyrkia, men må si jeg foretrekker å røyke på små piper, lettre å håndtere, vedlikeholde etc. Dog veldig gøy med gigantiske.

Er det noen som har prøvd Al-Fakher vanilla, mango eller mint? Nær-butikken selger vanilla og mango, og ville vært greit å høre noen reviews på de før jeg kjøper de.
Sist endret av holy_toy; 18. mars 2010 kl. 09:42.
Jazzin's Avatar
Trådstarter
Måtte bare advare dere.. Dette var 3 bokser fra Hookah-shisha:
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Måtte bare advare dere.. Dette var 3 bokser fra Hookah-shisha:
Vis hele sitatet...
Au, steike.
Siste bestilling fra smoking-hookah var på 8pk herbal smoke og 2pk shisha og en liten vannpipe. Denne pakken sjekket tollen, pakken ble merkelig nok klarert - måtte ikke betale moms.

@ Jazzin
hvorfor ble det så sabla dyrt?
Sist endret av Spelly; 18. mars 2010 kl. 18:53.
Jazzin's Avatar
Trådstarter
Norges tobakk-avgifter... Nedtur ass. .Har fått igjennom ca 4-5 pakker jeg og, men nå gikk det skeis..

Toll og moms pluss fortollingsgebyr.


Merk at pakken også fikk en "Aldersgrense" så man måtte være 25 år for å hente den :S Helt sjukt..
Da er det mye billigere å ta en heldagstur til Sverige og handle på Nordby
Hvilken butikk på Nordby?

Kan også nevne at isbiter og eventuelt frukt-saft, sitron/appelsin/limeskall og juice ikke er å forakte sammen med noen tobakker.(hvem du nruker kommer ann på hva slags smak, is funker med alt)
Jazzin's Avatar
Trådstarter
Sant, sant. Hvis:

1. Du har bil
2. De har skikkelig kvalitets tobakk der..
Den jeg har smakt fra Sverige var ikke veldig bra, men en grei nødløsning. Det var 100% uten tobakk. Smakte ikke altfor mye, litt lite molasses/honnig/sirrup. Men som sagt grei nødløsning. De jeg har prøvd kom på 50 g pakker, og kun det, det av typen Mixed Fruits jeg prøvde.(første gang jeg smakte på vannpipe, jeg og noen kompiser satt på rommet til søstra til han som hadde vannpipe.)
Ser noen nevne isbiter her, hva er det godt for?
Og vil det skape en tykkere røyk hvis man plasserer melk i "bollen" i stedet for vann?
En veldig fin artikkel som settes pris på. Veldig bra at du tok til deg forskjellige tobakker og ga en liten review av det.
Mulig jeg tar meg en tur til nettsiden og kikker litt

En ting til, du nevnte også noen fruktobakk uten nikotin og tobakk, vil det ha en negativ virkning på kroppen din, eller er det det samme som å trekke inn damp ?
Uten tobakk blir som å trekke inn annen røyk(dvs kreftfremkallende), alt som brenner skaper tjære og en del andre usunne ting, dog det er mye bedre en vanlig tobakk, men det er utgangspunktet ikke naturlig å trekke røyk ned i lungene.

Isbiter skaper kaldere røyk, selv syntes jeg dette er veldig digg, aldri testa melk.

Edit: Selvom det ikke er sunt vil jeg anbefalle det på det strekeste uansett, vannpipe er en av de beste aktivitetene jeg vet om, bare du ikke røyker daglig er du pretty much safe
Jazzin's Avatar
Trådstarter
You only live once..

Det er ikke påvist dødsfall pga "sunn" tobakk. Den er "sunnere" men smaker ikke så digg da.. Og du får ikke Buzz.

Kjekt at du liker tråden
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Hvilken butikk på Nordby?

Kan også nevne at isbiter og eventuelt frukt-saft, sitron/appelsin/limeskall og juice ikke er å forakte sammen med noen tobakker.(hvem du nruker kommer ann på hva slags smak, is funker med alt)
Vis hele sitatet...
Den tobakksbutikken som ligger i det øverste senteret, rett ved siden av "verdens største godteributikk".

