Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 5456
Det siste halvåret har gruppa Cir.Cuz solgt et høyt antall flere eksemplarer av singlene sine enn de fleste andre her i landet, på kortere tid enn de fleste i år.

Debut-albumet deres er ute i dag, men selvom de har blitt skrytt opp i skyene av bransjen via sitt plateselskap Cosmo(Madcon, Paperboys osv), har de fått hard kritikk av andre musikere her til lands.

Hva syns du? Er de alt for overrated, eller finnes det noe bra der?
http://www.730.no/musicitem.aspx?newsId=9309
hvis det er de som har den radio sangen,så kan de brenne langsomt i helvete.
Jeg er ganske sikker på at det er de, kukktryne. Det er et reint helvete å høre på.
yes, flere sånn erik & chriss karpe diem toys!
Akkurat det norsk hip-hop trenger, nå kan tommy tee legge opp med god samvittighet..
Njaa.. Heller Karp Diem. De har faktisk noen bra tekster.
Du er bare sur fordi de fikk deg til å synge refrenget.

Hva er vitsen med å hate? Om du virkelig irriterer deg over de 2, så har du virkelig lite å gjøre. Det er MASSE annet musikk der ute som du heller kan snoke nesen din bort i.

Er ikke noe spesielt fan av disse guttene, men syntes singelen deres "Radio" fenget drit bra, og jeg hører for det meste på undergrunnsrap og old school. Jeg liker all musikk som gir meg en god-følelse, noe den låta nettopp gjorde, og sikkert for mange andre. Om jeg kjøper albumet av den grunn er en annen sak.

Det her blir som å diskutere om Justin Bieber også..
Sitat av lockhead Vis innlegg
yes, flere sånn erik & chriss karpe diem toys!
Akkurat det norsk hip-hop trenger, nå kan tommy tee legge opp med god samvittighet..
Vis hele sitatet...
Karpe Diem har jeg ingenting imot, de har bra tekster og bra flow, men erik & kriss og cir.cuz kan suge en slapp en...
blir feil å klage, for min del synes jeg norsk hiphop er på sin gullalder. ikke søk opp norsk rap på tv, for der er det som oftest bare dårlig låter. føler "folket" mangler evnen til å se hva som er bra og hva som er dårlig hihop, virker som folk bare hører på beaten og det som fenger, meningsfulle tekster som kan gi litt innsikt er ihvertfall noe jeg savner hos de kjente rapperne i landet. men veldig mye bra å finne om du bare går litt underground.

ontopic: personelig har jeg ikke sansen for gutta der i heletatt, sørgelig at det er slikt som når toppen i media.
enig der thesmokey! jeg kan godt høre på en låt som har elendig tekst,siden den gir meg en lykkefølelse,men jeg laster ikke ned en discography av slike artister. Sikkert kult å høre på den radio låta hvis du er 14 eller russ...eller har elendig musikksmak,men hvem er jeg å dømme? alle er forskjellige så for alt vi vet er TS dødsfan av disse møkka folka!
Nei, gi meg heller nå Klovner i Kamp der har du ordentlig norsk hiphop!
Gatas Parlament og Klovner i Kamp
Warlocks er ekte norsk hip-hop. Cir.Cuz lager hip-pop. Jeg syns musikken er fengende.
Sitat av kukktryne Vis innlegg
hvis det er de som har den radio sangen,så kan de brenne langsomt i helvete.
Vis hele sitatet...
like usaklig som ditt nick.
Jeg er, eller var vel mer før, blodfan av Klovnene, men alt har en ende. Det er som folk sier: Shit, hvor lenge var Adam i Paradiset? Det blei krise, og enda' på min vise. Jeg synes Cir.cuz gjør en god jobb, og jeg må si at synging sammen med Hip-Hip gir mer glede over musikken. Disse 2 har også vokaler som går godt over ens og gir et bedre lydbilde.

Hvorvidt tekstene er enkle å skrive og lette og forstå i motsetning til Karpe Diem og andre Hip-Hoppere som er nevnt her er likegyldig. De har begge, og på lik linje med andre, fått lytterne til å nynne melodiene, og synge tekstene deres. Som for meg kanskje er det viktigste.

Jeg vil også nevne Erik&Kriss, som jeg kanskje likte mer før de fikk platekontrakt, men de gjør det også godt i denne bransjen sammen med de andre.

