Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 675
Heisann. Jeg og et par kamerater var på en stor fest igår. Vi hadde drukket en del og begynte å bli litt fulle, så dømmekraften var ikke helt på topp. Så kommer det en jente bort til keameraten min og spør om han har lyst på en tablett, han ser det står [i]Eat me[i] på den, og at den er rund. Han takker nei, og jenta "går" Han snur seg og snakker videre med noen folk, ølen står på bordet bak ham. Når han skal ta noen slurker av ølen igjen da, så merker han at han svelga en pille.

Jeg kommer senere bort til kameraten min også forteller han meg detta^^ Så sier jeg HVA FAEN lissom, så spør jeg om det går rba etc, han sier at alt er lugnt og ingen skade skjedd. så tenker jeg, nei nei, går vel bra. I taxien på vei hjem så nærmest skriker han brått ut: STOPP jeg må spy, så stopper drosja og gutten hiver opp døra og velter hodet ut av droja. Så spyr han masse 4 ganger før han er klar til å kjøre hjem igjen. Jeg setter meg på msn og slapper av, mens kameraten min slåkner med en gang på madrassen uttafor og er helt vekk. Jeg tenker jaja, han er sikkert bare full og trenger å sove, så sitter jeg på pcn en times tid så legger jeg meg. 10 min etter jeg hafdde algt meg våkner jeg av at han spyr. Spyet hans var hvitt og jævlig. sikkert mye unødvendig informasjon her, men jaja til spørsmålet. Fikk han putta Ecstacy i ølen sin?
syns ikke dette høres særlig ut som E. Du kan lese om effektene til MDMA, vanligste virkestoffet i E her http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects.shtml .
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, ecstasy var det ikke. Virket han generelt full? Høres egentlig ut som han bare var full, kan jo såklart ha vært en benzodiasepin eller lignende, men jeg tviler på at det er så vanlig med utsagn som "Eat me", uten at jeg skal banne på hva en eller annen russer har laget på laben sin.

Hvordan var han i dag? Sov han resten av natten?
Hvis du ikke kan si at du merket noe annet på han enn at han spydde mye og at spyet var hvitt, så er ikke det noe som kjennetegner E akkurat, ikke i det hele tatt...