Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4128
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Godaften og hei igjen. Er en stund siden jeg har postet noe her, men nå er situasjonen som følgende;
Har etter litt lesning funnet meg ett syntetisk cannabinoid jeg tror vil være passende for meg, og lagt inn en bestilling. Saken er også at det finnes svært lite informasjon om dette spesifikke stoffet på webben, så jeg lurer på om noen av dere har noen erfaringer med eller noe godt/vondt å si om AB-FUBINACA.
Nei, jeg trenger ikke "hold deg til vanlig hasj hurrdurr" prekner og lignende, situasjonen min tillater ikke dette desverre.

Om noen skulle ønske det, kan jeg lage en tripp-rapport såsnart det lander i postkassen. Intrykket jeg har fått tilsier at dette skal være rimelig nært regulær tjall i virkning, vikningstid og virkningstid i forholdt til administrasjon-måte.

EDIT; glemmte noen av spørsmålene jeg skulle stille;
Har noen info om lovligheten rundt stoffet?
evt langtidsskadevirkninger?
Sist endret av drittsekken; 3. juni 2015 kl. 11:45.
Du kan finne rusrapporter på Erowid, blant annet. Hva får deg til å tro at dette ukjente RC produktet er mer passende for deg en andre RC produkter? Og siden vanlig hasj ikke fungerer i og med din ''situasjon'' antar jeg du går på pisseprøver? Sikker på at dette ikke slår ut som Delta-9THC, da dette er hva det er ekstremt likt som? Du kan lese mer om direkte effekter på Psykonautwiki her.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Har lest de på erowid, men jeg tenkte å høre om det fanntes flere. All info er godt gjennomsøkt, vær du sikker
Vell, virkningstiden og generellt den sammelignbare effekten i forhold til valing THC virket noe bedre enn andre syntetiske cannabinoider jeg har testet. Virket som om mange på blueligth og reddit hadde positive erfaringer med dette. Og ettersom de mer utforskede virker vanskeligere å få fatt på tenkte jeg dette var bedre.
Angående pisseprøver er det riktig ja, dog ett utslag vil ikke ha så katastrofale effekter at det gjør noe. Såklart er det best om det ikke gjør det, men det får man heller vente å se på. Prøvene jeg tar blir lab-analyserte, så jeg tror ikke det blir noe falsk positiv ihvertfall (tror, skyt meg om jeg tar feil), men om så tilfelle er det ikke verdens ende for min del.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Virket som om mange på blueligth og reddit hadde positive erfaringer med dette.
Vis hele sitatet...
Bluelight er en fin plass for brukererfaringer, men husk at nå for tiden er de for det meste folk som allerede har sverget til syntetiske cannabidoider siden JWH kom ut som gidder å diskutere og teste ut slikt. Men om de fleste der er positiv (i motsetning til kommentarer om enkelte andre syntetiske varianter), så kanskje det er tilfelle.

Reddit består av alt for mange idioter og trolls. Ville ikke tatt noe der skrevet av en vanlig bruker for god fisk.

Sitat av drittsekken Vis innlegg
Og ettersom de mer utforskede virker vanskeligere å få fatt på tenkte jeg dette var bedre.
Vis hele sitatet...
Hehe, ok du
Tingen er vel at ingen har forsket på langtidsskadevirkninger.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mexxy Vis innlegg
Bluelight er en fin plass for brukererfaringer, men husk at nå for tiden er de for det meste folk som allerede har sverget til syntetiske cannabidoider siden JWH kom ut som gidder å diskutere og teste ut slikt. Men om de fleste der er positiv (i motsetning til kommentarer om enkelte andre syntetiske varianter), så kanskje det er tilfelle.

Reddit består av alt for mange idioter og trolls. Ville ikke tatt noe der skrevet av en vanlig bruker for god fisk.



