Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  93 41510
Hey
Skal snart til grensa og kjøre energidrikketil TG. Noen forslag? Har ikke all hverden med penger, så lurte på om jeg skulle gå for powerking, da jeg mebner å huske den var digg, og billig.
Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg kjøper den. Var på gottebiten på nordby, der haddde de den ikke. Vet dere hvor man kjøper den?

Dere kan forsåvidt komme med tips til annen energidrikke også :P
Sist endret av your_cool; 15. mars 2012 kl. 17:15.
Lion Power. Koster 99,- pr brett elns i Sverige.
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Lion Power. Koster 99,- pr brett elns i Sverige.
Vis hele sitatet...
Var det jeg hadde på TG i fjor, endte bare opp med å drikke 3-4 av de da, hehe. Var ikke så digg med belegg på tennene 24/7. Men er drit grei for prisen.
Sist endret av OberstApfel; 15. mars 2012 kl. 17:20.
Trådstarter
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Lion Power. Koster 99,- pr brett elns i Sverige.
Vis hele sitatet...
Ah, det er en av de jeg ikke liker desverre :P Synes den smaker tamt, nesten saft-aktig. Liker heller ikke x-ray, med ekkel vanilje/kaffeaktig smak.
Liker best energidrikke som er forfriskende, men litt syrlig smak, slik som Burn og Batteri.
Sitat av OberstApfel Vis innlegg
Var det jeg hadde på TG i fjor, endte bare opp med å drikke 3-4 av de da, hehe. Var ikke så digg med belegg på tennene 24/7. Men det gjelder generelt alle energidrikker da, hvertfall for meg.
Vis hele sitatet...
y u no tannbørste?

http://i.imgur.com/WaFfQ.jpg
Sist endret av Zarbon; 15. mars 2012 kl. 17:20.
Har en del svenske kompiser! De sier de kjøper Powerking for de den er sterkere og billigere en Redbull og smaker det samme
Sitat av your_cool Vis innlegg
Liker best energidrikke som er forfriskende, men litt syrlig smak, slik som Burn og Batteri.
Vis hele sitatet...
Og alle de andre som smaker helt identisk...

Prøvd den energidrikken av Rockstar?
Kan jo være den er noe for deg.
Powerking er det jeg kjøper hvis jeg ikke har penger nok til å kjøpe RedBull eller Monster.
lionpower smaker piss i forhold til powerking!

Kjøpte et brett , nå angrer jeg. Skulle heller ha kjøpt powerking. PPPPPOWERRRRRRRING
Sitat av Zarbon Vis innlegg
y u no tannbørste?

http://i.imgur.com/WaFfQ.jpg
Vis hele sitatet...
Hadde jo med det, men hver gang jeg drakk det fikk jeg det. Kunne ikke pusse tennene etter hvergang? Hehe
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Du kan nesten kjøpe hva du vil, så kan du bytte i gode drikker, (red bull, burn osv) med fjortissene på TG som aldri har hørt om fks "Gorilla Juice X"

TG har salgskanal på IRC, den har iallefall vært flittig brukt de siste årene jeg har vært der.
Trådstarter
Men ingen vet hvor man får kjøpt powerking? :P

By the way, ingen andre enn meg som synes monster smaker syntetisk og kvalmt? Jeg vet at alle energidrikker har "fake" smak ,em nmonster prøver liksom å få den til å smake fruktig. Æsj.
Sist endret av your_cool; 15. mars 2012 kl. 17:30.
Sitat av your_cool Vis innlegg
Men ingen vet hvor man får kjøpt powerking? :P

By the way, ingen andre enn meg som synes monster smaker syntetisk og kvalmt? Jeg vet at alle energidrikker har "fake" smak ,em nmonster prøver liksom å få den til å smake fruktig. Æsj.
Vis hele sitatet...
I Charlottenberg ser jeg da det i nesten hver dagligvare butikk.

Edit: Eurocash pleier alltid å ha det.
Sist endret av OberstApfel; 15. mars 2012 kl. 17:31.
Hva med kaffe?

Det er billigere
Inneholder ikke et tonn med sukker
Gir deg ikke energikrasj
Du slipper å reise til svenskegrensa for å kjøpe

Du får kanskje litt misfarga tenner eneste...
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av Atuhl Vis innlegg
Hva med kaffe?