De jeg har kjøpt der har funket helt ålreight, spesielt til prisen. Jeg har sikkert en 6 - 8 pakker liggende. Har masse utstyr, pipe osv som jeg gjerne selger da jeg ikke finner tid til dette akkurat nå om dagen. Om noen er interessert så send meg en melding, selges rimelig.
Kunne du lasta opp noen bilder av tobakkspakkene, jeg lurer på om vi mener den samme typen?
Sitat av holy_toy Vis innlegg
Kunne du lasta opp noen bilder av tobakkspakkene, jeg lurer på om vi mener den samme typen?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan jeg, men gi meg noen dager! Er ikke i samme hus som de akkurat nå, for nå er det helg og studiepause
Tenkte jeg skulle mekke min egen Pure Herbal Shisha, dvs uten tobakk, noen som har en ide om hvilken type urter jeg burde bruke, noe jeg kan dyrke (gjærne økologisk) i vinduskarmen og med så lite smak som mulig (saken skal hentes fra frukt etc...You know the drill.)?

Also har testa vanilje tonakken til Al-Fakher nå. Smakte ikke altfor mye, men veldig digg buzz, bra hvis du ikke vil ha noe altfor tungt smaksmessig å røyke, en annen fordel var at den var akkurat passe våt mtp sirrup, så den rant ikke ned i pipa å gjorde vasking til et helvete. Dog skuffende at den ikke smakte så mye, overall 5-6/10
Mora mi kom nettop fra Egypt, og hadde med seg en gave til meg.



Merkelig at pipa mi ikke er på eska.

Gleder meg masse til jeg skal fyre den opp.
Hvis du ikke røyker til vanelig kommer du til å få nikotin-sjokk, det der er Nakhala tobakk, for å quote hookah-shisha "The original shisha producer, Nakhla Shisha Tobacco is made in Egypt and consists of long cut, lower grade, less washed (higher nicotine) tobacco. Nakhla Shisha is a timeless favorite around the world with its consistent flavor and bold shisha smoking style."
etter hva jeg har forstått er nikotininnholdet mye lavere enn i vanlig tobakk, men ta det rolig og slapp av så vil det nok gå bra
Nikotin er ikke et problem. røyka fast i 15 år.
Har noe vannpipesaker jeg selger, fordi jeg ikke har sted eller tid nå om dagen til det:

- Vannpipe fra Egypt (i hendig bæreveske)
- 7 store og 3 små pakker med frukttobakk
- 2 vindskydd
- Hendig sak til å lage hull i aluminiumsfolien
- 3 slanger (2 "vanlig" og en kobra)
- 2 "boller", en liten og en veldig stor. (Den store er aldri brukt)
- Naturkull fra Jordan (4/5 full pose)
- Et par ubrukte munnstykker igjen og aluminiumsfolie

Generell info:
Jeg har ikke brukt dette så skremmende mye. Et vennepar av meg som hadde vært på reise i Egypt kjøpte pipa der nede for meg. Den funker helt ok etter min mening. Satt iPhone med ved siden av pipa så man kan se størrelsesforholdet. En del av tobakken er blitt åpnet og prøvd, men pakket ned i fryseposer igjen for å holde. De fleste av de, utenom en eller to som er helt uåpnet, holder nok ikke 100% samme standard som en helt ny gjør idag, men de er myke og våte, og jeg har ikke hatt noe problem med å røke de selv. Alle gummipakningene i bollene osv følger med. Smaken på tobakken er: fruits, mint, cherry, lemon, eple (liten), enda en lemon, melon, mango, mint (liten) og strawberry.







Har ikke tenkt på noen pris, men rundt 400kr for alt sammen (eks. frakt). Selger helt alt på en gang, sparer meg for jobb, om ingen tilbyr en slant for noe alene. Om flere ønsker å kjøpe, blir det høyeste som byr som vinner. Holder til i Fredrikstad. SEND MEG PM!
Sist endret av Dodecha; 21. juni 2010 kl. 18:13.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Da har jeg kjøpt meg en liten pipe og mint, sjokolademint smak fra hookah-shisha. Vil jeg merke noe siden jeg aldri har tatt i en røyk? Merket på tobakken var Romman..
Sitat av T.J. Vis innlegg
Da har jeg kjøpt meg en liten pipe og mint, sjokolademint smak fra hookah-shisha. Vil jeg merke noe siden jeg aldri har tatt i en røyk? Merket på tobakken var Romman..
Vis hele sitatet...
Litt effekt vil du sikkert ha, men ikke stor.

