Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 407
Hei.

Jeg søker innspill til valg av vape som skal benyttes utelukkende med hasj, ingen urter eller olje.

Erfaringer/pris og lokasjon blir satt stor pris på
Liker dynavap brukt med pipescreen til hasj. Funker best til små mengder og ikke all hasj er like god å vape i den. Noen typer hasj kan brenne seg fast i metallet slik at en må bruke metall-polish for å det rent. Har andre vaporizere som også duger til hasj men det er alltid dynavapen jeg har lyst å bruke. Den er klar på et øyeblikk og du kan få store eller små skyer alt ettersom hva du liker. Før røykte jeg mye chillum og elsker at jeg kan bruke noe som er så analogt som funker så bra. Synes det gir en helt annen opplevelse enn å patte på et glassrør som stikker ut av en plast-dings som sier pipipip og har lysende display.

Hvis du kjøper fra dynavap kan du få den billigste modell M med titanium tip til litt over 1000 kr med frakt og moms.