Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  163 74857
DYNAMIT<3 er tingen
Sitat av Grimsmå1 Vis innlegg
DYNAMIT<3 er tingen
Vis hele sitatet...
så lenge du ikke dreper deg selv da
btw denne tråden handler ikke om HE den handler om fyrverkeri
Sist endret av CracklingPyro; 30. desember 2012 kl. 15:14.
Selger de fyrverkeri i morgen?
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av CracklingPyro Vis innlegg
så lenge du ikke dreper deg selv da
btw denne tråden handler ikke om HE den handler om fyrverkeri
Vis hele sitatet...
Ta av papiret, rull kubben i grovt titant, så er dynamitten blitt en førsteklasses titansalutt
Sitat av Up Vis innlegg
Ta av papiret, rull kubben i grovt titant, så er dynamitten blitt en førsteklasses titansalutt
Vis hele sitatet...
har du prøvd dette da virker litt usansynlig siden dyanmiten mest sansynlig vil detonere å ikke antene titan sponet.
Titan antenner ikke, lyset du ser kommer av at partikklene kræsjer. Det er derfor Titan er grovere enn andre metaller.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Titan antenner ikke, lyset du ser kommer av at partikklene kræsjer. Det er derfor Titan er grovere enn andre metaller.
Vis hele sitatet...
kilde? titegn
Hva bør jeg kjøpe av småting ?

Tenkte også å kjøpe avfyringsystemet til SVEA noen som har noe erfaringer med det?
Pyroteknikkmoderator
Bang's Avatar
Sitat av CracklingPyro Vis innlegg
har du prøvd dette da virker litt usansynlig siden dyanmiten mest sansynlig vil detonere å ikke antene titan sponet.
Vis hele sitatet...
Det har jeg, og det fungerer utmerket.
Sitat av Fantasia Vis innlegg
Hva bør jeg kjøpe av småting ?

Tenkte også å kjøpe avfyringsystemet til SVEA noen som har noe erfaringer med det?
Vis hele sitatet...
et par pakker party mix kansje hvorfor vil du ha avfyrings system burk heller penga på det som smeller
Sitat av CracklingPyro Vis innlegg
et par pakker party mix kansje hvorfor vil du ha avfyrings system burk heller penga på det som smeller
Vis hele sitatet...
Da har du ikke sett arsenalet mitt :P


men dropper det parr folk på NFF har sakt at det fra svea er utrolig dårlig så da blir det noe mere

Er grusomt lei de crackling ballene da :/

Så blir vell mere romerlys da :P
Sist endret av Fantasia; 31. desember 2012 kl. 01:24.
Kan ALDRI få for mye Airbombs og .35 monster
Selger de roman candles noen plasser?
Sitat av FellowMellow Vis innlegg
Selger de roman candles noen plasser?
Vis hele sitatet...
Rema 1000, står flere steder i denne tråden. Godt nyttår nFF
Sitat av Fantasia Vis innlegg
Da har du ikke sett arsenalet mitt :P


men dropper det parr folk på NFF har sakt at det fra svea er utrolig dårlig så da blir det noe mere

Er grusomt lei de crackling ballene da :/

Så blir vell mere romerlys da :P
Vis hele sitatet...
king airbomb, bizzi shot og monster 35 smeller jo godt da godt nyttår NFF
Noen som er enige i testen til VG? Svea sin Pole Position har vel vært en ganske bra en god stund nå? Jeg har bare hatt æren av å sett den hos naboen, og da var den fin

Svea vant jo både i den dyre klassen og den litt billigere klassen. Svea er min favoritt når det gjelder fyverkeri

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...artid=10064110

Det endte tydeligvis dårlig for det ene fyverkeriet der også, forstod ikke helt, men tror det ene velta... Er ikke helt trygt sånne runde små bokser...

Godt nytt år freaker!
Noen som har kjøpt Roman Candles i Oslo? Fant ikke på Rema 1000 Majorstuen...
http://bildr.no/view/1356548 Løvebrøl

Fra europris
Sitat av Ganglife Vis innlegg
http://bildr.no/view/1356548 Løvebrøl

Fra europris
Vis hele sitatet...
aldri hold de i handa, uansett å løst du holder de så sprenger de :O


