Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 135355
Hvordan kommer du deg online, hvis du mangler "charactern"?
Fortell...
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Hvordan kommer du deg online, hvis du mangler "charactern"?
Fortell...
Vis hele sitatet...
Lage en character? Skjønner ikke hva du mener... Om du har problemer med forrige character tror jeg løsningen bare er å vente og se med tiden, eventuelt lage en ny.
Jeg tolket det slik at h*n gikk online uten denne "charactern", som en slags "the invisible man".
Må vel bare være jeg som ikke kan Norsk da.
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Jeg tolket det slik at h*n gikk online uten denne "charactern", som en slags "the invisible man".
Må vel bare være jeg som ikke kan Norsk da.
Vis hele sitatet...
Klønete av meg.. Leste ikke innlegget før deg og så ikke at du svarte noen andre.
Tips & tricks. Rockstar gikk ut med en liten guide på hvordan ikke slette character'n deres
ah shit. kom meg til lvl 28 og hadde nesten 100k cash, nå etter den siste server crashen eller hva som har skjedd så er min spiller borte... Har virkelig ikke lyst å starte på nytt, sitter nå å ser på ps3'en og moter meg opp til å sjekke om han er tilbake igjen. Hvis han ikke er tilbake så regner jeg med at det ikke er noe vits å maile rockstar om dette problemet?
Hvordan starter man en chat med venner på GTA V ?
Klarte og ringe han, men vi kan ikke høre hverandre?

Har akkurat fått meg ps3 pulse 7.1 headset
Er det noe jeg må gjøre for å unlocke flere oppdrag? Føler det veksler mellom 3-4 forskjellige oppdrag som består av å hente pakker eller biler..
Sitat av Knarq Vis innlegg
Er det noe jeg må gjøre for å unlocke flere oppdrag? Føler det veksler mellom 3-4 forskjellige oppdrag som består av å hente pakker eller biler..
Vis hele sitatet...
Jeg fikk oppdrag av datageniet som er med i selve spillet etter jeg kom meg til lvl. 10-11.
Ser ut som det er et nytt norsk GTA V forum , ikke så mye aktivitet der, men kan være en god idé å samle nff folk til online
GTA Online er sykt konge! Er lvl 12 nå og har det kjempekos. Kule game modes, og systemet er egentlig perfekt lagt opp syntes jeg. Det eneste jeg synes er ett problem er ustabile servere, får timed sessions litt for ofte, så kan det være syk treg loading, men det er forståelig. Hadde en tidligere reply i denne tråden med PS3 ID, men den er feil, den er Munchlax1337, gjerne legg meg til, om du vil game.
Vet ikke om det er serveren det er noe galt med, eller ps'en min, men begynte å spille online nå i kveld. gikk bra et par timer, så plutselig låste alt seg. måtte trykke på reset. har gjort det et par ganger nå. dette skjedde ikke da jeg spilte story mode. noen som vet hva det kan være?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Selfie inni Ammu-nation som en rik mann mens en annen fyr blokkerte døren. Drepte han dog etterpå, tok bilen hans og sendte han en takk for den så plasserte jeg den i garasjen min. http://i.imgur.com/eulV1u1.jpg
Jeg har spilt online ca 5 timer i kveld uten noe som helst servertrøbbel.

Det eneste jeg slet med var at jeg forsøkte å lage et crew på socialclub.
Jeg inviterte venner, de takket ja og ble med i crewet og jeg stod oppført som "crew leader" på socialclub.
Men i spillet, på "My Crews" så var det bare "empty slots". Jeg fikk heller ikke crew-taggen i navnet mitt. Veldig merkelig.

Noen som har en løsning på dette?

