Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 32420
jeg tror heller det er du som bør søke litt på forumet etter hasj, for alt det du sier har blitt sagt 30 ganger før. jeg orker ikke komme med alle mot-argumentene en gang til, men de står her, og de knuser alt det du sier til pinneved og tenner det på.

hvis du er så lei hasjrøyking, hvorfor leser du om det? hvorfor ofrer du det en tanke i det hele tatt.?
Opprinnelig postet av IzzyOniker
Røyker dere hasj? dere er tøffe altså!
Kan jeg ta på dere??

Blir så lei all hasjrøyking! Greit nok at dere syns det er digg rus, alle venna mine gjør det, og de mener det samme.
Men søk på hasj på forumet og se hvor mange linker det kommer opp??
Er dere virkelig så stolte over å ødelegge kroppen deres, og utsette både kroppen og livet for farer dere kommer til å angre på resten av livet??
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke bare slutte å bry seg? hvis ikke kan du lese forum-REGLENE!

tenk hvis jeg skulle gå inn i en diskusjon hvor de diskuterer morsome drikke-leker etc. og si "jeg blir så lei dere som drikker, kan ikke dere bare drite i å drikke, og stikke til helvete?!"

du synker dypt..
IzzyOniker: Først: Det Sindre og jimKing sa, med !!!

Deretter: Det var sikkert godt ment å advare oss mot cannabisens farer, men jeg tror de fleste her på forumet vet veldig godt hva de går til hver gang de fyrer en bønne. Så spar oss alt slikt tullete moralpreik i fremmtiden ellers tør jeg vedde på at du blir slengt på huet og ræva ut av nFF.

Og til sist: Det er fult lovlig å ta med seg en potet inn i landet.

Takk
Og til sist: Det er fult lovlig å ta med seg en potet inn i landet.

Takk [/b][/quote]

Det er faktisk IKKE lov å ta med en potet inn eller ut av landet!
så det så!
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Offtopic:

IzzyOniker. Drikker du?

Eneste grunnen til at hasj er så mye farligere en alkohol, er at alkohol av en eller annen grunn er et lovlig dop. Når du drikker deg full, svir du vekk hjerneceller og blir et destruktivt monster i stand til å drepe, slå og voldta.
runoslav
rune420's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av IzzyOniker
Røyker dere hasj? dere er tøffe altså!
Kan jeg ta på dere??

Blir så lei all hasjrøyking! Greit nok at dere syns det er digg rus, alle venna mine gjør det, og de mener det samme.
Men søk på hasj på forumet og se hvor mange linker det kommer opp??
Er dere virkelig så stolte over å ødelegge kroppen deres, og utsette både kroppen og livet for farer dere kommer til å angre på resten av livet??
Vis hele sitatet...
Å tusen takk, hvorfor har jeg ikke prata med deg før? Først nå innser jeg hvor dum jeg har vært, og kommer til å slutte med all rus i resten av livet mitt! Eller ikke.

Les forumreglene før du poster.
IzzyOniker demonstrerte her hvordan man får en fin forumkarriere.
Opprinnelig postet av Schizoma
Requim for a dream er konge bra! hehe
Vis hele sitatet...
jeg nekter å tro at den er bra å se på i beruset tilstand..

south park derimot..
Opprinnelig postet av IzzyOniker
Og til sist: Det er fult lovlig å ta med seg en potet inn i landet.

Takk
Vis hele sitatet...
Det er faktisk IKKE lov å ta med en potet inn eller ut av landet!
så det så! [/b][/quote]

Kilde?
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
felix_poker: han er,som du spådde, slengt ut herifra. Så tror ikke du får noen kilde


Jeg tok meg friheten å finne frem til en kilde: http://www.lovdata.no/for/sf/ld/td-2...-1333-013.html

Det er ulovlig å importere poteter, siden de kan være smittebærere
Sist endret av SilverKhan; 22. november 2004 kl. 10:28.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
For å bringe tråden tilbake til det den egentlig handlet om... Nylig bestilte jeg tre filmer fra en svensk side; Att angöra en brygga, Släpp fångarna löss, det är vår og Äppelkriget, alle av Hasse og Tage. Spesielt den førstnevnte er morsom, og selv om jeg så den sist for 7-8 år siden (lenge før jeg begynte å røyke, mao) og ikke husker handlinga veldig godt, kan jeg tenke meg at den ville vært ganske artig å se stein.
Sist endret av aybara; 22. november 2004 kl. 11:08.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Hasse og Tage er helt sjuke til å lage filmer. Fant nylig ut at jeg hadde "Att angöra en brygga" på video, i tillegg vil jeg anbefale Picassos eventyr, og Ägget är löst.
Picassos eventyr er løst basert på picassos liv, men handlingen er rimelig random med masse syke surrealistiske innspill. Ägget är löst er også ganske surrealistisk med bl.a. en fyr som blir kasta i et tjern av faren sin og blir sittende fast, slik at han blir en del av økosystemet.
Sånne filmer man får 3D briller med må jo vere suverene å se i beruset tillstand. Har aldri prøvn, men kansje noen som har prøvd?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg har aldri vært stein, men sjekk ut denne http://home.online.no/~harc/trimming/Optical.exe (garantert virusfri!) det er sykt!!! Mange får nok lættis av den når de er stein!!!


