Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2168
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg vet at dette er individuelt fra person til person, men jeg ønsker gjerne å høre deres erfaringer.

Fortell meg gjerne litt om kroppsbyggingen din, samt høyde, kosthold osv
Jeg er 1.80 høy og 80kg.
Jeg ser meg nødt til å være clean fra hasj i løpet av sommeren, jeg har røyket daglig i snart to år. Jeg vet det ikke er noe bevis på at trening vil hjelpe, men tenker å starte med litt trening fremover, samt at jeg skal til varmere strøk i to uker i sommer. Jeg har et lite håp om at dette vil hjelpe meg litt..

Er det noen som har tips til hva annet jeg kan gjøre? selv om jeg tror det er lite jeg kan gjøre.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg vet at dette er individuelt fra person til person, men jeg ønsker gjerne å høre deres erfaringer.

Fortell meg gjerne litt om kroppsbyggingen din, samt høyde, kosthold osv
Jeg er 1.80 høy og 80kg.
Jeg ser meg nødt til å være clean fra hasj i løpet av sommeren, jeg har røyket daglig i snart to år. Jeg vet det ikke er noe bevis på at trening vil hjelpe, men tenker å starte med litt trening fremover, samt at jeg skal til varmere strøk i to uker i sommer. Jeg har et lite håp om at dette vil hjelpe meg litt..

Er det noen som har tips til hva annet jeg kan gjøre? selv om jeg tror det er lite jeg kan gjøre.
Vis hele sitatet...

Ser at jeg glemte å skrive at jeg ønsker å høre hvor lang tid dere brukte på å bli clean!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser at jeg glemte å skrive at jeg ønsker å høre hvor lang tid dere brukte på å bli clean!
Vis hele sitatet...
172cm, veide ca 70kg på den tiden. Brukte 2 måneder og 10 dager på og få første rene prøve.
181 cm og 65kg, brukte 3 måneder.
2 meter, 125 kg. Brukte 80 dager pluss minus et par dager. Kan sitte lenge den shiten der ass
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gjorde dere noe for å få THC`en ut av systemet tidligere?
182cm 80
Kg fast røyker i 3år, tok meg 3 uker
185 cm og rundt 85kg. Røyket fast i 5 år + Testet meg selv etter 6 uker og var clean
Drikk mye appelsin juice. Flere liter om dagen. Svett mye. Sov med tøy om natta. Det er faktisk bevist at trening får det til og forsvinne fortere. Det går ut med svetten. Og hva får trening deg til og gjøre? Nettop svette. Bare følg disse rådene så vil tiden halveres
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Setter stor pris på de som tar seg tid til å svare her, det blir nok en god del trening samt å drikke appelsinjuice.
Nå er det ikke sikkert jeg må ta urinprøver, men vil helst være på den sikre siden.
170, 65kg.
Jeg røykte rimelig fast i 10år, med en relativ sunn og aktiv livsstil og mye appelsinjuice så tok det fortsatt tre måneder.
At tiden vil halveres med trening som duden over her skriver må jo være bull, det vil si at jeg hadde brukt seks måneder på å bli clean...
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hørt om noen som bare bælma tre liter vann rett før pisseprøven, og sa han fikk clean selvom han røyka daglig. Er det bare selvskryt og bullshit eller finnes det suksessfulle triks for å pisse reint? Hørte samme myten om juice i min ungdomstid at to liter rett før pissingsen skulle gjøre at man ikke fikk positivt utslag
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hørt om noen som bare bælma tre liter vann rett før pisseprøven, og sa han fikk clean selvom han røyka daglig. Er det bare selvskryt og bullshit eller finnes det suksessfulle triks for å pisse reint? Hørte samme myten om juice i min ungdomstid at to liter rett før pissingsen skulle gjøre at man ikke fikk positivt utslag
Vis hele sitatet...
Når man bøtter nedpå med vann før en eventuell pisseprøve så blir testen utvannet, dvs ingen spor av aktive thc metabolitter.
Men dette er noe dei ser også, og du må komme inn på en ny test innen kort tid.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har hørt om noen som bare bælma tre liter vann rett før pisseprøven, og sa han fikk clean selvom han røyka daglig. Er det bare selvskryt og bullshit eller finnes det suksessfulle triks for å pisse reint?
Vis hele sitatet...
Dette funker ja, men de vil se at prøven er utvannet og de vil be om ny.
Trening hjelper ikke det er bare en myte.. og sove med tøy om natten er iallefall ikke vits
Sitat av Supperman Vis innlegg
Trening hjelper ikke det er bare en myte.. og sove med tøy om natten er iallefall ikke vits
Vis hele sitatet...
Hva snakker du om? Prøv og tren mer en 2 ganger før du uttaler deg.

Trening fungerer garantert, thc lagres i fett & fett forbrennes mens man trener(svette). Ingen supertriks det, sier seg selv med litt logisk tenking at det fungerer.

Drikke mye vann KAN hjelpe, men da husk og tren hardt da alt av THC ikke kommer ut fra kroppen i urin.

Badstue & solarium fungerer, da pga økt svetteproduksjon og masse stoffer blir svettet ut av kroppen din.
Sist endret av jaffarbigbag; 5. juni 2019 kl. 09:07.
Ifølge denne artikkelen skilles ikke THC-metabolitter ut i svette, men ca 80% i feces og 20 % urin. Så man kan svette så mye man vil uten at det betyr noe.

https://tidsskriftet.no/2011/03/over...er#reference-1

Og dette utklippet fra samme artikkel mener nå jeg sier at det egentlig bare er mengden man har inntatt som påvirker hvor lenge det sitter i kroppen.

"Hvor lenge THC-syre kan påvises i urin etter avsluttet inntak avgjøres i hovedsak av to faktorer. Den første er analysemetodens påvisningsgrense, det vil si hvor høy konsentrasjon som må til for å gi positivt utslag. [...] Den andre faktoren, minst like viktig som den første, er hvor omfattende cannabisinntaket har vært forut for prøvetakingen."


Også har vi dette utklippet:
"Teorien om cannabisfrigjøring under fettforbrenning (trening/faste) har imidlertid inntil nylig i liten grad vært vitenskapelig etterprøvd. Vi har derfor utført en studie der vi testet denne hypotesen. Under overvåkede forhold lot vi 6 kroniske cannabisrøykere springe på tredemølle i 45 minutter, og faste i 24 timer. Kort oppsummert fant vi tilnærmet ingen endringer i cannabisnivåene i serum eller urin (2)."
Fra en PDF man finner her:
https://www.google.com/url?sa=t&sour...4B0B6oAXeYfSEq

Men ruseffekten varer jo mye kortere tid.
Så hvis det ikke er urinprøver inne i bildet synes jeg du (for deg selv) kan kalle deg clean fra da abstinensene (insomnia, etc) gav seg - etter rundt 2 døgn til en uke, vanligvis.