I tillegg lurer jeg på; Hva er fordelene ved å være i crew? Vi hadde litt problemer med at autoaimen siktet på vennene mine, og jeg antar at dette ikke skjer om man er i crew.
På minikartet hadde kompisene mine blå ringer rundt seg. Er dette en indikasjon på at vi kanskje var i crew likevel, selv om jeg ikke hadde noe crew på "My crews"?
Ja jeg var usynlig for alle .
Vet ikke om det er nevnt men om du Stalker "http://www.lifeinvader.com/profile/legendary_motorsport" Så vil du få en gratis bil. Helt ok
Ups.. Restartet spillet og alt var i orden med crew
Lurte på en ting.
Noen sa at om du har special edition av gta 5, så får du en Hotknife gratis.
Jeg har ikke den, men vil ha.
På butikken i online står det at den er "out of stock"

Noen som har samme problemet?
Så nettopp en som kjørte rundt i en, og fikk mer lyst på en sånn enn noe annet kjøretøy.

Mens jeg er inne på det, hva skjer om jeg kjøper et fly i online, hvor blir det lagret?

Sitat av kenny Vis innlegg
Lurte på en ting.
Noen sa at om du har special edition av gta 5, så får du en Hotknife gratis.
Jeg har ikke den, men vil ha.
På butikken i online står det at den er "out of stock"

Noen som har samme problemet?
Så nettopp en som kjørte rundt i en, og fikk mer lyst på en sånn enn noe annet kjøretøy.

Mens jeg er inne på det, hva skjer om jeg kjøper et fly i online, hvor blir det lagret?
Vis hele sitatet...
vil bare legge til at ja jeh har fikset det med koden og alt det der, jeg kan fly rundt i luftskipet, og får de våpnene gratis i butikken
Sitat av kenny Vis innlegg
Lurte på en ting.
Noen sa at om du har special edition av gta 5, så får du en Hotknife gratis.
Jeg har ikke den, men vil ha.
På butikken i online står det at den er "out of stock"

Noen som har samme problemet?
Så nettopp en som kjørte rundt i en, og fikk mer lyst på en sånn enn noe annet kjøretøy.

Mens jeg er inne på det, hva skjer om jeg kjøper et fly i online, hvor blir det lagret?



vil bare legge til at ja jeh har fikset det med koden og alt det der, jeg kan fly rundt i luftskipet, og får de våpnene gratis i butikken
Vis hele sitatet...
Hvis du har collector´s edition, skal den stå i garasjen til Franklin i Grove street

edit: Fant det ut her, men ut ifra rating, så er jeg ikke sikker. I tillegg aner jeg ikke hvordan det er onling..
Sist endret av Pope; 8. oktober 2013 kl. 07:04.
Sitat av kenny Vis innlegg
Lurte på en ting.
Noen sa at om du har special edition av gta 5, så får du en Hotknife gratis.
Jeg har ikke den, men vil ha.
På butikken i online står det at den er "out of stock"

Noen som har samme problemet?
Så nettopp en som kjørte rundt i en, og fikk mer lyst på en sånn enn noe annet kjøretøy.

Mens jeg er inne på det, hva skjer om jeg kjøper et fly i online, hvor blir det lagret?



vil bare legge til at ja jeh har fikset det med koden og alt det der, jeg kan fly rundt i luftskipet, og får de våpnene gratis i butikken
Vis hele sitatet...
Er kun i Collectors Edition at man får med bilene. Grunnen til at det står Out of stock er pga du ikke har CE pakken.

Noe som jeg syns er litt dumt er at man må ha kjøpt en garasje først for å få de bilene.. :/
Kult spill, og jeg får inntrykk av det blir bedre og bedre ettersom level øker.

Det som dog irriterer meg er at hvis man er med en venn i en standard online session, så blir man kasta ut og separert etter man tar et eventuelt mission. Så man man gjennom styret med å finne ledig plass og joine hverandre på nytt.
Sitat av Source Vis innlegg
Kult spill, og jeg får inntrykk av det blir bedre og bedre ettersom level øker.

Det som dog irriterer meg er at hvis man er med en venn i en standard online session, så blir man kasta ut og separert etter man tar et eventuelt mission. Så man man gjennom styret med å finne ledig plass og joine hverandre på nytt.
Vis hele sitatet...
Dette har jeg også opplevd. Jævlig irriterende.
Antar at dette er noe Rockstar kommer til å gjøre noe med.

