Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 8900
jeg og to kompiser for en stund siden skulle opp i skogen og fyre litt... men fant ut at vi trengte folie, så vi gikk til de nærmeste folka av skogen og ringte på og spurte om dem hadde folie.. til slutt fikk vi, så vi gikk opp.... de naboene hadde vist diskutert dette med folie...( I think ) så det kom en jogger joggende opp og sa.. Jasso gutter, hva gjør dere her? Ah vi venter på en kompis... bla bla (husker ikke mer) Så han jogga videre.. så vi gikk litt lengre oppi skogen.. så fyrte vi og ble møkk skeive, så ser vi 2 joggere litt nedenfor som ser opp mot oss ( han ene var han som snakka med oss først) så en kompis av meg Beiner som faen opp i skogen.. og jeg og andre kompisen min blir sittende.. så de kom jo løpende opp mot oss... som dere sikkert vet er ikke lett å snakke med folk som skjønner hva dere driver med .. da man er skeiv!:P så han ene joggeren sa : Og her sitter dere, hvorfor sitter dere her? Det har da ikke du noe med .. Hvorfor skulle dere ha folie? Jeg bare.. uhm, for at jeg skulle ehm.. skjule sprit flaska mi(idiotisk sagt) hvor er sprit flaskene da? Kasta dem i skogen... Men gå å hent dem da.. for ikke lov til å kaste ting i skogen her... TA Å HENT DET selv da... .... Så ser han ned på magen min.. hva er det der da? og der lå selfølgelig pipa mi med folie bla bla... Ehm Drikke! så spurte han kompisen min om hva han het... Benjamin... etternavn? Hermansen( som han ikke heter) så jeg brøyt ut med en latter... men anyways :P han spurte ikke om hvem jeg var.. så han viste hvem faren min var.. men han tysta ikke.. det er bra











Annen historie

Jeg og to kompiser satt på rommet mitt og fyrte... søstra mi var hjemme.. men tenkte at hu ikke ville komme inn uansett.. så da vi har kommet litt langt uti røykinga.. banker mamma på døra! hvorfor er døra låst? Jeg ser på film... ( Det var ikke noe lyd på rommet så kan ikke ha sett film ):P Ta asso lås opp her med engang.. NEi jeg sitter så godt orker ikke.. huskeri kke hva mer som skjedde der.. men hu skjønnte det nok:P men har ikke sagt noe om det
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg og et par kompiser skulle til en kar og røyke en dag sist høst. Men han karen vi skulle til var på fest, så vi måtte vente med å dra til han. Vi fant ut at vi skulle mekke en spliff for å få tiden til å gå litt, så vi satt oss bak en fabrikk ellerno og begynte å mekke på en grændisplate som vi hadde kjøpt, så begynte det og regne og alt gikk i dass. Et time eller to senere dro vi til han karen vi skulle til, da vi kom fram var alle så våte så det endte med at vi satt i boksern røyka bong, han ene karen ble så fjern etterhvert at han blåste feil vei i bongen så han fikk masse nasty bongvann og aske over hele seg. Vi satt og lo godt et par timer da.
Får vell fyre opp en historie jeg også da.

En kompis av meg ringte og sa han hadde skaffa seg noe super skunk og at jeg måtte komme og røyke, foreldra var borte på fest så det ble røyking inne på rommet hannes. Selv hadde jeg aldrig forsøkt pot før og ble skikkelig baked up på skunken.

Plutselig kom faren, onkelen og en annen fyr hjem til han. Først kom faren inn på rommet og sa "hmm.. det lukter rev her". Vi ble ganske forskrekka og svarte tilbake "nei nei vi har bare røyka cigar". Så kom onkelen inn i døråpninga og da sier faren hannes igjen, "kjenn på lukta, dem har røyka rev". Og onkelen sier "neei det er pot er det". Jeg satt der i datastolen hannes og viste faen ikke hva som kom til å skje videre. Jeg hadde jo aldrig møtt onkelen hannes og viste ikke hvem det var. Jeg begynte å tro det enten var halliser eller snut. Jeg freka helt ut å bestemte meg bare for å dra. I ettertid så fikk jeg høre da at det var onkelen hannes og at han selv røyker osv.

