Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7886
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Jeg ønsker alle velkommen til Freakforums nye Home game på Pokerstars!

Først vil jeg vise til den gangen dette har blitt gjort tidligere:
Apocalypses Home game
Jeg har nå bestemt meg for å gjøre dette på nytt, og denne gangen skal vi greie å holde liv i lobbyen!

[COLOR="Lime"]Norsk FreakForum[/COLOR]
[COLOR="Black"]Club ID:[/COLOR] 925587
Invitation code: nsoisgod
  1. Logg inn på Pokerstars kontoen din
  2. Trykk på fanen som heter "Home Games"
  3. Trykk på "Join a Poker Club"
  4. Skriv inn Club ID, og Invitation code i boksen som kommer opp
  5. Under "Your name" skriver du Freakforum nicket ditt
  6. Deretter må du vente på at Club Manager skal godta deg som medlem

Jeg kommer til å sette opp en turnering minst en gang i måneden. Buy-in, blind-struktur og turneringstype kommer til å variere, men i starten vil jeg bare få med så mange som mulig.

Ring games har allerede blitt satt opp:
nFF 6-max, 0.01/0.02$ NLHE
nFF Ring game, 0.01/0.02$ NLHE
nFF 6-max 2, 0.02/0.05$ NLHE
nFF Ring game 2, 0.02/0.05$ NLHE

Førstkommende turneringer blir Lørdag 7. juni, kl. 18.00.

[COLOR="Lime"]nFF Turnering NLHE 0.11$+R[/COLOR] (id: 918978537)
Buy-in: 0.11$ (0.10$ + 0.01$)
Spill: No Limit Texas Hold'em
Starting stack: 2000$
Blindeperioder: 15 minutter
Rebuy: 1
Pauser: Ja

[COLOR="Lime"]nFF Turnering 530PM NLHE[/COLOR] (id: 918982805)
Buy-in: 530 Play money (500 + 30)
Spill: No Limit Texas Hold'em
Starting stack: 2000$
Blindeperioder: 15 minutter
Rebuy: Ingen
Pauser: Ja
  1. Logg inn på PS
  2. Trykk på fanen "Home Games"
  3. Trykk på fanen "Tournaments"
  4. Hvis du har blitt godkjent som medlem, så vil begge turneringene dukke opp.

Hvis du ikke har blitt godkjent som medlem, så ikke fortvil! Jeg vil godkjenne nye medlemmer minst en gang om dagen, og hver time fra klokken 12 på turneringsdagene.

Jeg valgte å sette opp en turnering med lekepenger, slik at vi kan få så mange som mulig til å bli med. Hvem som helst, enten du er over eller under 18 år kan være med. Det er bare å gå på Pokerstars.net å lage seg en konto! Turneringen med ekte penger ble også med minste buy-in, av samme grunn. Målet mitt er å få med så mange som mulig på spillinga!


I fremtiden ønsker jeg også å sette opp freerolls. Dette blir da turneringer med lekepenger, hvor jeg overfører en pengegevinst til vinneren.
Sist endret av Buddapower; 3. juni 2014 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg slenger meg med, registrerer meg iløpet av dagen.
Artig initiativ.
Jeg er med hvis det blir satt opp 10$+++ turneringer.
Tror det er veien du boer gaa for aa holde liv i dette:-)
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Kommer til å sette opp en poll på et senere tidspunkt for å finne ut hvilke stakes folk ønsker å spille. Det kommer til å komme tourneys med høyere buy-in. Men jeg kan si en ting med en gang: Ingen kommer til å bli rike av dette!

Som jeg nevnte, i første omgang vil jeg bare trekke flest mulig spillere til turneringene. Pengene skal ikke være i fokus her, det er det spilling med medfreaks som er.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Jeg er med hvis det blir satt opp 10$+++ turneringer.
Tror det er veien du boer gaa for aa holde liv i dette:-)
Vis hele sitatet...
Men du er ikke med på $0,11? Hvorfor ikke?
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Men du er ikke med på $0,11? Hvorfor ikke?
Vis hele sitatet...
Hvis man har litt aa tape/vinne saa gaar nivaaet opp automatisk. Uten noe spenning kan man like gjerne spille hvilket som helst annet spill, som sikkert er hyggelig men for min del ikke naar det gjelder poker.
Sitat av Kjartan27 Vis innlegg
Hvis man har litt aa tape/vinne saa gaar nivaaet opp automatisk.
Vis hele sitatet...
Det er det jo bare du selv som styrer. Det å klare å spille på sitt beste i alle typer turneringer er en ferdighet mange mangler. Proffene er veldig bevisste på dette. For all del, jeg skulle gjerne sett høyere buy-in selv også, men poenget her er jo ikke å bli rik. Målet er jo å samle flest mulig freaks til en turnering. Det hadde vært artig og sosialt, og det sier seg selv at flere vil være med på microstakes enn low-/midstakes. Om jeg blir med på en $0,11-turnering, så er det ikke fordi jeg har så jævlig lyst på de 2-3 kronene at jeg bruker 2-3 timer på å forsøke å vinne dem. Det er jo fordi det er kjekt å spille mot noen man faktisk har et lite forhold til. Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg holder heller ikke ut å spille $0,xx-turneringer vanligvis, men når det er en freak-turnering så gjør man jo selvfølgelig et unntak!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Da får vi sette opp en low-stake turnering og da, siden vi har så mange pro's her at de nekter å spille micro