Husk at musikken forandres når samfunnet forandres, og at det alltid vil komme nye inn i bildet som vil prøve noe nytt eller henge seg på det som skjer. Død fisk eller ikke, jeg liker det jeg hører - og det er vel det som selger?
Sitat av reklame Vis innlegg
Warlocks er ekte norsk hip-hop. Cir.Cuz lager hip-pop. Jeg syns musikken er fengende.
Vis hele sitatet...
Det er pop-rap. Du kan syntes det er så fengende du bare vil, men det er ikke hip-hop.
Sitat av fhoss Vis innlegg
like usaklig som ditt nick.
Vis hele sitatet...
Lurer på hvor mye han angrer på at han valgte det brukernavnet, har sett folk bruke det i kommentarene sine nå, veldig ofte.

Tungtvann er faktisk fett, samtidig som mye av det jaa9 og onkl Phar laget, med hovedvekt på det gammle tho.
Og jeg oppfordrer alle som verdsetter god hiphop og rap til å sjekke ut mange av remixene til Thomax, han er en Norsk beatmaker som er helt fantastisk flink i det han gjør! Føler han ikke er så veldig kjent, og det synes jeg blir for dumt, så tar meg litt tid til å promotere han.
hvorfor skal jeg angre på et brukernavn? ^^har ikke tid til å sutre over det=) Jeg synes tommy tee har laget mye fin musikk.
Sitat av fetter Vis innlegg
Det er pop-rap. Du kan syntes det er så fengende du bare vil, men det er ikke hip-hop.
Vis hele sitatet...
ligger ikke pop-rap under kategorien hip-hop? eller er det bare jeg som tar feil nå?
Heller ikke noe fan av pop-rap, men det er vel den nye generasjonen som vokser opp.
Hobby-lingvist.
http://www.youtube.com/watch?v=pmSdNnCrMg8

Lex Press laga mye bra musikk før han og mats ble Cir.Cuz. Mest kjent rundt telemark :P
All norsk rap ar overrated synes nå jeg...
Sitat av ReaXztioN Vis innlegg
http://www.youtube.com/watch?v=pmSdNnCrMg8

Lex Press laga mye bra musikk før han og mats ble Cir.Cuz. Mest kjent rundt telemark :P
Vis hele sitatet...
Jeg er enig med Reaxztion. Må si jeg likte Lex Press og den rekka der bedre før når det var hiphop og ikke hip pop..
svært lite annet enn Tungtvann og Tommy Tee som er brukbart i Norge.
Cir.Cuz er musikk for 14årige jentegutter.
Sitat av Chuck Vis innlegg
Hva syns du? Er de alt for overrated, eller finnes det noe bra der?
http://www.730.no/musicitem.aspx?newsId=9309
Vis hele sitatet...
Jeg synes INGENTING om det her. Innhold på link fant jeg motbydelig ekkelt. Glad jeg ikke har hørt (om) det før.
Sitat av thesmokey Vis innlegg
ligger ikke pop-rap under kategorien hip-hop? eller er det bare jeg som tar feil nå?
Vis hele sitatet...
Det kommer jo an på hvordan du definerer hip-hop. Originalt er det jo en hel kulturbevegelse med 4 hoved-elementer: Rap, Graffiti, Breakdance og turntableism. Som musikksjanger kan du nok si at hiphop har mange underkategorier, men jeg syntes det fortsatt blir feil.
Litt som når en eller annen europop-gruppe bruker fuzzgitar og kaller det heavy metal.
Her bruker en popgruppe rap som virkemiddel. Det er pop, ikke hiphop.

Det blir ganske meningsløst å diskutere egentlig, da det er liten vits i å krangle om hvilken bås man skal sette musikk i, i en tidsalder hvor sjanger-grensene viskes mer og mer ut.
Sist endret av fetter; 21. november 2011 kl. 16:50.
Sitat av GROVløs Vis innlegg
svært lite annet enn Tungtvann og Tommy Tee som er brukbart i Norge.
Cir.Cuz er musikk for 14årige jentegutter.
Vis hele sitatet...
jeg vil si det er MYE mer brukbart disse 2 artistene!
kan legge til en liten liste:
-herreløse
-jaa9 & onklp
-kaptein på skuta
-second nature
-svartepetter
-bad spit


dette er rappere som jeg føler har kjempe mye å by på. vill si til dere som ikke har hørt det nye albumet til bad spit "arkana" dette er et absolutt MUST å få med seg!
Sist endret av thesmokey; 21. november 2011 kl. 17:37.
Jeg er så dritt-lei av at slike tråder bare blir til en diskusjon der det går ut på å ha flest name-drops til "real" artister. Denne tråden ble startet for å diskutere Cir.Cuz, ingenting annet.