Det er billigere
Inneholder ikke et tonn med sukker
Gir deg ikke energikrasj
Du slipper å reise til svenskegrensa for å kjøpe

Du får kanskje litt misfarga tenner eneste...
Vis hele sitatet...
Stemmer med på den.
Det inneholder gjerne mer koffein også.
ummba, franks, lion power, boost.

dra på godtebiten i sverige så kjøper du bare en av hver og smaker, så ser du hva du vill ha etterpå mtp pris og smak.

24x monster koster 250 kr på godtebiten(husker ikke hvor) det er billig og digg
Kjøpte powerking her om dagen, de har det på den lille sjappa på venstre side 50m etter gamle svinesundbrua 99,- spenn.
DayZ Proff
Benjy's Avatar
powerking<3
Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt 2-3 brett med http://www.yesmeals.com/published/publicdata/YESMEALS/attachments/SC/products_pictures/Dark%20Dog%20Energy%20Drink.jpg

Personlig synes jeg det er en grei energidrikke, og jeg drikker...svært sjelden energidrikker, nettopp pga smaken.
Samtidig, så kan man sikkert tjene seg noen slanter på nerder som vil smake, da denne fantes i Norge før, men ikke nå.
Sist endret av Volch0k; 15. mars 2012 kl. 18:08.
Gå til innkjøp av koffeinpiller om det er koffeinen du er ute etter!
Sitat av your_cool Vis innlegg
Men ingen vet hvor man får kjøpt powerking? :P

By the way, ingen andre enn meg som synes monster smaker syntetisk og kvalmt? Jeg vet at alle energidrikker har "fake" smak ,em nmonster prøver liksom å få den til å smake fruktig. Æsj.
Vis hele sitatet...


Thank god!

Jeg har alltid vært den eneste som ikke liker dem!
Sitat av TobNor Vis innlegg
[/b]
Thank god!

Jeg har alltid vært den eneste som ikke liker dem!
Vis hele sitatet...
Nei, du har ikke vært den eneste! Synes monster smaker helt jævlig og er kvalmende. Jeg drikker nesten aldri energidrikker, men det hender seg at jeg kjøper en halvliter battery på sene bandøvinger. Battery er også den eneste energidrikken som selges i Norge som jeg liker.
Det som holder deg våken er:
Sund mat (salat osv)
Også drikker du vann!
Trådstarter
Det er ikke noe poeng å si hva man holder seg mest våken av, da dette ikke er mye av poenget med energidrikkigen min på tg. Drikker det sjelden, pluss at jeg liker smaken, og det gir "gamingfølelsen". Mulig jeg er litt sær.
Sist endret av your_cool; 15. mars 2012 kl. 18:48.
Holder meg til den røde oksa. Ingenting er vel bedre enn vinger ?
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Holder meg til den røde oksa. Ingenting er vel bedre enn vinger ?
Vis hele sitatet...
So true! Drikker bare redbull av energi drikker selv, men siden TS har dårlig råd så vil jeg anbefale han å gå til innkjøp av powerking som mange andre her allerede har sagt.
Mountain dew er awesome!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Personlig foretrekker jeg redbull. Burn, Urge Intense, Battery osv har rett og slett altfor mye sukker i seg og det gjør meg kvalmen. Redbull smaker digg, ikke noe syntetisk frukt smak tull. Ellers så er Cult Cola og Rockstar (den gule, ikke den rosa) to energi drikker som jeg anbefaler av samme grunn som jeg anbefaller redbull.
Sist endret av Juicekongen; 26. mars 2012 kl. 01:40.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Et ord, cola rockstar.
Smaker som vanlig cola bare mye mye bedre!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
http://christinebonnegolt.files.wordpress.com/2010/02/soda-stream-pure.jpg + http://content.abt.com/image.php/xlarge0-43423.jpg?width=450&height=450&canvas&image=/images/products/BDP_Images/big_1020177011-1.jpg

Dette er utrolig billig, blir under en lapp og smaker digg!
en tskje med amfettamin rørt rundt i en kopp kaffe funker fjell!
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Frank's

Er det beste jeg har drikket i hele mitt liv, skal til sverige å kjøpe fire brett til snart...
Må drikkes kald da men