Hehe, ok du
Vis hele sitatet...
Joda, men også på flashback virket det som om mange lovpriste det som beste synthen hittil. Fannt en lengre tråd der etter litt mer dyptgående googling.
https://www.flashback.org/t2189742p26

Og jo, er pes å få tak i allt når du har begrenset nettilgang og ikke vil kjøpe 10g og vente en mnd på sending fra india/kina

Og det med langttidsskadevirkningene er jeg klar over, dog det er en stund (2006 ish) det ble populært brukt, og det virker mindre skadelig enn jwh og akb (som begge var ganske horrible i min mening).

Antar forsendelsen min er her innen uken eller starten av neste, så blir det rapport på både dette og MXE (som også forhåpentligvis slipper gjennom) når den tid kommer.
Sitat av drittsekken Vis innlegg
Antar forsendelsen min er her innen uken eller starten av neste, så blir det rapport på både dette og MXE (som også forhåpentligvis slipper gjennom) når den tid kommer.
Vis hele sitatet...
For all del ikke kombiner MXE og syntetiske cannaboider. Helt seriøst. Vanlig tjall og pot er prikker over I'en sammen med MXE, men med syntetisk, så blir det helt fucked. Formen blir som en person med downs på heroin og piggeple.

Kilde: venner som har fortalt meg hvor bekymret de var over meg når jeg bare rullet meg rundt som en åndssvak person halvnaken i sofaen til kompisen min, bablet bambus og hadde ingen kontakt med omverdenen, sånn i det hele tatt.
Sist endret av Mexxy; 4. juni 2015 kl. 16:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
neinei, er kansje dum, emn så dum er jeg ei takk for tipset dog!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Update! Idag plunket ett gram AB-FUBINACA ned i postkassen min. Amen for at den kom gjennom tollen, og ett leveringstiden på en uke var heller ikke noe å si på. Prøvde 1mg på en rullings tidlig idag på morgenkvisten. Har ikke hatt stor apetitt siste tiden, så det ble konsumert på tom mage.

Effekten var overveldene. En veldig lik rus til sativa-dominant weed (som var å anta), og hjertet gikk i hundre. Samme noiaen, samme stimulerte sensasjon når huden kom i kontakt med noe. Lik på alle måter! Jeg fikk desverre litt hetta da jeg ble overrumplet av effekten, og gikk og tok meg en hvil.

Da jeg våknet var apetitten på plass igjen, så jeg fikk i meg noe mat og en kopp kaffe før jeg røykte 1mg til. Mye bedre, en overveldende tilfretshet med ett hint av psykedelisk dytt, nydelig. Peaker i skrivende stund, og jeg melder herved ifra; JWH og AKB er dritt i forhold.
Dette er definitivt beste syntetiske cannabinoidet, og faktisk jævlig bra i forhold til ekte vare. Dette kommer fra noen som aldri har likt de andre noidene.


God mandag!
Sitat av drittsekken Vis innlegg
En veldig lik rus til sativa-dominant weed (som var å anta), og hjertet gikk i hundre. Samme noiaen, samme stimulerte sensasjon når huden kom i kontakt med noe. Lik på alle måter!
Vis hele sitatet...
Hjertebank og noia er vel heller negative effekter ved Sativa-cannabis. Skjønner ikke helt - men kan vel umulig være hva man er ute etter?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Hjertebank og noia er vel heller negative effekter ved Sativa-cannabis. Skjønner ikke helt - men kan vel umulig være hva man er ute etter?
Vis hele sitatet...
Noia kommer vell heller av tankekjøret som er en sideeffekt av sative for min del, så det er vell litt av begge. Joda, ikke kult, men dette var troligvis bare fordi jeg ikke hadde spist og hadde lavt blodsukker. Dette er som regnel noe jeg opplever i lik grad ved hasj-røyking.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hvordan gikk det med bruken og pissinga, ble det noe utslag?
Og hvordan er det egentlig med lovligheten, var det bare flaks at du fikk det gjennom?
For min del gjør det ingenting å blande disse stoffene da jeg har eksperimentert med RC veldig lenge og vært igjennom det meste som var tilgjengelig per dags dato.