Jeg må nesten si at tross problemene ved release av online forrige uke, så er jeg meget fornøyd med hvordan alt fungerer nå.
For meg har alt vært stabilt og fint
Må si jeg er stor fornøyd med Online.
Har bare vært i kontakt med voksne, oppegående personer og greie personer online enda.
Drepte en person sånn 15-20 ganger og han tok det med et smil og prøvde seg hele tiden og vi kjørte rundt i 1-2 timer å bare kræsja i hverandre og hadde 5 stjerner etter oss.

Har hørt shitkids på mic, men aldri vært borti sånne enda heldivis.

Men syns at medlemmer i Nff crew må bli flinkere til å joine missions, DM etc. Får reject av så å si 90% av medlemmene som er online. Meningen med et crew er faktisk å gjøre ting sammen :P
Sitat av freeaak Vis innlegg
Er kun i Collectors Edition at man får med bilene. Grunnen til at det står Out of stock er pga du ikke har CE pakken.

Noe som jeg syns er litt dumt er at man må ha kjøpt en garasje først for å få de bilene.. :/
Vis hele sitatet...
jeg har CE pakken, trodde det kom frem i den første posten.
jeg har de gratis våpnene, samt at jeg får luftskipet.
Gikk i garasjene til de 3 folkene i story mode, og fikk kun den bilen man får om man er medlem av socialclub, men ingen hotknife.

Dessuten så er det i storymode, og ikke Online, som jeg også sa, jeg vil ha den i online.

Har sent en request til Rockstar support, men har hørt at de bare sletter all forespørsel, og ikke gidder lese noen av dem engang, så er vel fucked.

Litt synd da jeg betalte nærmere 700 kr for dette spillet for å få alt ekstra materiell, og ikke får det jeg har betalt for. (Og gå tilbake til butikken og klage hjelper vel sikkert lite og.)
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Må si jeg er stor fornøyd med Online.
Har bare vært i kontakt med voksne, oppegående personer og greie personer online enda.
Drepte en person sånn 15-20 ganger og han tok det med et smil og prøvde seg hele tiden og vi kjørte rundt i 1-2 timer å bare kræsja i hverandre og hadde 5 stjerner etter oss.

Har hørt shitkids på mic, men aldri vært borti sånne enda heldivis.

Men syns at medlemmer i Nff crew må bli flinkere til å joine missions, DM etc. Får reject av så å si 90% av medlemmene som er online. Meningen med et crew er faktisk å gjøre ting sammen :P
Vis hele sitatet...
Har du møtt på folk som skyter dekka dine i oppdrag da? Det er faen meg irriterende.

Det er også vanskelig å spille uten venner. Tar evigheter før noen blir med på oppdrag, og er du uheldig får du shitkidz som bare er der for å kødde.
Sitat av Source Vis innlegg
Kult spill, og jeg får inntrykk av det blir bedre og bedre ettersom level øker.

Det som dog irriterer meg er at hvis man er med en venn i en standard online session, så blir man kasta ut og separert etter man tar et eventuelt mission. Så man man gjennom styret med å finne ledig plass og joine hverandre på nytt.
Vis hele sitatet...
Samme her! Sykt irriterende når vi er 4 kompiser som må igjennom den store prosedyren med å finne en server med nok plass osv..


Noen som vet når man kan begynne å planlegge heist med venner? Sliter egentlig med å finne noen oppdrag som vi kan gjøre, bortsett fra å hente biler som blir litt kjedelig i lengden. Har også kjørt uendelig mange race og mission (der vi er 2 lag).
Sitat av Source Vis innlegg
Det som dog irriterer meg er at hvis man er med en venn i en standard online session, så blir man kasta ut og separert etter man tar et eventuelt mission. Så man man gjennom styret med å finne ledig plass og joine hverandre på nytt.
Vis hele sitatet...
Etter endt oppdrag, legger du din stemme i "Freemode".
Da vil kjære snille GTA finne den beste serveren for deg og dine.
Såklart må de andre gjøre det samme.