Ikke så moro historie, men tenk dere situsjonen vis det var dere.
jeg, broren min og to kompiser skulle snorte litt, og røyke tjall... jeg satt og fyrte opp maisa, og hørte at de andre satt og snakket i bakgrunnen. jeg var ferdig å røyke, så jeg sendte den videre til broren min.. han ene kompisen min er skikkelig bøs metalkis med lange dreads og tøff i tryne attitude.. så skulle han sniffe, men så måtte han sette håret i musefletter for å ikke dra med seg hele sniffet , jeg satt og daffet helt til jeg dro hodet opp og så den bøse kisn med musefletter sitte å sniffe, så ut som en transeksuell narkoman, hadde lættis i et par timer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant ikke ett emne som jeg kunne spør om dette, så spør om det her.

Når jeg mekker nattingsen min så pleier jeg alltid og ha noenn trekk da jeg våkner på orgenen.
Og mange ganger har jeg ferdig mekk liggendes på ett blad under kommoden.
Derfor lurer jeg på om virkningen går ut av hasjen hvis den står for lenge?

Om morgenene så tar jeg trekka og sovner igjen. Men er det på dagen og mekket har logge der lenge så blir jeg noen ganger fjern og noen ganger ganske lite. Så går virkningen ut hvis mekket står for lenge?

Så får jeg vel fortelle en historie.

Jeg og en kamerat av meg hadde skaffet 6000. Så kjøpte vi Byens beste bønne. Det var 6000 for hekkeren av den, det var ese og alt. Den var verdt 6000 for og si det sånn.
Vi hadde 50 g hver da. Så vi mekka alltid 1 grammer hver vær gang vi røyka.Da vi satt og venta på bussen så stakk vi en plass og mekka 1.5 g. Så da alt var ferdig mekket så skulle jeg bare fikse litt på pipa, så tokk ett vindkast og blåste hele bladet og mekket til helvete og da fikk vi ikke tatt trekk før bussen
jeg har en j*vli mekke-historie... datan skreik bø!!! til meg 2 ganger så greiene datt på gulvet... jeg hadde tatt 0,75g speed dagen/natta før, å skulle røyke for å få bort nærvene.... hadde sinnsykt noia, halliser, angst, osv... (jeg var livredd) måtte ha noeå røyke på, men datan skremte meg så alt datt ned i tastaturet å over alt 2 ganger.... klarte d til slutt da
jeg satt hjemme i leiligheten en ettermiddag etter jobb, hadde fiksa meg en relativt syk 5er, og fyrte meg en jonas mens jeg satt å ventet på pizzaen i ovnen! først ble jeg så teknologisk fjern at jeg satt bare i sofaen og hoppet opp og ned, utrolig fasinerende egentlig, pizza ble det også etterhvert.. god var den også til jeg fant ut at pizzaen var faktisk ute etter å spise meg den også, så det ble jo en kamp om livet, og den pizzaen viste seg etterhvert å ha vært litt varmere en jeg selv følte, for jeg var i ferd med å spise opp alt så fort som mulig, først for at den ikke skulle spise meg, og for at den ble kaldere og kaldere, trodde jo den skulle fryse igjen å at jeg måtte steike den på nytt

så kommer plutselig en kamerat rasende inn døra, og da skvetter jeg sånn at jeg kaster en halvliter cola rett igjennom vinduet.. da kom jo lattisen som jeg nesten holdt på å kveles av, dere vet åssen det er når man rett og slett ler så man ikke får puste, og det aldri gir seg..

kompisen slår seg ned, og jeg tenkte at jeg skulle lure han bittelitt, og spanderte litt, og fortalte seff. at shitten var skamdårlig, og jeg hadde røyka 2 g.. endte først opp med at han ble fjern som en campingbjørn som jeg sa, og satt å veivet med handa rundt seg i et kvarter!

samme dag hadde jeg nettopp vært å kjøpt meg et par med slike radiostyrte helikoptere laget av skumgummi.. måtte jo dra fram de og vise de til kompisen, så hadde vi jo hver vårt og kunne fly sammen! utrolig fasinerende greier, og vi fløy i alle himmelens retninger inne i stua mi, og fant ut at vi skulle løfte ting frem og tilbake, og latet som vi jobbet med luftambulanse og slikt.. folkene var legomenn som vi festet i hodet til helikopterene med sytråd!