Sitat av Denzel Vis innlegg
Du er bare sur fordi de fikk deg til å synge refrenget.

Hva er vitsen med å hate? Om du virkelig irriterer deg over de 2, så har du virkelig lite å gjøre. Det er MASSE annet musikk der ute som du heller kan snoke nesen din bort i.
Vis hele sitatet...
Det å diskutere musikk på et saklig nivå, er noe av det beste med musikk. Alle kan godt få lov å diskutere hva de synes om en artist, enten det er negativt eller positivt. Det er så sinnsykt oppbrukt og lavmål å komme med den klisjèfylte "om du ikke liker de, så hør på noe annet da!", spesielt når det er laget en tråd for å diskutere!

Grunnen til at jeg synes det er viktig å diskutere slike ting som Cir.Cuz er at jeg synes de er et helt overprodusert håpløst innlegg i kapitalist-musikk bransjen, og det er så sinnsykt mange andre artister som fortjener så mye bedre å være kjent enn de to. Dette gjelder så mange, som for eksempel Erik & Kriss som bare kan en ting, og det er å showe for fjortisser og folk uten kritikk eller smak for musikk. Det som gjør at de kan gjøre det de gjør, er at de har bada i penger siden de ble født. Det er jo helt latterlig at de to har et av Norges beste studioer (som absolutt ikke tilsier at musikk blir best laget i et slik studio, siste Foo Fighters skiva ble foreksempel laget i garasjen til Dave Grohl). Et annet eksempel er Yoga Fire som ble "kjempe-store" på inget annet grunnlag enn at de har kontakter og lett for å komme i media. Yoga Fire er et drittband, som tar muligheten og plassen til andre som fortjener det sinnsykt mye mer.
Sitat av thesmokey Vis innlegg
jeg vil si det er MYE mer brukbart disse 2 artistene!
kan legge til en liten liste:
-herreløse
-jaa9 & onklp
-kaptein på skuta
-second nature
-svartepetter
-bad spit


dette er rappere som jeg føler har kjempe mye å by på. vill si til dere som ikke har hørt det nye albumet til bad spit "arkana" dette er et absolutt MUST å få med seg!
Vis hele sitatet...

jaa9 & onklp er brukbare.
men det er forskjell på å være brukbar og å være meget god.
Sitat av GROVløs Vis innlegg
jaa9 & onklp er brukbare.
men det er forskjell på å være brukbar og å være meget god.
Vis hele sitatet...
Er det virkelig mulig?

Forresten så glemte jeg å skrive i min forrige tråd at jeg ble kvalm av å høre "Frelser". For det første er det et sinnsykt plagiat av Tusen Tegninger av Karpe Diem, og for det andre skjønner jeg ikke at de tør å synge om 22. juli etter det de skrev på Twitter. ÆSJ!
De fortjener ikke artikler på magasiner på nettet, de fortjener ikke å være i et studio, de fortjener ikke å bli debattert.
Sist endret av Lachrymology; 21. november 2011 kl. 18:54.
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Jeg er så dritt-lei av at slike tråder bare blir til en diskusjon der det går ut på å ha flest name-drops til "real" artister. Denne tråden ble startet for å diskutere Cir.Cuz, ingenting annet.



Det å diskutere musikk på et saklig nivå, er noe av det beste med musikk. Alle kan godt få lov å diskutere hva de synes om en artist, enten det er negativt eller positivt. Det er så sinnsykt oppbrukt og lavmål å komme med den klisjèfylte "om du ikke liker de, så hør på noe annet da!", spesielt når det er laget en tråd for å diskutere!

Grunnen til at jeg synes det er viktig å diskutere slike ting som Cir.Cuz er at jeg synes de er et helt overprodusert håpløst innlegg i kapitalist-musikk bransjen, og det er så sinnsykt mange andre artister som fortjener så mye bedre å være kjent enn de to. Dette gjelder så mange, som for eksempel Erik & Kriss som bare kan en ting, og det er å showe for fjortisser og folk uten kritikk eller smak for musikk. Det som gjør at de kan gjøre det de gjør, er at de har bada i penger siden de ble født. Det er jo helt latterlig at de to har et av Norges beste studioer (som absolutt ikke tilsier at musikk blir best laget i et slik studio, siste Foo Fighters skiva ble foreksempel laget i garasjen til Dave Grohl). Et annet eksempel er Yoga Fire som ble "kjempe-store" på inget annet grunnlag enn at de har kontakter og lett for å komme i media. Yoga Fire er et drittband, som tar muligheten og plassen til andre som fortjener det sinnsykt mye mer.
Vis hele sitatet...

