Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 4194
Da er julen over å jeg fikk noe bidrag til ny mobil. Jeg vet bare ikke hvilken jeg skal velge. Har noen ting jeg vil ha med da:

- Ikke mainstram, som iPhone 5/4S Galaxy s3
- Ikke gammel
- Kunne se HD filmer
- God skjerm, ikke for liten
- Bra kamera
- Maks 5000 med abenoment (eller hvordan det skrives)
Nokia Lumia 920
Har selv Lumia 900, og er storfornøyd! Eneste jeg kan klage litt på er vell litt få apper, men det plager meg ikke
Sist endret av Vod0; 25. desember 2012 kl. 19:58.
Takk for tips, fint å dele egene erfaringer. Har sett litt på Note 2 også. Noen tilbakemeldinger her?
En venn av meg har Galaxy Note 2, han er strålende fornøyd. Han mener at han aldri har hatt en så bra mobil, han har tidligere hatt iPhone 4 og HTC Radar. Hadde valgt Note 2 om jeg var deg, men de mest mainstreame telefonene er jo så og si det beste.

ps: note har også blitt en del mainstream
Vel, i mitt miljø er ikke note 2 noen stor mainstream, men

Noen her som har noen erfaringer med djuice?
Sist endret av Lorenzo; 25. desember 2012 kl. 20:07.
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Noen her som har noen erfaringer med djuice?
Vis hele sitatet...
Ikke best, men aldeles ikke dårlig.
Takker for tips. kan lumiaen se HD filmer?
iPhone 5 !
Sitat av Ganglife Vis innlegg
iPhone 5 !
Vis hele sitatet...

- Ikke mainstram, som iPhone 5/4S Galaxy s3

Hva med en HTC One X eller LG Optimus 4X HD?
Sist endret av margido; 25. desember 2012 kl. 20:49.
Oppo find 5
http://www.youtube.com/watch?v=5vk5WILnwMk

1080p skjerm og top specs på alt, til ca. 4000 med shipping og alt, beste som finnes. finnes kun i kina for øyeblikket, men blir gitt ut i resten av verden i løpet av Q1.
har note 2 og jeg testa htc one x til kompisen og den var jo midget i forhold til note 2 !
Once you go note2 you never go back
så jeg er drittfornøyd med note2 hverfall, telefonen gir en Wow faktor blant venner og bekjente, spesielt trynene til folk når vi sammenligner iphone 5 med note2.
^ ugh..

Sjekket ZTE sine siste mobiler som er gitt ut? Troverdig merke.
Det blir nok en note 2 gitt (:
Sitat av kaan921 Vis innlegg
^ ugh..

Sjekket ZTE sine siste mobiler som er gitt ut? Troverdig merke.
Vis hele sitatet...
Har brukt zte blade 3 i en måned nå ca. Du får imponerende mye for pengene, men litt plagsomt med nettleser som slutter å fungere en gang iblant. Stor men litt svak skjerm. Men en mobil for 1,5k tror jeg den er den beste
Sitat av trygve Vis innlegg
Har brukt zte blade 3 i en måned nå ca. Du får imponerende mye for pengene, men litt plagsomt med nettleser som slutter å fungere en gang iblant. Stor men litt svak skjerm. Men en mobil for 1,5k tror jeg den er den beste
Vis hele sitatet...
hadde en ZTE Skate før. betale 1,6k; sinnsykt bra mobil! 4,3 skjerm og har ALT! Rootet den og installerte et par roms som gjorde mobilen nesten like bra som S2, bare at den ikke hadde TouchWiz. Anbefales sterkt!
Skjønner ikke at du unngår "mainstream". Skal du virkelig være så hipster så kan du vel skaffe deg en Nokia 3310 eller noe lignende. Da blir du kul da. Det er en grunn til at mainstream er mainstream. Det er rett og slett de beste telefonene på markedet. Har selv SGS3 og er strålende fornøyd. Har en venn med iPhone 5 og han er strålende fornøyd. Ser virkelig ikke problemet med å gå for en god telefon.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Hva med en HTC?
Vis hele sitatet...
Vil du ha noe med batterilevetid over 6 timer så burde TS velge noe annet..

