Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2109
I går var jeg på fest, med for det meste streite folk. Mot slutten var planen å gjøre kvelden minneverdig, jeg hadde med meg en tab LSD (firkant greiene, egentlig ikke så kjent med det), da hadde jeg fått i meg rundt 16 pils.
Jeg ble god og fin som vanlig, så tok alt litt overhånd. Jeg ble tilbudt et par blå piller, som skulle dempe alt. Der og da var jeg for wasta til å tenke, og dro på 4 stykker. Pillene var blå, med delestrek, derfor mest sannsynlig blå valium.
Tingen er at jeg fikk en noiaeffekt jeg aldri har fått før. Jeg ble utrolig stressa, svetta og skalv. Folk som var vennene mine ble ukjente, og etterhvert som jeg dro til meg mer og mer oppmerksomhet ble jeg så stressa jeg pasa ut i 40 minutter. Jeg våkner etter noe som føles ut som en dvale som har vart i flere uker og er helt tåka. Rusen er der fortsatt, og jeg kommer meg til helvete ut før det blir verre.

Var hjemme i dag tidlig og var fortsatt ganske ør i huet. Jeg sov et par timer, og her sitter jeg, smånervøs og lurer på hva jeg faktisk gjorde. Spørsmålet blir vel hvor farlig det er å blande alkohol med 4 standar størrelse (jeg tipper 20mg) blå val med lsd og 16 pils. Om det er andre ting jeg bør være obs på, osv. Sorry for rotete skrevet, men som sagt er jeg mildt stressa nå :P
Sist endret av Mullah; 13. november 2006 kl. 17:01. Grunn: Splittet offtopic poster fra tidligere tråd
40mg valium (blå er vanligvis 10) + 16 pils i seg selv er en dum kombo.
Vet ikke så mye om vilke mengder som skal til før det blir livsfarlig (eller om du har noen toleranse fra før), men kombinasjonen har nok skylda for følelsen av å ha ligget i dvale.
LSDen kan ha skylda for at du våkna når du gjorde, og hadde sikkert mye med noiaen å gjøre. Kanskje en psykisk respons på "overdosen" av valium+øl.

Generellt sett er det ikke å anbefale å mikse downers. Effekten blir sterkere sammen enn hver for seg.
Jeg har aldri hatt noe problem med å kombinere større mengder(50-150mg) valium med alkohol. Føler jeg blir mere hyper enn slapp når jeg tar mer enn 10-20mg. Men når jeg holdt på med det før så fikk jeg en saftig fyllesjuke dagen etterpå og sov omtrent hele neste dag.
Sitat av Worner
Jeg har aldri hatt noe problem med å kombinere større mengder(50-150mg) valium med alkohol. Føler jeg blir mere hyper enn slapp når jeg tar mer enn 10-20mg. Men når jeg holdt på med det før så fikk jeg en saftig fyllesjuke dagen etterpå og sov omtrent hele neste dag.
Vis hele sitatet...
som jeg skulle ha sakt det selv

