Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1767
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hallo, har gått på 6 mnd urinprøver nå for å få igjen lappen, en gang i uken i 6 mnd, men 3 uken i 5 måned så slo det ut en gang på thc. Faen gjør jeg nå? Tolererer de ett utslag? De tåler jo at du skipper prøven en/to ganger...
noen som vet? =(
Nei, se tolererer ikke det
Det er opp til fastlegen din å si ifra til fylkeslege.
Men var det mye utslag ?
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Måtte gå 2år på pissing for og få igjen førerkort. Fikk ett utslag på noe benzo av noe slag en gang men unnskyldte det med at det var noe jeg fant i skapet i desperasjon etter paracet eller imigran jakt under migrene anfall..
Værre med thc tho.. kan du skylde på at du passivt har innhalert det ? Som f.eks i en bil med venner der en av de tente en Jonny ellernoe ?
Digital nomade
trippy's Avatar
Ser for meg at du må begynne på nytt :/ Tror det kommer veldig an på legekontoret du tar prøvene hos mtp. hvor avslappet de er men der jeg tar prøver blir "ikke oppmøte" regnet som positiv prøve og man må begynne på skratch.
Spør for en venn:

Han gikk å pissa i 5mnd før han ikke orket å være nykter lengre og tok noen J's og møtte ikke opp til flere tester. Må han begynne helt på nytt - eller hvor strenge er de? Han er clean nå - holder det med noen tester eller er det fult regime på 6-12mnd?

Gjelder thc
Dette er ren Galskap. For all del jeg er sterkt i mot ruskjøring. men dette er direkte kvalmt og se hvordan de holder på. Hvorfor kjemper ingen i mot disse reglene? Hadde dette skjedd i fks et land som USA hadde vi hatt demonstrasjoner herfra til månen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Fordi hasjrøyking har lav status, meget komprimert sagt. Hvis hasj hadde hatt høyere status
hadde det nok vært litt mer omdiskutert alle de hjørnene man kutter og forenklingene man gjør
i kampen mot rus. At man buster folk for metabolitter og at hasjrøyking utenfor førersetet
medfører økt sjanse for skade i trafikken, automatisk, er en del av dette mongokomplekset.
Sist endret av meaculpaUIO; 5. august 2020 kl. 20:01.
Er egentlig førerkortet så viktig da når man må røyke etter man har gjennomført 80% av tiden? eller røyka han jevnlig underveis kanskje?
Klarer du ikke holde deg clean så har du ikke en dritt å gjøre på veien. Håper ikke du slipper unna...
Jeg jobber selv hardt for å få førerkortet tilbake, har snart 2 mnd uten sobril og kun med buprenorfin. Det er irriterende å se andre som ikke tar det på alvor, men mener de skal slippe unna selv når de ruser seg. Spesielt når man jobber hardt for å oppnå det selv og lenge har drømt om å få lappen tilbake igjen.

Kanskje du bør spørre deg selv om du virkelig bør ha lappen når du ikke klarer å legge rusen helt vekk enda?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av NiFlex Vis innlegg
Klarer du ikke holde deg clean så har du ikke en dritt å gjøre på veien. Håper ikke du slipper unna...
Vis hele sitatet...
Regner med du aldri drikker i helger, eller her og der en og annen gang og kjører dagen etter?