Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 8217
Sitat av apocalypse Vis innlegg
Sist var det 11 til start Standingsene er forøvrig på forrige side!

Også ser det ut som om den regjerende nFF-champen ikke stiller? Eller? Man gjør ihvertfall gode penger om man knocker ut folk som myhre gjorde sist.. Men da var det ikke knockout-competition :P
Vis hele sitatet...
Nesten rekord da, om flere joiner Myhre ja.... samme by som meg og et navn jeg kjenner, hmm
Ja, kom igjen godtfolk En drøy halvtime igjen nå
Gleder meg! Benytt sjansen til å slå medfreaks og meld deg på !
Folk regger seg i klubben nå og det er flott! Aksepterer så fort jeg kan, men pass på å gjøre det i tide!!
Kommer meg ikke innpå entropay (får ikke en kode jeg må ha på mail), og VISA går ikke. Så må dessverre stå over selv om jeg har VELDIG lyst! :S
Sitat av ohmusic Vis innlegg
Kommer meg ikke innpå entropay (får ikke en kode jeg må ha på mail), og VISA går ikke. Så må dessverre stå over selv om jeg har VELDIG lyst! :S
Vis hele sitatet...
Pffft, dårlig unnskyldning for å unngå å bli knust hehe, neida
Det suger, ohmusic. Men, men. Neste gang!

Vi har nå ny rekord i deltagere... 12! And rising... Regg dere! DO IT!!
Sitat av Azarat Vis innlegg
Pffft, dårlig unnskyldning for å unngå å bli knust hehe, neida
Vis hele sitatet...
Haha! Jepp!
Neida, men det er seriøst. "Your account has not been used for 293 Days and has been made dormant." :S Lenge siden jeg har spilt på pokerstars gitt :O

Men lykke til folkens, blir med neste gang!
Jeg er klar som et egg...har ikke spilt på lenge, men who cares :P
14 registrerte! Oooo, kan jo bli rik mann i kveld

Edit: 13....den som avregistrerte seg skal henges ut!! hehehe
Sist endret av Azarat; 6. april 2012 kl. 22:28.
Jeg rakk det akkurat ikke. Sideturnering kl 23?
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg
Jeg rakk det akkurat ikke. Sideturnering kl 23?
Vis hele sitatet...
Ble de noe? Jeg er med ^^,,
Nei, blir nok litt lenger ventetid enn som så. Tenkte å forsøke å gjøre det til en månedlig greie!

Men feel free til å arrangere selv
Hva kom førstepremiepotten på? Var det flere premierte plasser? Og hvor mye gav hver enkel KO ?
Sist endret av Tawon; 6. april 2012 kl. 23:35.
1.plass:21$
2.plass:12.6$
3.plass:8.4$

0,75$ for en knockout.
Fornøyd med å spille en eneste hånd og slå 50% av feltet Skal sies jeg dukket opp to timer for sent og første hånden som ble spilt også var siste. Men føler i alle fall jeg var med på noe :P

Satser på kjapp rematch... Søndag?
Sette opp turnering naa?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Da er turneringen over! Husker ikke hvem som kom på 2 og 3 men Azarat gikk hvertfall av med seieren! Selv var jeg chipleader den første timen frem til dama begynte å ringe og mase, så jeg begynte å spille som en idiot og røyk ut fort. Men det var sinnsykt gøy, og jeg ser frem til neste game
Noen som joiner naa?
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Noen som joiner naa?
Vis hele sitatet...
Jeg har kun 0,65$ på accounten min, hvis noen vil spille såpass lavt så er jeg med hvertfall ;p
hva heter du pa stars?
Hva med å ha et cash-game bord kjørende?

0,25/0,50 (100-250bb)?
▼ ... over et år senere ... ▼
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Apocalypse, hadde vært kult om du hadde fått litt igjen FF lobbyen! Jeg vil gjerne spille en turnering med freaksa!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Apocalypse, hadde vært kult om du hadde fått litt igjen FF lobbyen! Jeg vil gjerne spille en turnering med freaksa!
Vis hele sitatet...
Faen. Jeg så først nå at dette var en gammel tråd. Rakk å installere og få tilbakestilt passordet jeg glemte ifjor høst engang.

Etter alt det arbeidet så stemmer jeg for ny turnering!
Sist endret av Bombasa; 2. juni 2014 kl. 22:51.
Jeg har også noe cash jeg har råd til å tape
Jeg vil være med
Jeg er også klar for dette!
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Ser det er god respons på en liten tourney. Har sendt en PM til apocalypse, gir han inntil i morgen å svare, jeg hvis ikke setter jeg opp en ny lobby!
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Ser det er god respons på en liten tourney. Har sendt en PM til apocalypse, gir han inntil i morgen å svare, jeg hvis ikke setter jeg opp en ny lobby!
Vis hele sitatet...
Skulle akkurat til å si det. I stedet for å vente på en som ikke har gitt et livstegn fra seg på fire måneder, så er det vel bare å fyre igang et home game selv.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Skulle akkurat til å si det. I stedet for å vente på en som ikke har gitt et livstegn fra seg på fire måneder, så er det vel bare å fyre igang et home game selv.
Vis hele sitatet...
Javel da
http://freak.no/forum/showthread.php...33#post3129633