Sitat av krJo Vis innlegg
Skjønner ikke at du unngår "mainstream". Skal du virkelig være så hipster så kan du vel skaffe deg en Nokia 3310 eller noe lignende. Da blir du kul da. Det er en grunn til at mainstream er mainstream. Det er rett og slett de beste telefonene på markedet. Har selv SGS3 og er strålende fornøyd. Har en venn med iPhone 5 og han er strålende fornøyd. Ser virkelig ikke problemet med å gå for en god telefon.
Vis hele sitatet...
3310 er jo en av de mest mainstream mobilene som har vært noengang.
Kanskje gammel nå, men i sin tid hadde jo ''alle'' en 3310.
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Da er julen over å jeg fikk noe bidrag til ny mobil. Jeg vet bare ikke hvilken jeg skal velge. Har noen ting jeg vil ha med da:

- Ikke mainstram, som iPhone 5/4S Galaxy s3
- Ikke gammel
- Kunne se HD filmer
- God skjerm, ikke for liten
- Bra kamera
- Maks 5000 med abenoment (eller hvordan det skrives)
Vis hele sitatet...
Du kan vente på Oppo sin Find 5.


Garantert ikke mainstream.
hva med en xperia V? 4 laks uten abonement. Fått knallkarakterer.
Ga 2 lapper for min SE Xperia arc s, strålende fornøyd med den. Men det eneste problemet er at den tåler alt, så jeg har lagt på deksel på den!
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Du kan vente på Oppo sin Find 5.


Garantert ikke mainstream.
Vis hele sitatet...
Når kommer denne til Norge da? (:
Aldri, må importeres.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Ingen som har nevnt Nexus 4? Har alle røyka for mye i ferien? Den er konge. 6/5 stjerner. Ingen over, ingen ved siden, alle under. Fikk den fra netonnet den 24. og den var bare herlig fra første stund.

Har brukt android siden 1.5 og har tablet med android 4.1. Ingenting til nå kan måle seg, lynrask i chrome, akkurat som om det var PCen til 12k jeg brukte, nydelig skjerm og ellers nydelig android 4.2. Selve telefonen og dens design er også konge, konge lyd osv. Løp å kjøp. 3795,-.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Aldri, må importeres.
Vis hele sitatet...
Noen nettside du annbefaler? Som sender til norge?
Note 2 sier bare jeg!
Beste mobilen jeg noen gang har hatt.
Eneste minuset er at den er stor, men for meg gjør det ikke noe.
Skal visst også ha den beste prosessoren som er og finne i mobiler på det norske markedet.
Alt i alt en konge mobil!
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Ganglife Vis innlegg
iPhone 5 !
Vis hele sitatet...
dø please... kan ikke fordra apple fags som skal skrike ut "IPHONE 5/4" bare fordi det er så "swagyolo" i dag, TS sier selv han ikke skal ha noe mainstream, så hvorfor i helvette skal du i det hele tatt kommentere?

sorry for dårlig humør, blir sånn av apple fags som ikke klarer å holde apple for seg selv, er nesten værre en religiøse fanatikere som skal presse religionen sin opp i trynet ditt.
Sist endret av lordstian; 26. desember 2012 kl. 03:04.
Sitat av lordstian Vis innlegg
dø please... kan ikke fordra apple fags som skal skrike ut "IPHONE 5/4" bare fordi det er så "swagyolo" i dag, TS sier selv han ikke skal ha noe mainstream, så hvorfor i helvette skal du i det hele tatt kommentere?