så sa jeg til kompisen at jeg hadde totalt mistet kontrollen over helikopteret og ropte: FAEN, DET KOMMER TIL Å KRÆSJE MIDT I TRYNET DITT! PASS DEG FOR FAEN!

han fikk selvfølgelig totalt panikk mens jeg lo så holdt på å ramle om!

klarte selvfølgelig å kræsje det i mitt eget tryne, og fikk et bra sår etter de harde plastproppelene på det..

nok helikopter kjøring da, vi prøvde å spille litt project gotham racing til 360`n, men det gikk ikke så bra etter som kompisen min levde seg sånn inn i det at han nesten ikke turte å gi på, pga. redd for kræsjing..

kompisen ble sulten, og jeg skulle fikse no mat til han, tenkte han ble sikkert glad om jeg fikset no pytt i panne med pølser og ost i!

men jeg syns det var så kjedelig å ordne mat, for alt gikk så treigt.. derfor måtte det være mye morsommere om jeg kunne fly tingene opp i pannen med helikopteret!

kjedelig var det jo binde fast hver pølsebit hele tiden, så jeg festet en lang nål under helikopteret, så jeg kunne bare "kræsje" helikopteret i pølsebiten, slik at den satt seg fast!

det gikk jo ganske fint hele prosessen, og han satt å spiste mat mens jeg lekte med helikopteret, kjørte det i fra meg, og rett i mot meg, så dukket jeg unna..fikk for meg at jeg hadde vist nå matrix ferdigheter, slik at jeg kunne dukke unna kuler, og ihvertfall da helikopteret! det jeg glemte var at den jævla nåla var på enda, og traff meg selvfølgelig midt i øyet.. da ramlet jeg bakover, over sofaen, og veltet hele bordet med masse snacks og shit på!

kompisen min lo så han satt å hoppet og slo seg på kneet samtidlig som jeg lå i golvet og trodde jeg hadde kommet til himmelen, men det var bare det kritthvite taket jeg så med et lys skjær fra lampa på veggen!

vi fikk ryddet opp og jeg tok frem støvsugern, og sugde selvfølgelig opp alt på golvet, inkl. resten av klumpen! kompisen prøvde å se i slangen om det var noe der inne, da benyttet jeg selvfølgelig sjangsen til å starte sugern og han trodde øyet ble sugd inn, noe som førte til at jeg lo sånn at jeg ramlet over sofaen og rev med meg bordet på nytt..

satt oss ned og kompisen spurte om jeg ikke kunne fortelle en fet vits, for han viste jeg kunne mange morsomme! og jeg fortalte en som jeg syns er ganske bra, og han lo så han satt å gispet etter luft, og han har da en utrolig morsom latter, på nivå med han autofil fyren, og det gjorde jo ikke meg mindre vrengt i hodet en hva jeg var fra før av, så han ville høre vitsen på nytt etterpå, for han syns den var så bra.. det endte opp med at jeg fortalte han vitsen sikkert 10 ganger, for han sa han skjønte forskjellige poeng med vitsen hver gang jeg fortalte den, og til slutt gadd jeg ikke mere, for han skjønte jo egentlig ingenting, selv om han holdt på å le seg ihjel!

kvelden ble sen, og det siste virkelige morsomme som skjedde før vi sovnet på hverandre var at jeg hadde en slik berg og dalbane film på pcen som jeg viste frem på prosjektoren, og vi levde oss sånn inn i det, akkurat som vi satt på.. så kult sier kompisen etterpå, det var noe av det mest fasinerende han noen gang hadde sett på film, så han spurte om jeg ikke kunne vise den igjen.. og igjen og igjen, og etterhvert fikk han utrolig nok for seg at han satt på, og jeg sa at turen kostet 50 spenn, og han hadde fått nok gratisturer! han bladde jo riktig nok opp pengboka, og ga meg 50 spenn, og da fikk jo jeg så lattis at jeg holdt på å dø igjen..

etter jeg hadde ribba han for ca 500 spenn, klarte jeg ikke å le nå mer, og ga han pengene og fortalte hva han egentlig holdt på med, varte vel med konstant lattis i 1 time til vi sovna på hverandre i sofaen!

våknet opp dagen etter med sår i hele munnen etter den glovarme pizzaen, dritvondt i trynet etter kræsjing med helikopteret, og et øye jeg ikke så klart på før 2 dager..