Koster også bare 200kr for 24stk 500ml
Sist endret av Kniltass; 26. mars 2012 kl. 02:18.
@Carmex: Og hvor kjøper man dette da? Og hvordan fungerer det?
Skal knækkes
Golder's Avatar
http://www.brewed-coffee.com/wp-content/uploads/2006/07/espresso.jpg
Sitat av Golder Vis innlegg
http://www.brewed-coffee.com/wp-content/uploads/2006/07/espresso.jpg
Vis hele sitatet...
Fint bilde, du
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
@Carmex: Og hvor kjøper man dette da? Og hvordan fungerer det?
Vis hele sitatet...
Sjekket opp linken som ble pastet ifra og fant bloggen med posten: http://christinebonnegolt.wordpress....ey-sodastream/

derifra fant jeg: http://www.sodastream.no/nn og http://www.sodastream.no/nn/syrups
Skal knækkes
Golder's Avatar
Riktig svar er: Espresso.

Hvis du trenger å holde deg våken.
Sist endret av Golder; 26. mars 2012 kl. 02:36.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, beklager at jeg er sen til å svare, men du får kjøpt både konsentrat og sodastream fra elkjøp. Vet også at visse ICA butikker fører sodastream.
Mr.Heart Attack
Kniltass's Avatar
Sitat av Carmex Vis innlegg
Hei, beklager at jeg er sen til å svare, men du får kjøpt både konsentrat og sodastream fra elkjøp. Vet også at visse ICA butikker fører sodastream.
Vis hele sitatet...
De selger det på Jernia også har jeg sett !
Sist endret av Kniltass; 26. mars 2012 kl. 02:42.
Koffeinpiller er vel å foretrekke? Så kan du drikke vann, når man først skal være så usunn å sitte på rævva i mange sammenhengende timer trenger man vel ikke bryte ned kroppen ytterligere? Begynn å tren jevnlig så opplever du at kroppen blir friskere og ikke trenger like mye søvn, mer energi osv. Sikkert veldig irrelevant og urelatert for samtlige her men så kan dere da ikke si at ingen sa det til dere!
Takker for svar!

Har et familiemedlem som fyller 40 år snart, og han er veldig glad i slike drikker, så dette så ut som noe som kunne bli en artig og anvendelig gave.

(Og tenk på hva jeg blir servert heretter når jeg kommer på besøk )
drakk rundt 26 monster på tg i fjor, var digg på TG bortsett fra tann værk + mageknipe når jeg kom hjem. Monster er en veldig sterk energi drikk du helst ikke bør drikke alt for mye av på en gang
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hadde med meg 3liter boost og 20 Capri Sonne (kjøpt i Sverige), endte opp med å gi bort 2 liter og selge en ab boost og drakk opp 5 Capri Sonne :P (Kjøpe 4stk Battery og 3småflasker med brus som jeg drakk opp)
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Får man kjøpt Bomba noensteder? Ikke den fæle røde(?) men den gode brune/oransje. Og helst i glass, om mulig.

Anyone know?
Sist endret av Lovegame; 11. april 2012 kl. 10:25.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Lovegame Vis innlegg
Får man kjøpt Bomba noensteder? Ikke den fæle røde(?) men den gode brune/oransje. Og helst i glass, om mulig.

Anyone know?
Vis hele sitatet...
Ultra på Brynsenteret i Oslo hadde i alle fall den brune/oransje "Bomba"-energidrikken for et år siden, har ikke sjekket siden.
Sitat av JayL Vis innlegg
Koffeinpiller er vel å foretrekke? Så kan du drikke vann, når man først skal være så usunn å sitte på rævva i mange sammenhengende timer trenger man vel ikke bryte ned kroppen ytterligere? Begynn å tren jevnlig så opplever du at kroppen blir friskere og ikke trenger like mye søvn, mer energi osv. Sikkert veldig irrelevant og urelatert for samtlige her men så kan dere da ikke si at ingen sa det til dere!
Vis hele sitatet...
Annefales ikke og kjøpe/selge koffeinpiller PÅ TG
Eller hva Pyromanic :P
Førrhelvett.
Lovegame's Avatar
Fikk kjøpt Bomba energy på grensa i går, første gangen jeg har smakt det på mange år. Fantastisk!
Kjøp en boks be Guarana kapsler.
Sist endret av TylerDurden; 16. april 2012 kl. 11:10.