Kompis, jeg nyter musikken jeg hører på. Å diskutere musikk for meg blir i grunn for mye i et ellers kjedelig samfunn som vi allerede lever i. Nyte musikken som jeg vil høre på selv, og nyte det som stimulerer både kropp og sinn, er for meg en gode. Å diskutere det, ødelegger nettopp den gleden.

I bunn og grunn så er all musikk-diskusjon angående nyere artister bare drittslenging, hvert fall fra folk som ikke har så særlig innsikt. Cir.cuz og i likhet med andre artister, gjør bare greia si, på samme måte som vanlige mannen i gata står opp for å dra på jobb. Hvorfor gidde å diskutere det? Verden går ikke under fordi VG-lista er proppfullt med dårlig musikk, du velger selv hva du vil høre på. Choose wisely, så du ikke ender opp som en gammel bitter mann som hater alt og alle.

Kan nevne flere artister som har solgt sjela si til store plateselskaper for å tjene gode penger, fair enough, men dessverre er ikke materialet like bra. Løsningen? Høre på det artisten lagde før, og plukke ut det som høres bra ut i øret mitt. Ekke verre enn det, asssss (siden vi er så mye inne på fjortisser og sånn).

Faen meg merkelig hva folk henger seg opp i. Er ikke rart det er krig i verden.
Sist endret av Denzel; 21. november 2011 kl. 19:01.
Norsk rap er jo umulig aa hore paa... Kjente han ene i Cir.cuz fQr han lagde musikk, saa er vansklig aa domme om de er bedre eller daarligere enn annen norsk craprap. Jeg horer uansett ikke paa det, og switcher radiokanal om norsk rap kommer paa radioen
Sitat av GROVløs Vis innlegg
jaa9 & onklp er brukbare.
men det er forskjell på å være brukbar og å være meget god.
Vis hele sitatet...
Du skal lete lenge etter en norsk rapper som er meget god.
Om Eminem hadde begynt aa rappe paa norsk, ville ikke engang han vaert god
Sist endret av Arigo; 21. november 2011 kl. 19:11.
Kanskje rimelig offtopic, men av ren nysgjerrighet hva var det Cir.Cuz tweeta angående 22. Juli?
Sitat av AirBlaster Vis innlegg
Du skal lete lenge etter en norsk rapper som er meget god.
Vis hele sitatet...
jeg mener ihvertfall at Joddski er en meget god rapper.
Sitat av Denzel Vis innlegg
Kompis, jeg nyter musikken jeg hører på. Å diskutere musikk for meg blir i grunn for mye i et ellers kjedelig samfunn som vi allerede lever i. Nyte musikken som jeg vil høre på selv, og nyte det som stimulerer både kropp og sinn, er for meg en gode. Å diskutere det, ødelegger nettopp den gleden.
Vis hele sitatet...
Jeg får ta en som deg da? Liker du ikke å diskutere musikk, hvorfor er du da nå midt oppi en diskusjon om musikk?

Sitat av Denzel Vis innlegg
I bunn og grunn så er all musikk-diskusjon angående nyere artister bare drittslenging, hvert fall fra folk som ikke har så særlig innsikt. Cir.cuz og i likhet med andre artister, gjør bare greia si, på samme måte som vanlige mannen i gata står opp for å dra på jobb. Hvorfor gidde å diskutere det? Verden går ikke under fordi VG-lista er proppfullt med dårlig musikk, du velger selv hva du vil høre på. Choose wisely, så du ikke ender opp som en gammel bitter mann som hater alt og alle.
Vis hele sitatet...
Jeg vil selv si jeg har rimelig innsikt i musikkverden, og det er akkurat derfor jeg blir så pissed når slike som Cir.Cuz kommer og blir hypa. De representerer for de som ikke vet bedre, en musikksjanger som er så langt i fra det de driver med, og de ødelegger for andre. Det er som når folk sier de liker hip hop, og nevner Pitbull som en favoritt, og han driver med eurodance... I tillegg gjør de det uten tvil, med god hjelp fra plateselskapene, for å tjene penger. Det er musikk laget for at folk skal digge, det er ikke musikk som kommer fra hjertet, som det burde være. Jeg er så sinnsykt lei av å se at folk i en bransje skal ødelegge noe som ligger meg nært. Det er som at du skal være en dødsseriøs punker og du ser noen tar stilen din for å lage fashion av det. Statementet ditt blir revet bort og blir gjort til noe du selv demonstrerte mot i første om gang. Det er helt jævlig!

