Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 851
Var en kamerat av meg som fortalte meg om joccosnuff. Var noe fro greier som man skulle steike, som liksom poppa etterhvert. saa skulle man gjore det igjen til det kom ett hvitt indre. det skulle man knuse og blande med noe bindemiddel. saa skulle man sniffe det. virkninga skulle visst vaere jaevlig bra, men de forste 45min skulle det visst gjore driit vondt. litt lyst aa prove de greiene her ^^ hehe.. noen som veit hva det egentlig heter? eller har provd det?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Høres ut som yopo
http://en.wikipedia.org/wiki/Yopo
http://www.erowid.org/plants/anadena...nanthera.shtml
Sist endret av Tias; 8. november 2006 kl. 16:54.
Beklager for evig of topic, men det høres mistenkelig ut som poppkorn
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Halalgeir
Beklager for evig of topic, men det høres mistenkelig ut som poppkorn
Vis hele sitatet...
Heheh, ja!
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hehe, det gjør jo det :P. Men nok om det, la trådstarter ha tråden sin i fred
Skal det blandes med kalsium eller natrium?
Kjennes det ut som at øya skal poppe ut?
Effekt?
hehe, er ikke popcorn. har testa det allerede :P Veit ikke hva det skulle blandes ut med, han sa bare blandingsmiddel. kan hende det kjennes ut som øya skal poppe ut. men skal sjekke yopo og høre med han igjen. TAkker for svar

EDIT:
Har nok rett Tias. Det er nok YOPO.. bare endra navn på ferden
Sist endret av PsychedelicMind; 19. november 2006 kl. 02:33.
Hallusinasjoner?
du svarte ikke hvordan effekt det var.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det blandes ut med aske eller skjell. Kan også røykes, men da uten å blandes ut med noe.