(dette har ikke noe med modifisering å gjøre så ikke slett)
Da har jeg kjøpt inn en del "35. monster" Dette blir koos
Får butikkene penger tilbake for det de sender tilbake til fabrikk? Ene butikken her var ikke akkurat interessert i å gi avslag, enda de hadde shitloads av batterier igjen.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Får butikkene penger tilbake for det de sender tilbake til fabrikk? Ene butikken her var ikke akkurat interessert i å gi avslag, enda de hadde shitloads av batterier igjen.
Vis hele sitatet...
De får pengene tilbake på det de ikke har solgt
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Ene paret jeg var på middag med ikveld som selger fyrverkeri hadde tatt med noe av det de ikke hadde solgt. Heelt greit det altså, den nest nederste, tror den kostet 1800 var helt sykt bra!
De øverste er konge
Sitat av Lima Vis innlegg
Ene paret jeg var på middag med ikveld som selger fyrverkeri hadde tatt med noe av det de ikke hadde solgt. Heelt greit det altså, den nest nederste, tror den kostet 1800 var helt sykt bra!
Vis hele sitatet...
bandit og icake skuffer ikke!
Siden vi er inne på temaet.
Noen jeg kjenner som solgte sa at årene før har de bare valgt fritt selv av hva de hadde til salg. Men i år måtte de logge alt... Tror forhandlerene har blitt lei det
Logge alt? Kjenner selv en som selger, og han tar inn det han vil virker det som.
Vi var 4 mann me hvert sitt batteri.
Luntene slukket gang på gang!
Og ga til slutt opp da det ikke var mer igjen av luntene.
Det var flere tusen i bortkastede penger!! Noe som gjør meg jævlig irritert!
Er det bare meg som syntes at disse luntene er udugelige?..tåler jo ikke en dråpe vann for de blir ødelagt!
Sitat av RagebunnY Vis innlegg
Vi var 4 mann me hvert sitt batteri.
Luntene slukket gang på gang!
Og ga til slutt opp da det ikke var mer igjen av luntene.
Det var flere tusen i bortkastede penger!! Noe som gjør meg jævlig irritert!
Er det bare meg som syntes at disse luntene er udugelige?..tåler jo ikke en dråpe vann for de blir ødelagt!
Vis hele sitatet...
Krev pengene tilbake da.
Sitat av Sinken Vis innlegg
Krev pengene tilbake da.
Vis hele sitatet...
Gjett om jeg skal!
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Prisma fra svea overrasket meg. Ikke den værste til prisen. Anbefales
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av RagebunnY Vis innlegg
Vi var 4 mann me hvert sitt batteri.
Luntene slukket gang på gang!
Og ga til slutt opp da det ikke var mer igjen av luntene.
Det var flere tusen i bortkastede penger!! Noe som gjør meg jævlig irritert!
Er det bare meg som syntes at disse luntene er udugelige?..tåler jo ikke en dråpe vann for de blir ødelagt!
Vis hele sitatet...
Luntene var kanskje udugelige, men jeg vil nå påstå at du er omtrent like udugelig om du ikke gjør en liten innsats for å unngå å kaste bort flere tusen for så å sitte og være sur etterpå.
Det er jo bare å nappe ut lunten og erstatte den med en lunte fra en annen pyroteknisk artikkel?
Sitat av Knask Vis innlegg
Luntene var kanskje udugelige, men jeg vil nå påstå at du er omtrent like udugelig om du ikke gjør en liten innsats for å unngå å kaste bort flere tusen for så å sitte og være sur etterpå.
Det er jo bare å nappe ut lunten og erstatte den med en lunte fra en annen pyroteknisk artikkel?
Vis hele sitatet...
Er ikke noe pyrofreak jeg! Ingen grunn til og kalle meg udugelig o.O`

Men klarte å rive fram en kort stuss av lunta på 3 av batteriene, så skal nok klare å få fyr på de når det passer.
Sist endret av RagebunnY; 20. januar 2013 kl. 14:01.
Hvis du har noe annet som har lunte på seg så er det lett å skjøte.

Bare kutt luntene en halv cm på langs og tre de på hverandre. Litt teip rundt sørger for at skjøten ikke går opp.

Det er dumt å tenne på batterier som har veldig lite lunte igjen, du vet aldri.. hvis lunta er litt skadet så kan den brenne mye fortere enn du tror.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Snart nyttår igjen nå

http://www.youtube.com/user/MrBirgerI/videos

Dere kan godt sjekke ut you tube kanalen min Ligger ikke så mye der nå, men det kommer mer etterhvert.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen her som vet om det er bra peoner på enkeltskuddet Chili Shots?
Sitat av Sinken Vis innlegg
Logge alt? Kjenner selv en som selger, og han tar inn det han vil virker det som.
Vis hele sitatet...
Hah, selvom det nesten har gått et år siden jeg skrev det.

Mente ta til personlig bruk. Altså bare ta med hva de ville hjem, i beherskedde mengder selvfølgelig.

Så nå at det var helt forferdelig formulert av meg
Så hva er det folket har tenkt til å kjøpe i år?
ikke en dritt, kjøpte for 9500 kr i fjor og nå er jeg lei fyrverkeri.
dette var året jeg fylte 18 og nå er det slutt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
I år blir det nok ett par Roulette 12 skudds ihvertfall der er sikkert! Har allerede en midlertidelig liste...

Jeg er nok ikke den eneste som har en midlertidelig liste da men.. Allerede er jo ikke så lenge til når jeg tenker meg om no å 30 dager :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det fortsatt 16års grense på kjøp av for eks. hylere og lignende?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Hva er å anbefale av billig batteriene fra Europris?
Noen som har noe å anbefale tenker å bruke rundt 150 kr, kan strekkes litt.
Svea har tilbud før kl 12:00, 99kr for Super Mix batteri, får mye valuta der!
Sitat av fustercluck Vis innlegg
Svea har tilbud før kl 12:00, 99kr for Super Mix batteri, får mye valuta der!
Vis hele sitatet...
Det er vell bare i Oslo? Trenger noe som er rundt Skien siden jeg er her i ferien
Meh, bestemte meg å kjøpe litt fyrverkeri uansett.

Stakk til svea og kjøpte meg 1 bandit, en eller annen atomic ting de hadde fått inn og 2 absolute mix.

siden pengene ikke strakk så langt i år så ble det bare brukt 1300kr :'(
Noen som vet hvor man kan få kjøpt slike kinaputter som de solgte på svinesund for mange år siden?
Vet det er blitt ulovlig, men hva kan en eventuell straff være?