Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1007
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det noen ulempe med å blande disse to? Har aldri prøvd LSD men har ei flaske så må jo sette i gang 😂 Men har erfaring med trøffel og meskalin. Kunne man tatt halv dose trøffel og LSD sammen? Eller er det bedre å kjøre på med LSD og heller fylle på med trøffel underveis? Pleier å ta en svær dose trøffel og fylle på underveis for å holde toppen i mange timer, men litt usikker på om man kan/bør vedlikeholde med LSD?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det noen ulempe med å blande disse to? Har aldri prøvd LSD men har ei flaske så må jo sette i gang 😂 Men har erfaring med trøffel og meskalin. Kunne man tatt halv dose trøffel og LSD sammen? Eller er det bedre å kjøre på med LSD og heller fylle på med trøffel underveis? Pleier å ta en svær dose trøffel og fylle på underveis for å holde toppen i mange timer, men litt usikker på om man kan/bør vedlikeholde med LSD?
Vis hele sitatet...
Man kan, men i og med at du ikke har prøvd lsd før ville jeg nok kjørt bare det først for og få litt feelinga på det
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men for en heldags opplevelse, vil LSD fungere på samme måte at man kan vedlikeholde dosen underveis?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men for en heldags opplevelse, vil LSD fungere på samme måte at man kan vedlikeholde dosen underveis?
Vis hele sitatet...
LSD varer som du forhåpentligvis vet veldig lenge. Hva er det du mener når du sier ''vedlikeholde dosen''?
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Med trøffel så starter jeg gjerne med en stor dose og knasker innpå underveis så man får opplevelsen gjerne fra 10-11 tiden om morgenen til 22-23 om kvelden før man runner av med litt weed.
Husker jeg riktig er platået på LSD 4-5 timer, i tillegg er hele turen opptil 12 timer, så redosering er unødvendig (forutsett at man har tatt nok første gang), og nesten umulig. Toleransen på LSD bygges opp veldig fort, folk flest sier man ikke skal vente mer enn en time før man tar mer. Siden det er første gang ville jeg frarådet å blande, da effektene er uforutsigbare. Også er det krysstoleranse på psylocibin og syre.
For min del så er det plagsomt at LSD varer så lenge som det gjør, jeg blir utslitt av tankekjøret rett og slett. Dessuten sliter jeg også med søvn dersom jeg dropper det litt for sent.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så blir som meskalin altså, ja får vel prøve bare LSD og se hva som skjer.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Bruker heller ikke LSD pga lengden. Halvparten av slutten føles bare som ekkel buzz.

Jeg ville holdt trøfler og lsd separat de første gangene, starta forsiktig, heller jobbet meg oppover.
Fks av denne grunnen:

La oss si at enten trøfler (mulig) eller LSD (mindre sannsynlig) gir deg en
kjip magepine eller en svak allergisk lignende reaksjon. Da vet du ikke hva som har skylda, og
må potensielt ta det som du liker minst og blir dårlig av, én gang til for å være sikker.

Det er en nytelse å innta rene varer i seg selv. Fks når du vann ekstraherer sopp,
så blir du litt avhengig av mengde, sittende igjen med et ganske klart glass med væske,
særlig hvis det er fritt fra vev og biter av soppen. Denne har en jordlig, okey smak.
Pga inntaksformen så blir alt levert på en jevn, rask måte, og du unngår magepinen
som mange kan få fra å spise sopp. Du får virkelig kjenne på kjemikaliet i seg selv,
uten at man har masse annet i magesekken

Sjekka ikke, men 99% sikker på at man kan vann ekstrahere trøfler også
Noe å vurdere
Sist endret av meaculpaUIO; 4. august 2020 kl. 16:33.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så blir som meskalin altså, ja får vel prøve bare LSD og se hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Nja, meskalin varer kortere og er snillere. Snillhetsskalaen (fra snill til nådeløs):
1. Meskalin
2. LSD
3. Sopp
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har ikke noe problem med hverken trøffel eller meskalin ang magen. Men har ekstrahert meskalin noen ganger for å slippe å drikke det slimet. Men er vel noen stoffer som blir borte under ekstrahering så man ikke får den samme/fulle effekten? Nå har jeg både fersk og tørka trøffel og det sies jo å være litt forskjell der også.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nja, meskalin varer kortere og er snillere. Snillhetsskalaen (fra snill til nådeløs):
1. Meskalin
2. LSD
3. Sopp
Vis hele sitatet...
Meskalin varer vel gjerne 8-12 timer den også? I hvertfall min opplevelse.
Anonym bruker
"Overtalt Geit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Men hvordan er LSD i forhold til Ayahuasca? Tok det i fjor og merka nesten ingen ting.
Man kan, men da smeller det enten som et tog, eller så skjer det ingenting. Det er min erfaring ihvertfall. Det er bedre å bare bestemme en dose du skal ta på forhånd og ikke ta mer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men hvordan er LSD i forhold til Ayahuasca? Tok det i fjor og merka nesten ingen ting.
Vis hele sitatet...
Du fikk mao. ikke gjennombrudd. Det skjer vel, men er vel vanligere på røyking av DMT enn aya ? Fortvil ikke, det går flere tog.