Velger dere quit, så vil jo dere havne individuelt på nærmeste "session".
Sist endret av Rolsen Royce; 8. oktober 2013 kl. 16:30.
En god måte å tjene penger på er å selge biler som man trur kan være dyr, til LSC, fikk i går 10k for en bil som ikke er sæærlig bra, den var en slags middelklasse bil.

Jeg personlig liker å gjøre de oppdragene man får av rockstar sine karakterer, man tjener litt penger, også er de ganske variert i min mening. Noen er sykt vanskelig, og man ender opp med å "klikke" fordi med spillerene dine er totale retards.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Har du møtt på folk som skyter dekka dine i oppdrag da? Det er faen meg irriterende.

Det er også vanskelig å spille uten venner. Tar evigheter før noen blir med på oppdrag, og er du uheldig får du shitkidz som bare er der for å kødde.
Vis hele sitatet...

Hadde et oppdrag der en person kjørte etter meg og tok dekka mine, sperret veien etc. Det var veldig irriterende. Men tok hevn med å drepe han helt til han logga ut. Så det fungerer fint
Har prøvd siden dag en å få online til å funke ordentlig. Kommer inn på en "Session" altså der hvor man kan kjøre rundt og leke seg, men hver gang jeg skal inn på en deathmatch eller ett mission eller noe annent med noen andre blir jeg kastet rett tilbake til ikke-online. Det er dødelig irriterende og jeg har prøvd alt. Slettet og reinstallert patchen, slettet og laget ny karakter men skjer det samme hver gang. Noen som vet om dette fortsatt blir arbeidet med eller er det bare min playstation som har det problemet?

Andre jeg kjenner har ikke noe problem. Hvorfor?
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Hadde et oppdrag der en person kjørte etter meg og tok dekka mine, sperret veien etc. Det var veldig irriterende. Men tok hevn med å drepe han helt til han logga ut. Så det fungerer fint
Vis hele sitatet...
Bare fiks deg bulletproof tires på personal vehicle, så kan de ikke gjøre det.
Legg meg til på psn hvis noen vil spille. Brukernavn er sebbisse. Er 21 år, har skype og Mic på ps3. Ønsker å spille med oppegående, morsomme og hyggelig personer. Alder og kjønn er care
Der var characteren min også resatt.. Tror jeg venter til det blir mer stabilt før jeg spiller online igjen.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Der var characteren min også resatt.. Tror jeg venter til det blir mer stabilt før jeg spiller online igjen.
Vis hele sitatet...
Det er bare å vente. Hvis du går tilbake til single player mode også inn på Online igjen så kan karakteren din være tilbake igjen.

Rockstar har tips på det der på loading screen til Online. Der det står at du ikke må trykke retry eller prøve å lage ny karakter. De sier at hvis du venter litt så skal den komme tilbake
Å vente alene vil ikke hjelpe. Man må jo gå ut og inn igjen.
Men poster bare linkie:

"Updated 10/8/13: If you have previously created a character but see an empty character selection screen when entering GTA Online, please back out to GTAV Story Mode and try re-entering GTA Online through the pause menu (repeat or wait until Rockstar cloud servers are back up). Do not create a new character in the empty slot where your character should be."

http://support.rockstargames.com/hc/...-in-GTA-Online
Sist endret av Rolsen Royce; 9. oktober 2013 kl. 11:47.
Hvordan finner jeg freak-crewet?

