Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1426
Vet noeb om man kan kjøpe noen "leagel-high" produkter på scorpius i Bergen? Hadde vert kjekt å vite. Og er det noen som har prøvd noe av det som kan anbefale det?
Takk
La oss plukke ut tilfeldige urter og markedsføre dem som lovlige alternativer til cannabis.
Tenk så mye penger man kan tjene på å lure godtroende idioter.
Sitat av okaminaru
La oss plukke ut tilfeldige urter og markedsføre dem som lovlige alternativer til cannabis.
Tenk så mye penger man kan tjene på å lure godtroende idioter.
Vis hele sitatet...
Og tenk på hvor raskt denne random urten, uten noen reell effekt, hadde blitt forbudt...

Edit: /detect sarcasm var på, derfor kommentaren ble som den ble. Var bare et mislykket forsøk på å videreføre vitsen, og samtidig gi et svar på hvorfor jeg tvilte på at. Snakket vel bare forbi hverandre.^^
Sist endret av icTus; 16. november 2006 kl. 16:40.
^For det første: se om du legger merke til sarkasmen.
For det andre: det er da utvilsomt slik de fleste "legal-high"-produsentene opererer,
og jeg synes det blir for dumt å la slikt gå ukritisert.
Sist endret av okaminaru; 16. november 2006 kl. 16:57.
Er lit off topic dette, men siden det allerede er et emne opp om scorpius...Vet noen her om de er mulig å kjøpe ez test eller andre tester for å finne kvaliteten på x på scorpius?
Nei, dem har det ikke der men husker at jeg har lest på forumet her et sted at man kunne kjøpe det på "Røykings" i oslo !! Kanskje litt langt å dra hvis du bor i bergen da men
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Ettersom du bor i Bergen er det jo bare for deg å reise ned å spørre dem.
De er nok vandt til spørsmål om såmangt, så legalhight produkter kan du lett gå med hevet hode inn å spørre etter.
Svaret vil nok sannsynelingvis være nei. Men kanskje de vet om et alternativ?