Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1124
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
goddag!
nyttårsplanene mine lyder som følger: en kapsel 2cb og en sukkerbit impregnert med LSD. noen som kan fortelle meg litt om denne komboen? tenker da spesiellt på når jeg skal ta dem i forhold til hverandre, hvilken effekt dette vil gi og om de vil forsterke/forminske effekten av hverandre.
kan fint hende jeg tar litt speed eller noen ritalin senere på kvelden for å holde meg våken, gjør det noe om man har en liten form på komboen og drar seg en liten strek?

takker for svar på forhånd
1: 2c-b og LSD som kombinasjon: Etter det jeg har lest kan dette være en ypperlig kombinasjon for mange. Det er umulig for noen å si hvordan akkurat du vil komme til å reagere, dog, ettersom man alle er individuelle på slikt. Noen sier at LSD'en gjør 2c-b'en "skarpere" i sin effekt både visuelt og mentalt. Dette blir logisk for meg da jeg selv føler at både det visuelle og tankene mine er mye mer "organisert" på LSD, og ikke rotete som på 2c-b og lignende stoffer. Nå skal det sies at jeg bare har hatt sinnsyke opplevelser på disse stoffene (2c-stoffer) og misliker dem en smule av den grunn, da. Det sies også at kombinasjonen av disse stoffene kan gi veldig gode CEV's. Doser har også en del å si på hvordan resultatet blir. Noen liker at 2c-b'en dominerer, andre det motsatte.

2: Hva eh, skal du med speed? Hvis du har vansker med å holde deg våken etter å ha tatt LSD må du virkelig gi meg hemmeligheten din. Personlig syns jeg dessverre det høres ut som en dårlig plan uansett. Du skal tross alt ta både LSD og 2c-b. La signalsubstansene hvile litt, du. Amfetamin er et sentralstimulerende stoff, ja, men tenk litt på hvordan substansen oppnår sin virkning. Jo, ved å binde seg til monoamin-stransportene øker det andelen av signalstoffene dopamin, noradrenalin og serotonin i hjernen. Du utsetter tross alt kroppen din for mye allerede, og det siste kroppen din trenger etter en runde med LSD er for lite søvn og dårlig matlyst. Hvis du ikke visste det fra før kan jeg opplyse om at hovedvirkningene av LSD er knyttet til stoffets komplekse påvirkning av synapser i sentralnervesystemet som benytter serotonin som signalmolekyl. Serotonin som neurotransmitter er også nært knyttet til dopamin. LSD er altså en serotoninreseptor-agonist, og binder seg derfor til serotoninreseptorene i hjernen. Det er viktig å ikke tukle for mye med dette. Som med serotonin! Det antas at serotonin er viktig for regulering av kroppstemperatur, humør, søvn, oppkast, seksualitet og appetitt. Dessuten, en lisse kan gjerne bli til flere. Om du liker slikt; spar det til en annen anledning, du.


Dette er i alle fall min personlige mening. Lykke til!