Og selv om du synes musikken er fengende, burde du tenke på hva du støtter når du velger å eventuelt kjøpe plata deres, eller representere de ved å sette de på. Her er tweeten deres 22. juli før det ble offentlig at Breivik var en hvit norsk mann: "«Nå er det vel på tide at vi fjerner ugresset og lager den parkeringsplassen av Afghanistan»."

Man kan være på Vg-lista selv om man ikke selger seg selv. Det jeg blir mest irritert over når det gjelder deg, er at du motsier deg selv så sinnsykt i det du skriver. Det er som om du har en mening med et skjold rundt som ingen får bryte gjennom. Du sier du ikke vil diskutere musikk, men du legger selv ut en mening om artistene vi snakker om, og etterpå fortsetter du å diskutere.
Sist endret av Lachrymology; 21. november 2011 kl. 20:58.
Sitat av Shepard Vis innlegg
Kanskje rimelig offtopic, men av ren nysgjerrighet hva var det Cir.Cuz tweeta angående 22. Juli?
Vis hele sitatet...
"Nå er det vel påtide at vi fjerner ugresset og lager den parkeringsplassen av afghanistan?
@Cir_Cuz"


http://www.radioassistant.com/RA/201...elser-22-juli/
De er en 100% rip-off fra Karpe Diem, i tillegg til dette så virker det som de bruker 22.juli for å oppnå større suksess.
Hvis dere skal diskutere gode rappere så kan dere nevne Feit'n som har bruker her? Etter min mening så er han flink og ikke en mainstream artist som Erik & Kriss, Feit'n har gode tekster og fete beats. For å sitere Natt og Dag:
Erik & Kriss “Ølbriller” (2011/MTG) Med linjer som “Du skremte meg først, men jeg var tørst/Så drakk jeg deg pen som prinsesse Madeleine”, sørget Bærums-duoen for at syvåringer landet rundt begynte å synge om å pule stygge damer i fylla.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Jeg får ta en som deg da? Liker du ikke å diskutere musikk, hvorfor er du da nå midt oppi en diskusjon om musikk?



Jeg vil selv si jeg har rimelig innsikt i musikkverden, og det er akkurat derfor jeg blir så pissed når slike som Cir.Cuz kommer og blir hypa. De representerer for de som ikke vet bedre, en musikksjanger som er så langt i fra det de driver med, og de ødelegger for andre. Det er som når folk sier de liker hip hop, og nevner Pitbull som en favoritt, og han driver med eurodance... I tillegg gjør de det uten tvil, med god hjelp fra plateselskapene, for å tjene penger. Det er musikk laget for at folk skal digge, det er ikke musikk som kommer fra hjertet, som det burde være. Jeg er så sinnsykt lei av å se at folk i en bransje skal ødelegge noe som ligger meg nært. Det er som at du skal være en dødsseriøs punker og du ser noen tar stilen din for å lage fashion av det. Statementet ditt blir revet bort og blir gjort til noe du selv demonstrerte mot i første om gang. Det er helt jævlig!

Og selv om du synes musikken er fengende, burde du tenke på hva du støtter når du velger å eventuelt kjøpe plata deres, eller representere de ved å sette de på. Her er tweeten deres 22. juli før det ble offentlig at Breivik var en hvit norsk mann: "«Nå er det vel på tide at vi fjerner ugresset og lager den parkeringsplassen av Afghanistan»."

Man kan være på Vg-lista selv om man ikke selger seg selv. Det jeg blir mest irritert over når det gjelder deg, er at du motsier deg selv så sinnsykt i det du skriver. Det er som om du har en mening med et skjold rundt som ingen får bryte gjennom. Du sier du ikke vil diskutere musikk, men du legger selv ut en mening om artistene vi snakker om, og etterpå fortsetter du å diskutere.
Vis hele sitatet...
Kjipt. Ekke så mye du får gjort old man, times are changing. Det er opp til deg om du vil være med på forandringa. Slutt å grin over hvor musikken tar veien, og støtt de artistene du mener gjør riktig.

Der, et par setninger om hva du kan gjøre istede for å grine her og diskutere angående 2 hitmakere. Business is business, og sånn er det vel over alt?