Edit: Sjekk ut www.bwgen.com when U're at it lissom!!!(bwgen=BrainWave Generator)
adrian nor: Den var råfet, men jeg tror den kan tulle litt vel mye med synet ditt i ruset tillstand. I hvert fall for min smak.
Men den var uansett bedre enn noen annen sånn "spiralføkkesynet" ting jeg har sett før.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Enig med min eminente kompis Odne, sleng på morcheeba, snacks og la vrøvlet flyte, et helt nytt språk oppstår. Noen burde lage en tråd med ord man har funnet opp mens man er stein, men som alle allikevel umiddelbart forstår fordi man rett og slett er utradert i hodet.
monthy pyton filmer må være grisemorsomme når man er stein!
har lest litt igjennom men har ikke sett "Finding Nemo" noe sted.. masse sjø og stuff,litt skummel og genial animasjon..
Syntes komedie filmer er helt klart best å se, hvertfall sånne med dårlig humor. Eller så syntes jeg Napoleon Dynamite er sykt artig når jeg er stein eller edru
En ekkel listetråd av personlige meninger og annet døvsnakk som ikke dør av seg selv. Derfor dreper jeg den nå. Beklager
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som vet om noen bra røykefilmer? Forrige innlegget ble slettet.
Ligger sikkert noe bak det, at det ble sletta mersom ^^
Kan tipse om en serie som heter weeds

En såpeserie som handler om, ja ligger i navnet weed. Ganske avslappet og morsom. Anbefales å se den skakk
cheech and cong.how high,half baked,fear and loathing in las vegas,spun
Sitat av nemesis86
cheech and cong.how high,half baked,fear and loathing in las vegas,spun
Vis hele sitatet...

Fear and loathing er en genial film!!!
ja hveit den er bare konge

alle seriene av weeds er forøvrig å finne på http://isohunt.com/torrents.php?ihq=weeds&ext=&op=and
Søk! Tatt opp mange ganger før..
Anchorman, med Will ferrel. Morsomste filmen jeg har sett når jeg har hyga(anbefales!). Men smokefilmer ellers må vel være cheech & chong!
the 70 show. (tv serie da. ikke film:P) de røyker jo når de sitter i den ringen.
SØKSØKSØKSØKSØKSØKSØKSØK

http://www.freakforum.nu/forum/showt...t=filmer+stein

SØKSØKSØKSØKSØKSØKSØKSØK
Skader da vel ikke å ta opp tema flere ganger. Hva er vitsen med forum hvis alle skal drive å søke!
Sitat av sjalabajs
Skader da vel ikke å ta opp tema flere ganger. Hva er vitsen med forum hvis alle skal drive å søke!
Vis hele sitatet...
haha, det vil jeg si er ganske jævlig obvious
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Når det er liste-tråder så er ikke det vits å ta opp 100 ganger.
Da kan vi jo bare fjærne søkefunksjonen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Okey, siden den gamle tråden var stengt, og folk lagde nye tråder for å diskutere samme tema, så tok jeg på meg friheten å merge disse trådene og åpne opp igjen den gamle.
▼ ... noen uker senere ... ▼
det er vell bare og finne den kjedeligste filmen som finnes, du begyner vell bare og flire av alt
How high
SPACEJAM
X-men filmene
Sincity
Istid

Er steinbra filmvalg..
David Lynch's Eraserhead er en klar favoritt for min del.
TOTAL PSYCH!
NOen som har nevnt Tom & Jerry?
Samspillet mellom musikk og handling.. wooo..
The Black Hole featuring roboten V.I.N.CENT. (Vital Information Necessary CENTralized)
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Sitat av phyconinja
the 70 show. (tv serie da. ikke film:P) de røyker jo når de sitter i den ringen.
Vis hele sitatet...
Husker jeg så det en gang. Ble ganske artig 3D-effekt på bildet, men vet ikke om det hadde noe spesielt med selve programmet. Lættis uansett
Enig i Anchorman! (Leganary anchorman Ron Burgundy forteller om San Diego's historie: "It was discovered by the germans in 1908, they called it San Diaago, which of course means whale's vagina")

Andre som kan anbefales er Harold & Kumar Goes to White Castle (et must!), Old School, Zoolander, Kjetil og Kjartan Show (!), samtlige Family Guy episoder...
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av Zpeef
Hva gjør en film "bra" å se når man er stein?
Vis hele sitatet...
Alt som gjør en film bra når man ikke er stein, Spessielt bra soundtracks.

syns jeg illefall.
Where the buffalo roam (minner veldig om fear & loathing, Hunter S. Thompson har boka til begge filmene.) Sykt fet film :P
noen som har set terkel i knipe når men er skeiv?? kan tenke meg den e noe arti da ja.. driver selv ikke å røyker men den er utruli arti når en er full.
Du må se sekvensen når Will Ferrel får en tranquilizer-dart i halsen i 'Old School' stein. Jeg holdt på å le meg i hjel. Helt alvorlig.
"Lucky number sleven" konge! anbefales
The Simpsons er alltid bra
Natural Born Killers av Oliver «Smokey» Stone.

Har man sett den før, har man visst ikke det likevel.
▼ ... over en måned senere ... ▼
dude wheres my car, og frykt å avsky i las vegas.
de er jo bare konge!!
the beach er skikkelig flipp når du er på bærtur.