Og hvordan får jeg mutet andre spillere som jeg er race med?
Noen flere som har problemer med og lage en account på socialclub?
Fant akkurat en Sultan på online, happpy!
We got machetes!
handla xbox mic, det jeg lurer på. Kan folk høre meg om jeg står nærme de? når jeg er på mission? Når jeg og en annen sitter i bilen vil han da høre meg ?
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Fant akkurat en Sultan på online, happpy!
Vis hele sitatet...
det er jo sultan rs som var konge... men den er vel ikke med lenger... har i alle fall ikke funnet den
We got machetes!
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Fant akkurat en Sultan på online, happpy!
Vis hele sitatet...
DEN bilen e best ikke best da men, Den jeg kjørte mest rundt i i SP. Går greit fort svingina e rå å ser fin ut. Og ikke minst 4 dører for crew members
Noen som er gira på og lage et crew?
Siden freak crewet er stappfult )
Send pm
Sist endret av monax94; 10. oktober 2013 kl. 05:57.
Er man avhengig av "offisielle servere", eller kan man hoste serveren selv?
Til nå er det offisielle servere.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Sitat av vangsfreaken Vis innlegg
det er jo sultan rs som var konge... men den er vel ikke med lenger... har i alle fall ikke funnet den
Vis hele sitatet...
Hvis du finner en Karin Sultan, som er originalen eller hva du vil kalle den, så kan du modifisere den til å bli helt lik RS versionen fra GTA IV. Den eneste forskjellen er at du ikke vil få en 2-dørs coupe, men 4-dørs sedan. Du kan sette inn bur og få den samme "Sultan RS" teksten på siden av bilen osv.
Jeg føler det er ekstremt vanskelig å tjene penger på Online. Jeg skaffe kanskje 1000 her, og 1000 der. Men før jeg klarer å finne en minibank i spillet så blir jeg enten drept og mister penger eller så må jeg beskytte meg og kjøpe tonnevis med ammo.

Har enda ikke klart å skaffe en garasje -_-
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Du trenger aldri dra til noe minibank for å sette inn penger. Gå på mobilen, internett, finn "money and services" taben, trykk på "Maze bank" eller noe ala det, logg inn og overfør penger. Her kan du overføre begge veier.

Det kan være ganske traust å tjene penger i starten. Nå veit jeg ikke hvilken level du er i, men det ser ut til at missions blir bedre og mer lønnsomme etterhvert som du kommer deg litt opp i level. Det kan være mye penger å tjene i racing, så bli litt god å vinn noen løp.
Aha. Fulgte bare tipset som kommer opp i Online delen jeg, der det står at jeg må besøke en minibank for å sette inn pengene :P

Jeg er lvl 13. Men jeg får bare de samme oppdrage fra simeon. Ikke noe jeg tjener mere enn 1000 på. Tar en god del "missions" som er rundt om i byen. Der vi går 2 teams mot hverandre. Har vell vunnet rundt 40k på det, men en del når 3 spillere campa meg og tok meg hele tiden.
http://socialclub.rockstargames.com/...tav/snapmatic/ THE TUMBLER AKA THE BATMOBILE!

Add meg på PSN: Fanz93
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Aha. Fulgte bare tipset som kommer opp i Online delen jeg, der det står at jeg må besøke en minibank for å sette inn pengene :P

Jeg er lvl 13. Men jeg får bare de samme oppdrage fra simeon. Ikke noe jeg tjener mere enn 1000 på. Tar en god del "missions" som er rundt om i byen. Der vi går 2 teams mot hverandre. Har vell vunnet rundt 40k på det, men en del når 3 spillere campa meg og tok meg hele tiden.
Vis hele sitatet...
jeg tjener fint opp 100k på en time bare på å kjøre løp mot en kamerat...går fort opp i level å, gikk fra 13 til 21 på noen snaue timer igår

Sitat av daimeno Vis innlegg
Hvis du finner en Karin Sultan, som er originalen eller hva du vil kalle den, så kan du modifisere den til å bli helt lik RS versionen fra GTA IV. Den eneste forskjellen er at du ikke vil få en 2-dørs coupe, men 4-dørs sedan. Du kan sette inn bur og få den samme "Sultan RS" teksten på siden av bilen osv.
Vis hele sitatet...
aha, nice! skal definitivt undersøke
Noen her som har problemer med at pengene ikke blir savet? alt annet blir savet, men akkurat pengene i banken og på hånda blir borte? what to do?