Og for å svare på det Afghanistan greiene dine, så har jeg ikke fått med meg det, og det sier vel egentlig hvor interessant det er. De dreit seg ut med den kommentaren, i likhet med alle andre som spydde ut ang om å drepe Mullah osv.

Når du hører meg på radioen, blir du sjalu når jentene hyler... Blir du? Hahaha. Grow up man.

Im out, gir meg med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=500F9W1qku8&ob=av2n Don't let it go to your head noo-ohoooh..
Sist endret av Denzel; 21. november 2011 kl. 22:05.
Jeg kan da for faen meg få lov å synes og uttale meg om hvordan jeg synes musikken tar veien?? Det finnes tonnevis av artister som tar musikken videre på en bra måte, uten å ha penger i bakhodet. Du har jo enda ikke skjønt poenget mitt på hvorfor jeg er i mot slike som Cir.Cuz. Business er business, krig er krig, voldtekt er voldtekt, og sånn er det over alt, men det betyr da vel ikke at man ikke kan være i mot det og prøve å gjøre noe for å endre det?

Sitat av Denzel Vis innlegg
De dreit seg ut med den kommentaren, i likhet med alle andre som spydde ut ang om å drepe Mullah osv.
Vis hele sitatet...
Det her er det dummeste jeg har hørt på lang tid. De er offentlige figurer som publiserer et komplett rasistisk og idiotisk utsagn på sin Twitter konto, og du unnskylder med at det er greit fordi mange andre idioter gjorde det også?

Sitat av Denzel Vis innlegg
Når du hører meg på radioen, blir du sjalu når jentene hyler... Blir du? Hahaha. Grow up man.
Vis hele sitatet...
Tror jeg kom bedre ut her enn deg, for å si det sånn... Og hva i all verden hadde den videoen du posta med dette å gjøre? En tekst som handler om at de må jobbe steinhardt for hver eneste krone de kan bruke til musikken sin, uten at de har en dritt igjen etterpå? Det er da så langt i fra Cir.Cuz du kommer?
Sist endret av Lachrymology; 21. november 2011 kl. 22:19.
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
LOL haters gonna hate. Uansett, de lager i det minste bedre sanger enn Erik & Kriss.
Sitat av Kusetjuv Vis innlegg
LOL haters gonna hate. Uanset
Vis hele sitatet...
Kp til deg.
Sist endret av Denzel; 21. november 2011 kl. 23:24.
En god gammaldags sirkelrunk ---^
▼ ... over en uke senere ... ▼
Grunnen til at jeg syns det er kjipt med artister som dette er at de tar ett så kjært og flott uttrykk som rap og pisser på uttrykksformen og alt den står for. Dette gjelder selvfølgelig mange av ikke-homserapperne som fronter en mer hardcore greie men fortsatt suger balle og horer ut kulturen.

Ser ikke poenget i å rappe på sånne tracks når uttrykket ikke gir låta noe ekstra, rett og slett fordi de ikke prøver å pushe noen grenser når det gjelder lyrikk.
Sitat av Mr.Jack Vis innlegg
Grunnen til at jeg syns det er kjipt med artister som dette er at de tar ett så kjært og flott uttrykk som rap og pisser på uttrykksformen og alt den står for. Dette gjelder selvfølgelig mange av ikke-homserapperne som fronter en mer hardcore greie men fortsatt suger balle og horer ut kulturen.

Ser ikke poenget i å rappe på sånne tracks når uttrykket ikke gir låta noe ekstra, rett og slett fordi de ikke prøver å pushe noen grenser når det gjelder lyrikk.
Vis hele sitatet...
Nei, det er vel ikke mange norske rappere som har fått Secret Service på nakken! Sier litt mer om holdninga dems til amerikanerne, enn, dem som går rundt og preiker piss og sier "vi er best" i alle låtene sine. Ville bare få fram at det er ikke alle som er som Gatas Parlament, og det er ikke mange som er like flinke til å rappe!
Sitat av reklame Vis innlegg
Warlocks er ekte norsk hip-hop. Cir.Cuz lager hip-pop. Jeg syns musikken er fengende.
Vis hele sitatet...
+1 Warlocks <3 (følte meg ufattelig fjortiss så måtte slenge på ett <3 "gutt" 28 )
Sitat av Husemann Vis innlegg
dem som går rundt og preiker piss og sier "vi er best" i alle låtene sine.
Vis hele sitatet...
Er ikke noe galt i det, så lenge du er flink!