sorry for dårlig humør, blir sånn av apple fags som ikke klarer å holde apple for seg selv, er nesten værre en religiøse fanatikere som skal presse religionen sin opp i trynet ditt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke heller svare tilbake med et saklig argument istedenfor og rope ut at han er skap homs?
Er ikke noe særlig glad i Apple selv heller altså, men følte ikke akkurat at du hevet deg over ''apple homse idioter som kan dø pga de liker en mobil'' folka.
Cookie Monstah ^_^
har da aldri nevn noe sånt som "skap homs"
det jeg sier er at folk som på død og liv presse en mobil/merke opp i trynet på andre som sier at de ikke vil ha en mobil/merke som ikke er mainstream eller ikke liker det merke/den mobilen kan gå å dø. er nesten like irriterende som hvis du får jehovas vitne på døra og de trenger seg inn og skal fortelle deg alt om denne fantastiske religionen sin når du er opptatt med andre ting og gir blanke F i hva de har å si.
Sitat av lordstian Vis innlegg
har da aldri nevn noe sånt som "skap homs"
det jeg sier er at folk som på død og liv presse en mobil/merke opp i trynet på andre som sier at de ikke vil ha en mobil/merke som ikke er mainstream eller ikke liker det merke/den mobilen kan gå å dø. er nesten like irriterende som hvis du får jehovas vitne på døra og de trenger seg inn og skal fortelle deg alt om denne fantastiske religionen sin når du er opptatt med andre ting og gir blanke F i hva de har å si.
Vis hele sitatet...
At det er mulig å irritere seg over en så liten fille ting er nesten fasinerende.

On topic: Vet du ikke ville ha "mainstream" mobil men SGS3 er min favoritt. Du kan jo ta deg en tur ned på elkjøp, expert etc å teste ut mobilene der? De fleste modellene står jo utstilt?
Sitat av lordstian Vis innlegg
har da aldri nevn noe sånt som "skap homs"
det jeg sier er at folk som på død og liv presse en mobil/merke opp i trynet på andre som sier at de ikke vil ha en mobil/merke som ikke er mainstream eller ikke liker det merke/den mobilen kan gå å dø. er nesten like irriterende som hvis du får jehovas vitne på døra og de trenger seg inn og skal fortelle deg alt om denne fantastiske religionen sin når du er opptatt med andre ting og gir blanke F i hva de har å si.
Vis hele sitatet...
Du sa ''Apple fags'', og mente med det folk som anbefalte Apple.
Jeg kjenner mange som anbefaler Apple som et produkt, som ikke er åpne homofile.
Så jeg konkluderte med at de da måtte være skap homser.
Uansett så skjønte du godt hva jeg mente, og du er en ganske lei person med en lei innstilling på ytringsfrihet og egne meninger. Du bør føle deg lei.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
note 2 har den gamle note, kjempetelefon, lekte meg litt med en note 2, det blir min neste mobil !
Gig
Naturlig Talentløs
Gig's Avatar
Er ikke Note2 en S3 med større skjerm? 0o

edit:

med penn
Sist endret av Gig; 26. desember 2012 kl. 05:47.
Gig: +1GB RAM og +0.2GHz forskjell i prosessor, + støtte for 64GB minnekort.

Har Note 2 selv, er svinfornøyd. Aldrig treig, og har aldrig hengt seg opp. Er forøvrig også en veldig brukervennlig android-versjon.
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Noen nettside du annbefaler? Som sender til norge?
Vis hele sitatet...
Den har ikke ankommet markedet enda. Du må nesten bare google rundt C:

EDIT; Her har de den ute for pre-order til 3400,-
Sist endret av Fekillix; 26. desember 2012 kl. 10:37.
Jeg kan også anbefale Oppo
Sist endret av Hobby; 26. desember 2012 kl. 11:55.
Sitat av lordstian Vis innlegg
dø please... kan ikke fordra apple fags som skal skrike ut "IPHONE 5/4" bare fordi det er så "swagyolo" i dag, TS sier selv han ikke skal ha noe mainstream, så hvorfor i helvette skal du i det hele tatt kommentere?

sorry for dårlig humør, blir sånn av apple fags som ikke klarer å holde apple for seg selv, er nesten værre en religiøse fanatikere som skal presse religionen sin opp i trynet ditt.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare beklage ! så ikke at han ikke ville ha mainstream , men bare tokk en fin mobil jeg har prøvd
Oppo gangnam 5
Sitat av lordstian Vis innlegg
dø please... kan ikke fordra apple fags som skal skrike ut "IPHONE 5/4" bare fordi det er så "swagyolo" i dag, TS sier selv han ikke skal ha noe mainstream, så hvorfor i helvette skal du i det hele tatt kommentere?

