Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2161
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjøpte Reltebon Depot «Actavis» depottablett 80xmg, og spiste halve. Jeg vet hvordan man koker andre morfin tabletter, men ikke denne. Stemmer det at den må koke ekstra lenge? Skal skyte resterende 40mg, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem ang mengde vann, hvor lenge den skal koke og om væska skal bli blank, eller få noen slags farge når den er ferdig. Dess hurtigere svar, dess gladere blir jeg da dette "prosjektet" skal starte så fort jeg finner ut. Lurer også på størrelse på utstyret. Har kjøpt følgende:

Pumpe:

2,5ml og 5ml.

Kanyle:

12 og 16 i størrelse.

Hvem av størrelsene egner seg best?

Moralisering er i ingen vits, men alt jeg vil vite er hvordan prosessen skal skje.

Har spist mat i dag, men som sagt spist 40mg for ett par timer siden. Har ingen toleranse for opiater nå, men har tidligere injisert dolcontin 100mg uten toleranse, flere ganger. 40mg Oxykodon burde da gå greit?
Sist endret av Veggen; 31. mai 2019 kl. 20:17. Grunn: slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er ikke helt 100% sikker. Men med andre depott tabletter har jeg brukt å fjerne ytterste lag, knuse det om til pulver og koke.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Om du er usikker på utstyret har du tid til å revurdere en sprøyte karriere tenker jeg.


Er veldig godt, men vanskelig å styre det der...

Personlig om det er grå 12 du har så liker jeg de til en viss grad, men bommer du å trekker blod inn i dem størkener det veldig fort og siden de er så tynne vil de raskt tette seg igjen og du vil måtte ta mekket ut om du ikke får søt inn ved først sludd.

16 gul/orange er litt bedre, de er tykkere så ofte bedre å jobbe med, men akn få styggere merker siden de er breier så smak og behag. Prøver å bruke grå/gjennomsiktig så lenge jeg kan, men blodet blir jo tykkere jo lengre du holder på og merr dehydrert du blir så ikke lenge du kan bruke de om du ikke treffer blink hver gang uten å sjekke om du har fått svar.

Er lurt å fjerne så mye bindestoff, særlig på depot. Koking er lurt. Mikrofilmet eller bomull/ ikke sigarett filter.

Har du skutt før? Viss ikke er å skyte 40mg ca 3x så sterkt som å spise 40 mg. Altså 40mg iv er fort like sterkt som 120mg oralt.

Er lov å dele det opp i to skudd

2.5 ml er mer enn nok. Bruk gjerne 2 ml vann så har du to skudd på 1 ml hver. Lettere å forholde seg til og vann er ikke fienden din.


Hadde seriøst revurdert det. Var nykter i 4 år og fikk tramadol av legen. Skøyt oxy uka etterpå og havnet på kjøret ganske raskt etter det.


Men høres ut som du har bestemt deg så vær forsiktig. F
Håper du har dårlig tilgang der du er hehe.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Om du er usikker på utstyret har du tid til å revurdere en sprøyte karriere tenker jeg.


Er veldig godt, men vanskelig å styre det der...

Personlig om det er grå 12 du har så liker jeg de til en viss grad, men bommer du å trekker blod inn i dem størkener det veldig fort og siden de er så tynne vil de raskt tette seg igjen og du vil måtte ta mekket ut om du ikke får søt inn ved først sludd.

16 gul/orange er litt bedre, de er tykkere så ofte bedre å jobbe med, men akn få styggere merker siden de er breier så smak og behag. Prøver å bruke grå/gjennomsiktig så lenge jeg kan, men blodet blir jo tykkere jo lengre du holder på og merr dehydrert du blir så ikke lenge du kan bruke de om du ikke treffer blink hver gang uten å sjekke om du har fått svar.

Er lurt å fjerne så mye bindestoff, særlig på depot. Koking er lurt. Mikrofilmet eller bomull/ ikke sigarett filter.

Har du skutt før? Viss ikke er å skyte 40mg ca 3x så sterkt som å spise 40 mg. Altså 40mg iv er fort like sterkt som 120mg oralt.

Er lov å dele det opp i to skudd

2.5 ml er mer enn nok. Bruk gjerne 2 ml vann så har du to skudd på 1 ml hver. Lettere å forholde seg til og vann er ikke fienden din.


Hadde seriøst revurdert det. Var nykter i 4 år og fikk tramadol av legen. Skøyt oxy uka etterpå og havnet på kjøret ganske raskt etter det.


Men høres ut som du har bestemt deg så vær forsiktig. F
Håper du har dårlig tilgang der du er hehe.
Vis hele sitatet...
Vet det kan være vanskelig å styre, har en "karriere" bak meg med sprøyter i flere år, men var usikker på fremgangsmåten på akkurat denne. Endte med 16 mm, satte skuddet før du rakk å svare, men gjorde det tydeligvis riktig, ang kokinga(resten var ikke noe problem). Brukte nesten 5 ml med vann, unngikk svinn. Var faktisk ikke så tykk væske som jeg tenkte, men blodet stivna/koagulerte ikke. Kjørte 40mg som jeg tenkte, det sparka fra seg, ja.. Har nok litt for bra tilgang på heltid, her jeg bor

Men takk for godt informativt svar