Noen som har en grei guide til hvordan vaske vannpipe?
Har ikke vasket den siden jeg kjøpte den, og kjenner på røyksmaken at det virkelig på tide at den blir skikkelig rengjort.
Har ikke vasket vannpipe med noe annent en såpevann, men jeg hadde lånt bort en tobakkspipe til en venn som røyka hasj i den, jeg la den til å sooke i salmiakk og da var alt av rester borte. Tror det funker på vannpipe også, men salmiakk er drit evig sterkt husk det.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som har noe vannpipeutstyr til salgs? - Er ditt fortsatt til salgs, tafsern?
Jo, og er det noen som har tips til ikke-israelske shisha/hookahnettsider?
Takker.
Skjønner godt at du ikke vil handle med Isreal, men du kan sjekke ut diverse Headshop som Shangri-La i Oslo, de selger piper og kull de selger ikke tobakk lenger men det kan kjøpes på diverse invandrer sjapper, har veldig god erfaring med å kjøpe fra sistnevnte. Du kan eventuelt kjøpe fra folk på Youngstorvet, bare spør de som selger pipene om shisha eller vannpipe-tobakk.
Noen her som har prøvd å røyke hasj/maja i hookah?
Evt fungerer dette?

Har en kompis som lager "oss" ei "hule" som vi skal bruke til røykerom, med diverse sofaer, sakkosekker, og atmosfære. Hadde vært DIGG å hatt en stor hookah med 3-4 slanger
Sitat av Time Vis innlegg
Noen her som har prøvd å røyke hasj/maja i hookah?
Evt fungerer dette?

Har en kompis som lager "oss" ei "hule" som vi skal bruke til røykerom, med diverse sofaer, sakkosekker, og atmosfære. Hadde vært DIGG å hatt en stor hookah med 3-4 slanger
Vis hele sitatet...
Joda, funker det. Jeg husker at det var litt vanskelig og få weeden til og kicke sikkelig inn, men når den gjorde det, svevde du weed som ble røyka da.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Exterminate!
jonnis's Avatar
Leter etter en shisha med smak av kirsebær... Husker ikke merket og finner det ikke igjen... Er det noen her som har kjøpt shisha i Askim og husker hvilket merke som blir solgt der (hos skomakeren)??? Hadde vært supert å finne ut hvilket merke det er...

Jonnis
Regner med at det er Al-Fakher du mener, den jeg har sett mest rundt i butikker, eventuelt Nakhala. Al-Fakher sin er forsåvidt evig digg, fikk en boks fra en kompis en gang.
Exterminate!
jonnis's Avatar
Ikke Al-Fakher nei, og heller ikke Nakhla, men Nakhla sin Double Apple var veldig god sammen med denne... Får vel prøve Al-Fakher sin kirsebær og se om den er noe tess da.... Bestillte Nakhla kirsebær i går og får håpe den er god og...

Jonnis

EDIT: Fant den igjen.. Var Soex Herbal Red Cherry
Sist endret av jonnis; 17. august 2010 kl. 11:39.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tenkte jeg skulle dele min opplevelse av sitron tobakken til Al Fakher. Det første jeg likte var pakningen, tobakken ligger i en sånn åpne/lukke pose, ikke bare i en vanlig pose som mange andre smaker fra Al Fakher gjør. Tobakken var helt fersk. Konsistensen var veldig bløt og fuktig, men ikke så utrolig seig. Sånn jeg mener frukttobakk skal være.

Jeg tar en grei mengde og sorterer ut biter av stilk og andre ting som ikke har noe å gjøre der. Vanlig prosess, foil med små hull. Jeg brukte naturlig bambus kull, det er fullstendig smaksløst og holder mer enn lenge nok. Plasserte to biter kull på siden av foilen utenfor hullene (viktig for ikke å få aske på tobakken) og satte i gang.

Veldig fyldig røyk, noe tykkere vil jeg påstå enn med for eksempel kirsebær og rose. Smaken var bra, ikke søtelig men mere naturlig sitron. Smaken var ikke så intens, men bra tilstedeværende for det. Tobakken smakte heller ikke forferdelig om den brant seg litt, det var enkelt å bare flytte litt på kullet for å få tilbake riktig smak igjen. Om jeg skal sammenlikne smaken med noe annet enn tobakk, vil jeg si at det kunne minne om å spise Lipton sitron is-te pulver. Altså litt sånn besk sitron uten så mye søtning.

