Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3255
Jeg og en kompis møtes i dag for første gang på lenge så vi tenkte og feire med en stripe. Han har da pissings klokka 4 i dag så vi lurte på om det er mulig og ta seg en halv stripe ett par timer før uten at dette slås ut på pissing? Det er snakk om amf.
Ganske sikker på at det slår ut på urinprøve. IKKE GJØR DET!
Sist endret av zunun; 6. august 2020 kl. 10:57.
Hei eg skal avlegge urinprøve idag og har avlagt falska prøver i 1 år nå har eg bare gammel urin som slår ut på amf er d noe eg kan gjøre for å unngå dette

Det er lar som har tvunget meg til dette da eg har mistet Utlevering pga thc.. Tidligere beholdt utlevering to ganger i uka på både benzo og thc

Hurtigtest

Kan eg ta rein urin og blande i sub
Sist endret av GOLDEN8188; 6. august 2020 kl. 11:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av GOLDEN8188 Vis innlegg
Hei eg skal avlegge urinprøve idag og har avlagt falska prøver i 1 år nå har eg bare gammel urin som slår ut på amf er d noe eg kan gjøre for å unngå dette

Det er lar som har tvunget meg til dette da eg har mistet Utlevering pga thc.. Tidligere beholdt utlevering to ganger i uka på både benzo og thc

Hurtigtest

Kan eg ta rein urin og blande i sub
Vis hele sitatet...
Suger på dialekt og er rusa men spør du om jeg vet nå eller forklarer du hvordan det er mulig/ikke mulig?
Hva med å bare vente disse timene og heller ta det etter pissing?
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utifra brukernavnet så trur jeg du er 17/18 år ? Dere er alt for unge til å drive med sånt, alt for unge! Dere ødelegger hjernen deres. Dere kommer til å angre når dere kommer i 20 åra og sitter med sprøyta i armen når dere ikke lenger får funk av å snorte... kutt ut mens leken er god!!!
Så du sier at du heller risikerer å pisse positivt, i steden for å vente 3 timer? Det er rett og slett komisk, det skulle ikke ha vært tema å ikke vente. Lykke til.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Utifra brukernavnet så trur jeg du er 17/18 år ? Dere er alt for unge til å drive med sånt, alt for unge! Dere ødelegger hjernen deres. Dere kommer til å angre når dere kommer i 20 åra og sitter med sprøyta i armen når dere ikke lenger får funk av å snorte... kutt ut mens leken er god!!!
Vis hele sitatet...
Ja, hvor gammel er man hvis man er født i 20(01) ? Vi er i 2020 kompis.

Uansett. Feire et par timer før pissingsen? Jeg trodde man vanligvis feiret etter(?) Kanskje jeg bare er gammeldags. Det er så mye jeg ikke forstår med Gen Z

Sitat av Gutten01 Vis innlegg
Suger på dialekt og er rusa men spør du om jeg vet nå eller forklarer du hvordan det er mulig/ikke mulig?
Vis hele sitatet...
Så du snorta rett etter innlegget? Håper det gir utslag. Ikke fordi jeg ikke liker deg, men du tar en potensielt dårlig valg. Pytt pytt.
Sist endret av Superspurv; 6. august 2020 kl. 20:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Født i 2001 da er man 18/19 alt for ungt å drive på med speed og amfetamin
R.i.p 23.04.2021
Ja du ber om og bli bosted. Vent med den stripen etter du har pissa wtf
Tar narkotika, lurer på om det slår ut på narkotika test. Hmm...
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Tar narkotika, lurer på om det slår ut på narkotika test. Hmm...
Vis hele sitatet...
Utvilsomt en av livets mange store og ubesvarte spørsmål
Jeg vil jo tro at det TS mente er om det rekker å bli skilt ut i urinen. En ting er jo at opptaket går rett i blodbanen hvis man snorter, men rett i urinen?

Fortell oss gjerne hvordan det her ender opp TS. Jeg ser for meg at dere satt med en linje hver klare, og ventet på Freak sin velsignelse for å ta amfetaminen.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe av det mest bakvendte jeg har lest på lenge. Men hvordan gikk det?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sent svar men det gikk så det suste
Sitat av Gutten01 Vis innlegg
Sent svar men det gikk så det suste
Vis hele sitatet...
Amf'en eller prøva? 😂
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Født i 2001 da er man 18/19 alt for ungt å drive på med speed og amfetamin
Vis hele sitatet...
Bedre en meg jeg satt meg skudd med speed når jeg var 15 lol
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bedre en meg jeg satt meg skudd med speed når jeg var 15 lol
Vis hele sitatet...
...Dette er vel bare mer trist enn morsomt egentlig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bedre en meg jeg satt meg skudd med speed når jeg var 15 lol
Vis hele sitatet...
trist faktisk.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bedre en meg jeg satt meg skudd med speed når jeg var 15 lol
Vis hele sitatet...
Der slår jeg deg. Heroin som 13-åring! Håper virkelig folk holder seg unna sånt.

Trådstarter: Idiot. Flaks.
Sitat av Anonym bruker
Bedre en meg jeg satt meg skudd med speed når jeg var 15 lol
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der slår jeg deg. Heroin som 13-åring! Håper virkelig folk holder seg unna sånt.

Trådstarter: Idiot. Flaks.
Vis hele sitatet...
Men har dere prøvd å være crack baby? Det er ikke lurt! Ikke gjør det...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der slår jeg deg. Heroin som 13-åring! Håper virkelig folk holder seg unna sånt.

Trådstarter: Idiot. Flaks.
Vis hele sitatet...
Jeg røyka strå som 9-åring, ta den du.