Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1464
Hei.
Jeg var på skogstur med en liten gjeng å vi skulle ta LSD.
Dette var første gangen min, å jeg hadde veldig store forventninger!
( jeg vil også si at jeg sliter veldig masse psykisk fra før. Ble missbrukt av min egen far i oppveksten å er midt oppi en politisak hvor han nå er anmeldt for hva han har gjort. Dette er bare 1 av mine grunner til å slite litt i livet) Derfor forventet jeg meg et lite helvette etter alt jeg har lest om stoffet. Jeg var altså forberedt på at jeg kunne havne i en bad trip.
Vi hadde fått hver vår lsd sukkerklump, men jeg 2 andre som heller aldri hadde prøvd dette tok bare en halv hver til å begynne med.
Jeg satt der bare å var fjern av hasj som vi røyka hele tiden. Alle de andre var helt inne i sitt eventyr så det ut som.
Etter 2 timer tok vi andre halvdel av stoffet.
Jeg skulle opp i skogen på do tur, å da plutselig hørte jeg pese-lyd ( hund som peser/puster tungt. Det var som om hunden skulle stå rett om side meg! Men ingen hund... Jeg hørte puste lyden hele tiden innimellom å den var så nær meg hørtes det ut som. Å langt nede i skråningen ser jeg hunden min kommer løpende oppigjennom! Da merket jeg at sansene begynte å forsterkes
Jeg så også etterhvert at alt som var grønt i skogen ble selvlysende.
Alt rundt meg ble veldig eventyr aktig uten at jeg klarer å forklare bedre :P
Noen ganger ble det helt stille! Så stille at det kunne virke som om vi var inne i en glass bolle.
Husker jeg skulle ut å tisse. Men da jeg kom rett utfor den tette skogen var det som om jeg tråkket ut i en helt annen verden. Jeg følte at hele universet kunne se meg, jeg hørte masse rare lyder, stemmer...helt merkelig! Jeg snudde fort å gikk tilbake til di andre igjen. Jeg turte ikke å gå ut der! Haha jeg syntes det var litt skummelt. Så jeg gikk sammen med kjæresten når vi måtte på do. ( han hørte også disse lyden når han var alene å skulle prøve å gå på do.
Senere på natten, følte jeg at jeg måtte prøve igjen å hoppe ut i det alene! Men da skjedde ingenting :/
Vil tilføye at jeg var den eneste av 6 mann som holdt liv i bålet hele kvelden/ natten. Jeg hadde full kontroll å hentet ved når det trengtes.
Hvorfor var jeg så opptatt av å holde gang på bålet?? Jeg føler ikke at jeg fikk noe utav den lille trippen min.
Noen andre som har opplevd veldig liten effekt?
Neste gang skal jeg ta en hel med en gang pluss en ekstra eller to i tillegg
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Fin rapport! Virker som du hadde en fin tur etter det du forventet å dømme. Kjip setting, er viktig og huske på at slike stoffer kan ha stor effekt på psyke på både godt og vondt og veie +/- nøye.

Når det gjelder liten effekt er jo det du forklarer det jeg hadde forventet. Med mindre syren er testet, kan den jo evt være svak, eller kansje at du har tenkt det skulle være sykere. Jeg får sjeldent noe større audio/visuell-hallusinasjon enn det du beskriver der

Ellers er jo dose også noe, eller syren kan ha ligget utenfor fryser/kjøleskap eller i sollys. Det er ett veldig sårbart stoff, noe jeg har sett flere ødelegge pga manglende kunnskap. Det sagt er det alltid risken man tar med slikt. Ville forresten sjekket neste gang (om det blir noen) om lappen/sukkerbiten smaker noe. Har opplevd å få LSD som smaker bittert og har samme effekt på syn og sanser som LSD, men mindre av den "flyten" og fine strømmen av tanker jeg liker på trip. Antar det er 25x-nBOME, eller en blanding av flere av disse stoffene, har vært mye av de i USA.
Redosering av LSD er bortkastet. Man vil sjeldent oppleve økning i trippens intensitet ved å ta mer av stoffet etter første dosering, fordi en akutt toleranse oppstår. Det er selvsagt ikke umulig, men da er man nødt til å dosere betydelig høyere enn første dose.
Hvis man dobler dosen så går det vel greit.
Ikke hvis man skal tro alle anekdotene fra folk på nettet som har testet det.
Det var likevel et meget smart valg av deg å gå inn i det forsiktig.

Ingenting er som å havne rett inn i en sterk bad-tripp, første gang, med 10 timer igjen å gå.. Better safe than sorry. Høres ut som en grei førstegangstur, neste kan du prøve deg frem med litt sterkere doser.

Om du sliter litt psykisk eller med ting i livet for øyeblikket er det SPESIELT viktig å være veldig forsiktig. Personlig hadde jeg ikke gjort det, og gjør det ikke, om det er noe kjipt som pågår i livet mitt eller jeg ikke føler psykisk "up for it".