men alt i alt så hadde jeg og kompisen den beste kvelden vi noen gang har hatt sammens, og har blitt skikkelige kjernevenner etter da! med mye morsomme røykehistorier senere, men det får bli en annen gang om noen vil høre!
haha ... hørtes morsomt ut
Er det noen andre enn meg her som har forbud mot å låse døra, slik at en må fyre med døra ulåst og foreldra kan komme inn når som helst fordi de ikke stoler på deg?



jeppxD
Ler så jeg griner.Bare noen av historiene her ,er jo god nok grunn til å legalisere det meste av dop! :-) Har dere foresten sett "Jarle" i ÅPEN POST? Ligge masse filmsnuter på nettet. Jævli bra !
Meg og en kompiss pleier å røyke regelmessig, kanskje 1-2 ganger i uken eller noe i den duren for og ikke bli heelt hekta.

Uansett, vi kjøpte oss en 3'er og stakk ned til noen kompisser, hvor vi peisa både bong og jonaser, og vi stortvides.
Av en eller annen grunn fant vi ut etterhvert at vi skulle ha "Sprint-Røyking" hvor vi skulle røyke mest mulig på kortest mulig tid, så vi tok vell ca 2g og la oppi en feit mekk.
Så startet det, og vi fikk jo pustevansker etterhvert, og ler så mye at mekken flyr over alt.
Så plutselig kommer faren til fyren som bor der inn, og han kan heldigvis ikke norsk.
Så spør han med en agressiv tone "Hva er det som lukter her??" og heldigvis for oss, vet han ikke hva hasj lukter, så vi svarer "Vi bare tok oss non røyk" og han ser litt snodig på oss og går ut igjen.
Etter pulsen får senket seg, og bongen blir dratt frem fra under soffaen igjen, starter vi på den igjen. Vi begynner etterhvert og ha "Hip hop hand battle" der vi skal gjøre crazy moves med henda mot hverandre, noe som ser jævli snodig ut. og igjen får alle i rommet lattis.
Så husket jeg på at jeg hadde no godteri i lommen i jakka, så jeg sprinter som en sinna flodhest ut og henter det og stapper det i genser lommen.
Jeg sitter der og småspiser, og prøver å skjule godisen min for de andre (vet ikke hvorfor )
Så etterhvert begynner de å mase om hva faen det er jeg spiser på, og da plasserer jeg bare pekefingern forran munnen og sier "ssssssssh" så av en eller anna grunn bryter jeg ut i en EKSTREM latterkrampe. En sånnen som er så intens at man omtrent ikke klarer å puste, og man blir helt rød i hue.
Så etter omtrent 15 min med ustoppelig lattis, røyker vi opp det som er igjen, og det er snart tiden for og hoppe på scootern hjem (btw det morsomste kjøretøyet ever når man er skakk).
Når jeg kommer ut på hoved veien kjører det en bil mot meg, og kjører i det som sannsyneligvis var en bitteliten vanndam, og jeg får en sinnsyk hallis, noe jeg ikke skjønte akkurat da.

I det bilen kjører over dammen, ble dammen plutselig til en enorm flodbølge som jeg følte feide rett over meg, og jeg som en idiot bøyer meg under styret for og unngå denne.
Etterpå tenker jeg at jeg hadde skikkelig flaks som ikke ble klissblaut av denne enorme bølgen.

Så går det noen minutter og jeg tenker meg litt om "hvordan faen laget den bilen en SÅ stor bølge? av den lille dammen?" og jeg finner ut etterhvert at jeg har fått en hallis, noe som var en first time for meg, og jeg smiler lykkelig i det jeg farter hjemover.

ca en 10 min senere, kjører enda en bil forbi, og jeg tenker ikke på det, og denne gangen komme det en pølseformet bølge mot meg i stor fart, og før jeg får tenkt på det, klasker den inn i magen min, og det føltes faktisk ut som om den traff meg, for jeg syntes det var vondt.
Så banner jeg og steiker inni hjelmen min og venter på at fukten skal gå inni gensern, men det skjedde ikke.
Så kjenner jeg etter, og jeg var ikke blaut....

