Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1376
I helga var jeg og 2 beskjente i en narkotikaepisode med poitiet.
Vi var på et utested sammen, så spurte de 2 om jeg skulle bli med på doen en tur. Jeg visste ikke hva det dreide seg om. De tok opp en pose med amfetamin, og "snortet" dette. De spurte om jeg ville ha, men jeg sa nei, men av ren nyskjerrighet spurte jeg om jeg kunne få smake på det. Jeg tok et lite nypp( Vi snakker 4-5 korn). Akkurat i det jeg gjorde det, banker det pådøren.
Politiet sier: -lukk opp!! Jeg blir helt sinnsykt redd, men bevarer beherskelsen. Vi går ut, og de lyser oss i øynene, og spør om vi har tatt noe. Jeg sier ingenting, pga redsel for å tyste osv(var i sjokktilstand) De lyser de andre i øynene og avgjør kjappt at de har tatt noe. De sier til meg at pupillene mine ikke reagerer på lyset, og at jeg må være med på stasjonen.
Vi blir brakt med til politistasjonen for nærmere avhør. De spør meg hva som har skjedd, og jeg sier sannheten. At jeg kun kun smakte på det hvite pulveret som jeg ikke visste hva var i utganspunktet. De lyser meg i øynene igjen (da hadde det gått 20-30 min) og pupillene mine reagerer normalt.
Jeg understreker at jeg var ordentlig god og full hele tiden.
Jeg har ikke fått noen dom eller forelegg, men jeg mener ikke dette er grunn nok til å dømme meg for bruk av narkotika.
Mine spørsmål: kan de si at jeg har vært påvirket (på tross den lille mengden), og dømme meg for det. Isåfall ikke, hva kan jeg bli dømt for?
Sist endret av 2kyle4u; 12. november 2006 kl. 22:04.
Et bittelite offtopic: Hvis vakter på utesteder blir mistenksom på at du har tatt noe, vil de tilkalle purken og styr, eller bare si "stikk med deg, du kommer ikke inn"?
hmm, siden du ikke var påvirket av stoffet kan de da heller ikke dømme deg for bruk av stoffet. eller

Off-topic velkommen til forumet
Feite greier! Var i samme fuckings situasjonen i helga! Stod inne på dassen og dro en liner med macca. Bare at det banka ikke på døra, jeg hadde glemt å låse! Var takkoglov første satans lineren, så jeg slenger posen i dass og spyler ned fortere enn faen!

Politiet ble rimelig forbanna på meg da! Så dei tar meg med ned på stasjonen! Når jeg kommer inn i avhør sa jeg bare: "ehh, hvorfor sitter jeg her? skal dere gi meg bot eller? vil drikke mer nå!"
Etter en grundig ransakelse og en HELVETES tilsnakk bare turen tilbake til samme plassen igjen!

Er godt mulig jeg hadde baisflaks! Men, bare nekt som faen.

En ting til, "if you can't do the time, don't do the fucking crime!" Ha det i bakhode neste gang du "bare skal smake litt"!!!
Så lenge du ikke har skrevet under på at du har godtatt et forelegg, så tror jeg du er på trygg grunn nå.
Men, de kan faktisk flå deg på at du med dine egne ord har sagt at du har hatt i deg noe illegalt.

Og hvilken gutt er det som har i seg ukjente substanser, i en alder av 19år?
Nekt alltid. Høflig og rolig. Ingen grunn til å frike ut. Politiet er ikke farlig.