Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1945
hvordan er det ta speed etter man har poppet en halv knips
hvor lenge etter da?
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
har poppa en halv for 30 min siden, men ikke merket noe til nå..
Det er en dårlig måte å utnytte xtc pilla på, ta heller pepper om 4 timer når du har vært på en opptur med pilla.
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
så du trur ikke at jeg ikke blir merke no av en halv pille, når jeg ikke har merket noe etter over 30 min?
jo, jeg tror at pilla funker, men at du er utålmodig. Den skal gi deg funk så lenge du ikke har tatt masse mdma for noen dager siden. Spørs helt an på hvor sterke pillene er, er det en 300mg pille som sparker skikkelig skal du absolutt merke den. Det tar noen ganger 60min-90min før den sparker. Det kommer anpå om du har spist nylig bl.a hvor lang tid den brytes ned i magen og den begynner å fungere. Tenker at du burde vente på pilla før du tar pepper.
Motherfuckerr
crazychicken's Avatar
Trådstarter
var en sånn lilla domino, så spent se om man merker noe.. merker ikke noe og har gått 1 time.. men spiste rett før jeg tok så kan vell ha noe med det da
Ja, hvis du legger deg til å sove så tror jeg at du enten vokner opp og turer eller at du turer av pilla på morningen.

https://www.ecstasydata.org/results....d=all&s=Domino
Ser at mange av de er under 200mg så de er ikke så sterke hvis du har bare spist halve pilla. Jeg ville uansett ikke tatt pepper før du har faktisk kjent at du er på opptur fra xtc pilla.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 6. juni 2019 kl. 02:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er som du kan gjette deg til, men kraftigere på grunn av at stoffene (sannsynligvis) har en synergieffekt. Vent til du har nådd platået på "pilla" (noe som i teorien kan være når som helst med den innholdsfortegnelsen) før du tar amfetamin siden det virker fort og varer lengre.
Nå skal det sies at jeg aldri har tatt speed og mdma før så jeg vet ikke hva jeg snakker om for å være ærlig. Jeg har masse erfaring med mdma. Jeg vet at mdma omdannet i urinen påvises som amfetamin. Kan være at det ikke har noe å si, at du bare kan ta stripa med pepper og at når pilla bestemmer seg for å funke så får du en god følelse i tillegg til at du er speeda. Det eneste jeg tenkte på var at hvis du snorta pepper før effekten av xtc pilla så ville du ikke få like mye funk ut av pilla, men det kan godt hende at det ikke spiller noen rolle. Ta å sjekk ut reddit.com/r/drugs forumet, de har en live chat du kan høre med folka der som har mer peiling.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Nå skal det sies at jeg aldri har tatt speed og mdma før så jeg vet ikke hva jeg snakker om for å være ærlig.
Vis hele sitatet...
Kanskje verdt å nevne før du påstår at "Det er en dårlig måte å utnytte xtc pilla på" når det motsatte sannsynligvis er tilfelle dersom det er korrekt pille fra siden du linker til og TS er ute etter den klassiske "mest mulig rus"-formen.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Xtx og speed er knall. Altid brukt det om hverandre uten noe stress.

Forsterker hverandre litt så prøv deg frem litt


Helt kurant å blande speed og mdma f. Eks.
Jeg har mange ganger mekket en smell med speed og mdma sammen. Beste rusen som er. Blir frydefull bare av å tenke på det, men. Jeg ruser meg ikke for tiden så det får holde med tanken.
Hvordan gikk det?
Jeg føler at tabletter tar lengre tid enn krystaller for å kicke inn. Har jeg spist i forveien kan det fint ta opp til halvannen time før oppturen kommer.
Sitat av crazychicken Vis innlegg
var en sånn lilla domino, så spent se om man merker noe.. merker ikke noe og har gått 1 time.. men spiste rett før jeg tok så kan vell ha noe med det da
Vis hele sitatet...
Lilla dominos som er i sirkulasjon nå har ca. 180 mg MDMA i seg. (Batchene kan variere). I en halv domino så vil det være ca 90mg MDMA.
Nå oppgir du ikke hvor ofte du tar mdma, hvor mye du veier og hvor lang du er, men ofte så er 90mg en liten dose.
MDMA er et amfetamin også. Men ville avventet noen timer som nevnt over for å kjenne effekten av pilla. Eventuelt fylle på under afterglow. Testet flere typer domino i sommer, de er milde etter min smak. Går fint å ta en hel og dra ut �� toleransen er jo forskjell hos folk, så gjelder å prøve seg frem.

[IMG][/IMG]
Sist endret av Wonki; 7. juni 2019 kl. 18:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Wonki Vis innlegg
MDMA er et amfetamin også. Men ville avventet noen timer som nevnt over for å kjenne effekten av pilla. Eventuelt fylle på under afterglow. Testet flere typer domino i sommer, de er milde etter min smak. Går fint å ta en hel og dra ut �� toleransen er jo forskjell hos folk, så gjelder å prøve seg frem.

[IMG][/IMG]
Vis hele sitatet...
Den Phillip-Pleinen prøvde jeg i Berlin i Januar. Syk faens presse det.