"Hva faen??? enda en hallis??" Jeg var vist helt på tryne, og alt begynte å bli skikkelig snålt.
Etterhvert begynte det å føles ut som om mopeden sto stille, og det var jorden som snurret, og jeg fikk skikkelig snodige ideer om hvordan jorden funket, og at alt var en jernbane system på en måte, litt vanskelig og forklare i detalj for jeg husker det ikke helt klart.

Så når jeg kommer hjem, stappet jeg 2 grandisser i ovnen, munchet og sovnet.

Sprøeste erfaringen ever..
Sist endret av slexs; 18. oktober 2006 kl. 00:29.
First time poster, hvorfor ikke starte her. Slå denne;


Husker ikke helt når dette skjedde, men det er vel noen år siden nå.
Jeg bodde hjemme (og det gjør jeg forsovet fortsatt *sukk*), og hadde som vanlig noen venner på besøk for en runde med puffpuffpass.
Vi hadde lenge brukt rommet mitt som smoke-hule, og jeg er heldigvis velsignet med en mor som vet at en lukket dør skal åpnes fra insiden, så risikoen var bokstavlig talt minimal.
Såvidt jeg husker hadde jeg en godt innrøykt vannpipe på ca. 35cm (ca. ca.) i metall stående danket rett bak tv-en
på den tiden...

Uansett, mekk blir mekket og trekk blir trukket, gjentatte ganger, til vi til slutt legger merke til at vannet i pipen hadde farge og konsistens nærliggende motorolje.
"Noen som gidder og hente en mugge vann til vannisen?"
Før setningen engang hadde forlatt leppene mine hadde en av de to tidligere nevnte vennene tatt vannpipen i luggen og åpnet døren til stuen, hvorpå han nærmest kolliderer i min kjære forskrekkete mor.

Om du noen gang har sett et dyr fanget i frontlyktene dine, så vet du omtrent hvordan min venn så ut da han rygget sakte tilbake dit han kom fra og lukket døren..
Fra stuen hørte jeg et spydig "Det vakkje helt planlagt, hæh?" og det var forsovet det siste jeg hørte om saken fra den kanten.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg og noen kompiser + damer var på nachspiel. Og hva er mer naturlig enn å begynne å fyre som faen. Vi hadde ikke så mye,et par gram kanskje. Så det gjaldt å sprengfyre for å få litt guffe på alle mann.
Jeg setter meg ned for å mekke,mens de andre guffer anlegget ganske høyt.
Pluteselig sier jeg ganske høyt: Upps....me e fucked!!. Det blir stille rundt meg umiddelbart, idet folka legger merke til hva jeg ser komme inn i stua. Ikke mindre en to Purkejævler står foran oss. Må innrømme at jeg skulle gitt mye for å se ansiktene våres da...hehe.
Det viser seg etterhvert at naboen har ringt purken pga høy musikk. Og så glemte vi selvfølgelig å låse døra. Dermed var det fritt frem for purken til å overraske oss noe jævli.
Nervene roet seg ganske kjapt i og med at vi bare hadde et par gram. Men etterhvert så kom jeg på at i rommet ved siden av stua står en liten plante å godgjør seg. Dere kan jo bare tenke dere hvilken type plante jeg snakker om. Yep...selveste Mary Jane.
Nå skal jeg ikke røpe hvordan det endte,men dere kan jo kanskje gjette...
Sist endret av moas75; 11. november 2006 kl. 00:27. Grunn: manglet overskrift
Var en av de første ordentlige gangene jeg røyka. Meg og 2 kamerater gikk hjem til han ene av de for å røyke oss en god vannis. Vi mekka opp og fyrte i vei og koste oss. Vi hadde gått ned til han fra en fest lenger oppe som enda var igang. Da plutslig får vi beskjed at en kamerat har kræsjet noe jævlig på vei henn til oss. Etterhvert får han kommet opp til oss og fortalt historien. En person som hadde sett han hadde sett han gå ut av bilen som var total vraket og satt opp varseltrekant og sagt "Det er faen meg volvo det". Men uansett han kom henn til oss og fikk med seg en liten klump for å roe nervene. Og etter han gikk røyka vi mer. Så går han som bor der en tur på do og jeg fikk med meg det sånn at han skulle hente noe. Etter et minutt kommer det et lys inn i vinduet og jeg går henn for å se hva det var. Lyset treffer meg mitt og øyet og full og fjern fikk jeg det for meg at det var kameraten som kødda og jeg kødda litt med å banke på vinduet. Da pluteslig går det opp for meg at det var to politimenn utenfor. Før jeg aner ordet av det så hopper jeg over sofaen og får gjemt mekket under sofaen og pipa bak noen dvder i hylla. Så går jeg seff henn til døra og åpner for å se hva som hadde skjedd. De går inn døra inn i gangen og står der og snakker litt med oss. Da kommer han som eier stedet ut av dassdøra grisefjern og får sitt livs skjokk. Alle hadde den verste noiaen en kan tenke seg. Så beveger de seg inn mot stoa og der lukter det hasj og de ser bort på bordet der står det 3 pils og vi er griseloka. De kom opp anngående han som kræsja bilen og lurte på om vi hadde sett han. Vi forklarte at vi ikke hadde sett han. Politiet tok personnummer, navn og nummerene våre. Vi var sikre på å bli busta der og da. Men så sier de at de må gå igjen. Da sier de hadde fint og ha en fin kveld videre. Skal si det har ikke smakt så godt med en pipe som etter det.
Kanskje litt dårlig skrevet men det takker vi hasjen for
Hehe. Satt på med en på E6 retning Jessheim-Eidsvoll. Satt med mekkeblekka på fanget og varmet klumpen.. da blinker det rødt så hele omverdenen blir opplyst. Da klarte vi å bli tatt i fotoboks midt oppi mekkinga.. gikk med angst i flere dager. Endte opp med KUN fartsbot på sjåfør, selvom jeg innbiller meg det var veldig tydlig på bildet hva jeg gjorde.. lucky me
dette er egentlig ikke noe mekke historie men..