helvetes nedtur det er så sjipt med nedtur... men all opptur har en nedtur.
Trådstarter
18 0
Ja, det var nettop det jeg trodde. Jeg er rimlig trygg på LSD, og kan kjøre det rundt folk jeg såvidt kjenner, så jeg fatter ikke hvorfor jeg fikk totalt noia den kvelden, må vel ha vært en dårlig reaksjon på alkohol, valium og LSD. Det roa seg jo ned etterhvert, og mot slutten var det helt klart verdt det. Og når man sitter og roer ned på verandaen etter å ha pasa ut får du symapti fra kjerringer, ihvertfall i mitt tilfelle, så bortsett fra 20 minutter med stress og dritt, endte alt godt.
Oh man, hørtes helt villt ut spør du meg. Etter 16 pils hadde jeg ikke akkurat tenkt "syre". Hørtes utrolig dumt og svæært lite gjennomtenkt ut. Vil anbefale deg å heller "velge" en drug for kvelden. Skal man kjøre kombo bør man i det minste være måteholden med stoffene, og det var du vel ikke akkurat?
Er nok lettere å ta overdose på gulerøtter enn valium. Heller det du finner på i den tilstanden du er i etter 16 pils og valium som kan ta livet av deg. Knasket og spiste en boks med 100 stesolid en dag og jeg lever fortsatt. Våknet sent neste dag og det var en veldig lys og fin dag Står også i felleskatalogen at letal dose er ukjent. Så de fleste kan nok spise mange uten att det skjer så mye mer enn att de sovner.
Trådstarter
18 0
Sitat av comicz
Oh man, hørtes helt villt ut spør du meg. Etter 16 pils hadde jeg ikke akkurat tenkt "syre". Hørtes utrolig dumt og svæært lite gjennomtenkt ut. Vil anbefale deg å heller "velge" en drug for kvelden. Skal man kjøre kombo bør man i det minste være måteholden med stoffene, og det var du vel ikke akkurat?
Vis hele sitatet...
LSDen var godt planlagt og kjøpt inn nesten en uke før. Jeg poppa den tidlig på kvelden, i 3 doser. Selv har jeg god erfaring med å blande med alkohol, og det gir rett og slett bare effekten/humøret av å være full samtidig som å trippe. Valiumen var uventet og ikke planlagt. Smart var det vel ikke, det kan jeg ta på meg. Men jeg har aldri fått en reaksjon som det på lsd + alkohol, eller alkohol + valium (selvom dette visst nok ikke skal være alt for smart), jeg sitter fortsatt og tenker om det rett og slett var en liten bad trip på lsden som faktisk gjorde det hele.
Er nok sikkert en bad-trip. Valium og alkohol gjør nok ikke annet med deg enn at du sovner, eller oppfører deg litt merkelig i fylla. Skulle vel egentlig tro valium ville være nyttig i en situasjon der du tok helt av på en syre-trip. Skulle vel egentlig heller fått mer valium enn det du fikk i deg. Berogligende midler brukes av og til ved overdoser på sykehus også etter det jeg har hørt. Folk som har fått i seg for mye GHB har blitt behandlet med beroligende.
Sitat av ialvik
Er nok sikkert en bad-trip. Valium og alkohol gjør nok ikke annet med deg enn at du sovner, eller oppfører deg litt merkelig i fylla. Skulle vel egentlig tro valium ville være nyttig i en situasjon der du tok helt av på en syre-trip. Skulle vel egentlig heller fått mer valium enn det du fikk i deg. Berogligende midler brukes av og til ved overdoser på sykehus også etter det jeg har hørt. Folk som har fått i seg for mye GHB har blitt behandlet med beroligende.
Vis hele sitatet...
Har du kilder på det der? Tviler ganske sterkt på at de gir benzo's til folk som har overdosert på GHB ass..
Hadde en tur på sykehus etter jeg hadde tatt noen korker og noen fler korker . Da hadde vi fått noe beroligende sa doktoren. Siden adrenalin ikke hadde særlig virkning på GHB. Men det kan vel hende vi fikk det for å komme i søvn. Jeg ble jo arretsert midt i Ålesund sentrum uten sko på beina, og snakka ett språk ingen forsto, var sikkert litt slitsomt for sykehuspersonalet å sitte å høre på det. Muligens derfor? Selv om nozinan hadde jo sikkert slått oss ut det også f.eks. Våknet i hvertfall neste dag som om ingenting hadde skjedd, og ingen bekymringer.
Sist endret av ialvik; 16. november 2006 kl. 12:30.
Sitat av marihuana
Har du kilder på det der? Tviler ganske sterkt på at de gir benzo's til folk som har overdosert på GHB ass..
Vis hele sitatet...
GHB overdoser blir behandlet symptomatisk. Ikke uvanlig at diazepam blir gitt til de som er urolig, ukontrollerbar, osv. Hvorvidt et benzodiazepin blir brukt kommer an på graden av forgiftning(med tanke på neurologisk aktivitet) og symptomer.
Ok, my bad :P Syns bare å ha lest mange steder at det absolutt ikke skal blandes med alkohol og benzodiazepiner.
Stemmer det, GHB bør jo helst ikke blandes med andre sentraldempende stoffer(pga. økt CNS-depresjon, noe som kan i verste tilfelle ende med respirasjons stans), men nå skjer jo dette under kontrollerte forhold på et sykehus, og ikke i rekreasjonelle doser.