Sånn alt i alt er det en veldig bra frukttobakk. Min favoritt forblir fortsatt kirsebær, men sitron er en verdig konkurent. Jeg tror ikke jeg ljuger om jeg sier at det er min nest-favoritt.

Karakter 8/10
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vet hvor man kan få kjøpt frukttobakk til vannpipe i oslo? Har bestilt noe fra www.hookah-shisha.com, men trenger noe før neste helg, og vet ikke om de kommer frem i tide.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvordan kan jeg fjerne lukt fra utstyret? Har nå prøvd å vaske det i såpe og tannkrem (med vann selvsagt), men lukten går ikke bort fra det. Er en litt sånn tobakkaktig lukt som ikke er noe digg
Sitat av Atsjonas Vis innlegg
Hvordan kan jeg fjerne lukt fra utstyret? Har nå prøvd å vaske det i såpe og tannkrem (med vann selvsagt), men lukten går ikke bort fra det. Er en litt sånn tobakkaktig lukt som ikke er noe digg
Vis hele sitatet...
Prøv å vask med sitron, enklest er det å bruke konsentrert sitronvann (på sånn gul klemmeflaske eller den litt større grønne glassflaska). Billig nok og du får det i alle dagligvarebutikker.
Sitat av Atsjonas Vis innlegg
Hvordan kan jeg fjerne lukt fra utstyret? Har nå prøvd å vaske det i såpe og tannkrem (med vann selvsagt), men lukten går ikke bort fra det. Er en litt sånn tobakkaktig lukt som ikke er noe digg
Vis hele sitatet...
Prøv med øl, hørt at det funker.
Har aldri hatt noe problem med lukt, kan være noe med at jeg vasker pipa jævla ofte.

Sitat av Atsjonas Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan få kjøpt frukttobakk til vannpipe i oslo? Har bestilt noe fra www.hookah-shisha.com, men trenger noe før neste helg, og vet ikke om de kommer frem i tide.
Vis hele sitatet...
Du får kjøpt tobakk i de bodene på Youngstorget, de skal ha ca 150,- pr boks(Al-Fakher/Nakhla) er mulig å prute, jeg har vært der en del ganger så betaler som regel 100,-.

Er også en musikk sjappe i torggata(nesten ved Jakobs kirke) som selger tobakk rimelig men det er veldig varierende hva de har inne. vis-a-vi den musikksjappa er det en butikk som selger bra kull for 15,- pr pakke.

Har røyka vannpipe nesten daglig i 6 år så er det noe du lurer på er det bare å spørre...

Er et par enkle "mods" man kan gjøre for å gjøre pipa mye bedre, for eks gjøre stamma lufttett.
Takker! Fant ut at det var endel på eBay også, så nå har jeg nok tobakk iallefall.

Blir man full hvis man har sprit nede i skålen? Er så mange som sier at man blir det og motsatt.
Sist endret av mozaka; 9. oktober 2010 kl. 15:30.
Har prøvd et par ganger med 96% og da funka det greit(men bedre å drikke), men med vanlig sprit fikk jeg ingen merkbar effekt.

For å få bedre/mer smak på røyken kan du knuse tyrkisk pepper(evt drops som Doc) i vannet, husker ikke hvor mye jeg brukte forrige gang men start med 7-8 biter og tilsett mer hvis du vil ha større effekt.

For røykens skyld så kan du bytte ut vannet med melk så får du mye tykkere røyk.

Anbefaler å sette på en gummislange med masse hull(1mm i diameter) på ca 5 cm som er tett i den ene enden på bunnen av røret som går ned i vannet. Da får man en røyk som er bedre filtrert som gjør at man kan putte på mer kull og derme få mer smak og røyk
Ser at noen av dere prata litt om dette med weed/hasj i hookah pipe. Vil anbefale det på det sterkeste! I de 5-6 siste ukene har jeg og en kompis bare brukt hookah pipe når vi skal røyke, og det har så og si fungert strålende hver gang. Har følt at hasj (brunt) funker best, ettersom det ikke brenner bort like fort som grønt.