Meg og en kompis satt og mekket en ener for og røyke bøtte,noe jeg aldri har gjort før, så det smalt jo i hode mitt.
Og jeg forsvant inn i en verden der alt var i farger, og fløt i takt med musikken, og kompisen min var plutselig inni dette bildet og danset osv.
Fargene å måten de beveget seg på forandret seg etter ka musikk vi hørte på,
det var helt sykt,aldri opplevd maken før,noen andre?
Og plutselig lå eg og lo i en time uten stopp nesten, og fløg mellom fantasi og virklighet,og snakket med folk som ikke var der osv,jeg trodde og jeg skulle dø for jeg var så tørst men klarte ikke reise meg,så prøvde og tvinge kompisen til og hente,noe han nektet,og jeg følte bare halsen tettet seg mer og mer for vert sekund.
tilslutt fikk jeg masse vann og "levde" opp igjen ,følte jeg spiret som en blomst.
jeg trodde tiden hadde stoppet, siden typen min aldri ringte meg.
Og jeg begynte og stresse med og bli klar igjen siden typen min dreper meg vis jeg røyker.
Til slutt ringte da typen min,og jeg var ikke i stand til og snakke.
så den kvelden ente med at min søster hentet meg og jeg kom meg hjem til en meget sur kjæreste som ikke ser på meg uten og kjæfte, hehe men det går nok over.
Jeg og to kamerater var på skolen en dag da, også ser han ene litt rart på meg og spør om vi skal gå ut og ta en sigg.=D Jeg aner fred og ingen fare og sier ja jeg.. Og så setter vi oss i ungdommsskole garderoben.(Videregående har andre garderober.) Og mekker oss en "jonny", puffpuffpass.. Så hører vi noen ta i døra på garderoben, vi tar med oss det vi ser og stikker som et helvete ut døra. Vi begynner og gå mot butikken for og kjøpe noe for, og på veien puffer vi litt til..
Vi kjøper oss mat og stikker tilbake til skolen, og er kansje litt for loka til å gå inn igjen i timen. Så vi tenker som så at vi kansje heller skulle stikke i håppbakken lenger borte og jointe på toppen der da.. Vi stikker inn og ber han ene hente sekken vår, så kommer han tilbake og er andpusten som et helvete. Og vi spør hva som skjedde, han svarer at han gikk inn i klasseromet og hentet sekkene våre(han går ikke i samme klasse) og så spør læreren hva han skulle med dem. Så han svarte at han skulle bare undersøke dem for lus eller noe sånn. Så han hadde bare løpt ut, og lærern hadde vist løpt etter da.. Og så møter han oss inne i kantinen på skolen. Vi går fornøyde ut og møt hoppbakken, så hører vi et forbanna skrik bak oss. og det var læreren som løper etter oss, vi beiner som faen for og komme oss unna da. Også stakk vi og fløy på hoppbakken.. Det var litt creepy..