sorry for dårlig humør, blir sånn av apple fags som ikke klarer å holde apple for seg selv, er nesten værre en religiøse fanatikere som skal presse religionen sin opp i trynet ditt.
Vis hele sitatet...
Han skrev kun iPhone 5, fordi han anbefalte den. Om du anbefaler en telefon med et merke jeg ikke liker så flyr jo ikke jeg på deg og kaller deg all slaks ting.

Og btw, jeg har iPhone, Macbook, iPad og Apple TV. Pøv å få meg til å kaste det du.
Sist endret av random71455; 26. desember 2012 kl. 12:18.
Note 2. Billig er den også.
Kjøp Huawei. Du får vanvittig mye igjen for pengene sammenlignet for med å kjøpe telefon fra en ledenede leverandør. Dette firmaet produserer flere komponenter for samsung og apple og er en av grunnene til at de kan selge telefonene så billig som de gjør.

De har en modell til 1800,- som slår samsung s2 på nesten alle områder om ikke alle, og sistnevnte går for ca 3500,- de fleste steder.

Kun positiv omtale hos flere ledende mobilsider.
Takker for alle svar!

Note 2 med djuice all in 1 M web. 1099,- for mobilen, så betaler jeg 399,- hver månde, er dette en dårlig deal?
Sist endret av Lorenzo; 26. desember 2012 kl. 17:09.
http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no&client=firefox-a&tbo=d&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1280&bih=664&tbm=isch&tbnid=2en_V4uq6d5FyM:&imgrefurl=http://www.mobile2u.com.pk/sau/mobile/huawei-honor.aspx&docid=2vqkoFDR-rTVPM&imgurl=http://www.mobile2u.com.pk/Images/Items/huawei_honor_image5363.jpg&w=650&h=600&ei=1SHbULrWJ6Kn4gSOoIHAAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=555&vpy=116&dur=1655&hovh=216&hovw=234&tx=129&ty=101&sig=116145319837372052908&page=1&tbnh=139&tbnw=123&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:3,s:0,i:93

Huawei Honor, like stor skjerm som en iPhone 4/5, Android system etc etc
Sitat av Tavish Vis innlegg
http://www.google.no/imgres?um=1&hl=no&client=firefox-a&tbo=d&rls=org.mozilla:nb-NO:official&biw=1280&bih=664&tbm=isch&tbnid=2en_V4uq6d5FyM:&imgrefurl=http://www.mobile2u.com.pk/sau/mobile/huawei-honor.aspx&docid=2vqkoFDR-rTVPM&imgurl=http://www.mobile2u.com.pk/Images/Items/huawei_honor_image5363.jpg&w=650&h=600&ei=1SHbULrWJ6Kn4gSOoIHAAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=555&vpy=116&dur=1655&hovh=216&hovw=234&tx=129&ty=101&sig=116145319837372052908&page=1&tbnh=139&tbnw=123&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:3,s:0,i:93

Huawei Honor, like stor skjerm som en iPhone 4/5, Android system etc etc
Vis hele sitatet...
Kjøp heller en Huawei Ascend P1, eller Huawei Ascend D1
Ville gått for en Sony Xperia V! Knall telefon!
Sitat av Lorenzo Vis innlegg
Takker for alle svar!

Note 2 med djuice all in 1 M web. 1099,- for mobilen, så betaler jeg 399,- hver månde, er dette en dårlig deal?
Vis hele sitatet...
Høres ut som en helt grei deal!

Note 2 er nok et meget godt valg.
Har testet denne en del, og vet bare om folk som har vært fornøyd med kjøpet.
Sony Xperia V! Søstra mi kjøpte denne etter ho mista Xperia S'en hennar i eit avløp... har hatt litt hands on med den, og den er meget bra! Fått 6/6 på amobil!