Fordeler (I mine øyne):
- Mildere og bedre smak smak (Enn f.eks. joint og bong)

- Lenger tid til å nyte det man røyker. Når jeg har røyket joint så er det ofte slik at jeg nesten ikke kjenner effekten engang før jointen er ferdigrøkt (dette varierer selvsagt). Dette er derimot ikke tilfellet med hookah. Min erfaring er at etter omtrent 10-15 minutter begynner man å kjenne effekten og fra der går det bare oppover, og ettersom en runde vannpipe kan vare helt opptil 1 time så sier jo dette litt. Har som regel endt med at jeg ikke orker mer/ er for fjern til å gidde å fullføre pipen.

- Kan enkelt røykes inne uten å etterlate noen kraftig hasj-lukt (bør selvsagt lufte litt i ny og ne). Pleier å røyke i et rom innenfor soverommet mitt. Dagen etter er det ingen tegn til hasj-lukt.

- Morsommere og mer originalt enn de vanligere røyke-metodene.

- Høres kanskje dumt ut, men har fått bedre rus av hookah enn joint, i tillegg etter å ha brukt mindre weed enn jeg ville gjort med en joint. Leste på et annet forum at vannpipe er som en primitiv vaporizer da den ikke brenner tobakken/weeden, men fordamper den.

Oppskrift:

- Når man mekker opp bowlen er det noen ting man må være obs på. Ikke legg all weeden/hasjen på ett sted. Ikke legg for mye i bunnen heller, ettersom det er stor sjangse for at det ikke vil bli brent. Legg først ett lag med shisha, så litt weed over. Deretter ett til lag med shisha og så weed. Gjenta etter behov. Pleier selv å bruke ca. 3 lag. Det er viktig å ikke fylle/stappe på for mye, da dette kan føre til dårlig luftstrømning gjennom shishaen/weeden.

- Legg på aliminiumsfolie som vanlig og stikk hull. Noen av dere bruker sikkert rist. Dette har jeg ikke prøvd, men fungere sikkert. Eneste jeg er litt usikker på er om shishaen/weeden brenner fortere med rist enn aliminiumsfolie ettersom det er såpass "åpent".

- Bruk naturkull! Prøvde hurtig-kull her om dagen og det fungerte ikke like bra som trekull. Har en tanke om at trekull oppnår høyere temperatur enn hurtigkull og dermed gir bedre effekt, men ikke sikker på dette. Sist gang brukte jeg 3 biter naturkull på ca 2-3 cm hver.
Hvor mye koster de på Nordby i Sverige ?

hvis du vet prisen fra alt til 1 til 4 slanger, så bare skriv

takk!
Tipper det ligger på alt fra 400-900/1000 SEK jeg.


Merk at når du ah brukt hasj i pipa, kan politiet ta prøver, og du kan straffes for å ha utstyr brukt til narko.

Ergo, drit i det.
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Tipper det ligger på alt fra 400-900/1000 SEK jeg.


Merk at når du ah brukt hasj i pipa, kan politiet ta prøver, og du kan straffes for å ha utstyr brukt til narko.

Ergo, drit i det.
Vis hele sitatet...
Er vel sjeldent at politiet faktisk sjekker vannpipe di da, med mindre du tar den med deg rundt omkring selvsagt
Hvis politiet ransaker leiligheten din og finner en hookah, så er det klart at de vil teste den for evt bruk med andre rusmidler enn shisha.
Når det var ransakelse hos meg sjekka de ikke vannpipene mine(2 av dem stod på stuebordet), selv om de leita etter dop. Eneste de fant var div piller som vi som bodde der hadde resept på.
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Hvis politiet ransaker leiligheten din og finner en hookah, så er det klart at de vil teste den for evt bruk med andre rusmidler enn shisha.
Vis hele sitatet...
Og dersom de finner spor av cannabis så tar de deg for bruk?
Sitat av andlov5000 Vis innlegg
Og dersom de finner spor av cannabis så tar de deg for bruk?
Vis hele sitatet...
Du kan ikke bli tatt for bruk med mindre en blodprøve/urinprøve slår ut positivt på Cannabinoler. Du ville i værste fall bli tatt for besittelse.