Lørdag 07.06, kl 18.00
[COLOR="Lime"]nFF Turnering NLHE 5.50$+R[/COLOR] (id: 919053519)
[COLOR="Black"]Buy-in:[/COLOR] 5.50$ (5$ + 0.50$)
Spill: No Limit Texas Hold'em
Starting stack: 2000$
Blindeperioder: 15 minutter
Rebuy: 1
Pauser: Ja

Nå syns jeg du skal være med Kjartan!
Sist endret av Buddapower; 3. juni 2014 kl. 19:25.
Jeg er med :-) naar det passer saa ikke gi opp etter 1-2 helger.
Måtte registrere meg som fatfro123, men jeg er med! Tror det blir knotete å spille med penger da det kan bli vrient å ta ut, men er gjerne med å spille med lekepenger
Sette opp et game i kveld? Jeg skal bort veldig snart og kan ikke joine før om et par uker.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Hehe, jeg eksluderte meg selv ifjor høst. Trolig etter en sur tilt.
Noen som vet hvordan jeg kan komme rundt dette for å bli med freakforum turneringen?

Lage en ny konto er jo greit nok, men jeg får ikke satt inn penger da de vil kjenne igjen kortet?
Jeg antar du har kontaktet support? De pleier være veldig behjelpelig så lenge man er noenlunde høfflig og grei, men jeg har forsåvidt aldri forsøke å oppheve en ban.

Det kan se litt dårlig ut:

Sitat av PokerStars support
Please note that all self-exclusions and time outs are irreversible for the duration of the specified time.
We offer 12-hour and 24-hour cooling off periods as well as 7 day, 30 day, 60 day, and 120 day time out periods. You will not be able to play cash games, Sit & Go's or multi-table tournaments on PokerStars and PokerStars.net. Once you click the button that requests a time out or a self-exclusion period, you will be asked to close all tables at which you're playing. Once you've done that, the time out or self-exclusion period will begin. You will be automatically unregistered from any tournament that begins during the time out and self-exclusion period. You will not be able to deposit or make inter-account transfers with your PokerStars account. Furthermore, you will not receive any marketing emails or newsletters from PokerStars.

6-month self-exclusion. This is identical to the other time out periods, except that we will ask you to withdraw any real money funds from your PokerStars account. In addition, you will not be automatically reinstated. If you want to return to playing on PokerStars, you can email any time after your self-exclusion period has passed.
Self-exclusions longer than 6 months, and permanent self-exclusions. If you wish to self-exclude yourself longer than 6 months, or permanently self-exclude yourself, please contact .

You may also wish to investigate GamBlock, a software application that limits a computer’s access to online gaming sites.
Vis hele sitatet...
http://www.pokerstars.com/about/responsible-gaming/

Så skal du spille må du nok lage ny konto (men finner de det ut stenger de begge kontoene dine og fryser pengene dine.
Sist endret av Cikey; 4. juni 2014 kl. 13:30.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Cikey Vis innlegg
Jeg antar du har kontaktet support? De pleier være veldig behjelpelig så lenge man er noenlunde høfflig og grei, men jeg har forsåvidt aldri forsøke å oppheve en ban
Vis hele sitatet...
De kan ikke oppheve eksluderinger når det er gjort av spilleren selv. De er ektremt strenge på slik, så det er desverre ikke en løsning.
Sist endret av Bombasa; 4. juni 2014 kl. 13:27.
Dersom problemet er å få inn penger kan du bare få en buddy transfer fra en annen bruker og så betale ham vi en eller annen online tjeneste / bankoverføring.
Blir ikke noe på lørdag for min del, men keep it going så er jeg med ved første anledning.
Skal se om jeg får slengt meg på $5-turneringen kl. 18, men gidder nok ikke det om vi blir så få som det ser ut til.
Det er kun 10 stk som er registrert i gruppen, og det er ennå ingen påmeldte til turneringen, men kanskje folka er som meg og venter til siste øyeblikk før de slenger seg inn?
Sist endret av caperno; 7. juni 2014 kl. 16:05.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Trådstarter
Folkens, det er nå litt over en time til turneringer begynner. Ingen som har registrert seg til turneringene, så bare å melde seg opp freaks!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Pokerstars nekter meg å lage ny account. Itillegg har jeg heller ikke funnet ut hvordan jeg skal få inn penger på den nye accounten..

Sist endret av Bombasa; 7. juni 2014 kl. 17:48.
Tenkte å lage en bruker nå
▼ ... over en uke senere ... ▼
Pro Gamer
Kom igjen folkens, la oss holde en turnering til helgen igjen?
Det hadde passa helt fint
Jeg er med hvis det settes opp en turnering på søndag. Da er det ikke så mange interessante vm-kamper.