Vi gikk nærvøse en stund etterpå, for vi glemte igjen lumen til kompisen min i garderoben da..
Ja, fy søren!! Mekkehistoriar er det mange av skal eg sei deg!

Eg hugsar spesielt godt ein gang kor me skulle bytte termostat på den gamle opel ascona'en min!
Så eit par kompisar og meg sjølv reiste ut på jobben til ein kompis for å stå i ein varm og opplyst garasje! Verktøyet kom på bordet, og alle var skikkelig gira på å få bytta termostaten! Så då bar det i gong med og demontere diverse motordelar for å komme til termostaten.
Dette gjekk jo forholdsvis greit, bortsett ifrå at skrujernet gjekk i golvet nokre gongar, slik at me fekk eit lite avbrudd i mekkinga mens me låst og kravla under bilen for å finne det igjen. Dette resulterte jo sjølvsagt i eit lite avbrudd i mekkegleden, men den blei ikkje akkurat noke mindre av at me fekk ut termostaten til slutt!!!
Den nye termostaten blei jo rett inni, uten nokon form for modifikasjonar. Eit godt kjøp rett og slett!!! Betalte vel 89 kroner for den termostaten, og det er vel den billigaste prisen nokon her inne har betalt visst ein reknar det om til kroner per gram.

Men høge på lykke som me var over å ha fått i den nye termostaten så begynte me å skru saman greiene igjen. Og det kan eg love deg var lettare tenkt enn gjort. Sidan me var så høgt oppe fant me ut at me skulle fikse oss litt cola. Og når me kom tilbake etter ca 15 minutt så var jo lykken der fortsatt, men på veg ut. Og ein veit jo kva som skjer når ting er på veg ut. Aiaiaiai...
Helvete begynte når ein kompis skulle skru fast den eine slangeklemma som heldt kjølevasslangen på plass på radiatoren. Småskjelvingane hadde såvidt begynt å komme, og trur du faen ikkje at skrujernet glei ut og stakk eit djupt hol i slangen? Satan no begynte stemninga og bli amper, det er jo ikkje akkurat som om dei gjer vekk dei slangane på Tess. Måtte rekne med ca. 38 kroner for det slangestykket.
No vart i allefall EG stressa, så eg satt meg ned i ein stol og røyka som faen. Mens ein annan kompis skulle prøve å få den siste slangeklemma som held på plass vasslangen på termostathuset.

Han blei ikkje mindre nervøs av at han andre kompisen akkurat hadde laga eit hol i røyret. Så skrujernet rista og rista, men det såg no ut til å gå forholdsvis greit. Jammen sa eg smør. Han var så nervøs at han stramma slangeklemma så hardt at ho sprakk!! Då svartna det for meg. Eg smelte verktøyskassa i golvet og heiv meg inn i bilen og køyrte så fort som berre faen heim igjen! Mens kjølevatnet spruta overalt i motorrommet!! Eg heiv bilen inn i garasje, smelte igjen porten og snakte ikkje med nokon på 2 timar.

Etter den episoden har eg kun hatt kontakt med den eine av kompisane mine. Han som ødela slangeklemma føler at han må få det til, så han mekker heile tida no. Det er ingen som klarar å få kontakt med han lenger. Han påstår pga. jobben at han må mekke, men eg kjenner no fleire mekkarar som klarar seg fint på trygd. Så den unnskyldninga må han lengre ut på landet med!

Summa sumarum: Aldri mekk med kameratar! Det går gale!
Hehe, Klasse Grinder! Klasse!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dette var den beste historien i denne tråden. Bedre blir det ikke, så nå gir vi oss! Farvel!

(Dette er ikke en oppfordring til å være ironiske og motbydelige i fremtiden. Dere vet selv at dere ikke håndterer den slags, så ikke prøv engang. Det er bare frustrerende og flaut å se på!)
Sist endret av Mullah; 14. november 2006 kl. 23:40.