Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1737
Har lenge lett etter sider med "guider", noe lingnende gjør det selv artikler som omhandler bar bygging...

Noen som har vært borti noe lignende??

En svarthvittmodell med detaljer hadde vært glimrende..
Vet ikke om noen guider, men hver gang jeg starter et byggeprosjekt så pleier jeg å tegne det opp i Sketch Up. Dette gir veldig god oversikt. Det fins en gratisversjon
Hva er det du er ute etter? en relativt enkel bardisk eller noe mer avansert?

Skal du ha tappetårn innfelt i disken?, kjøleskap?, isskuffe? kort sagt så trengs det fort litt mer detaljer om hva du har tenkt å bygge
Prøver sketch up jeg

Var egentlig ute etter noe relativt enkelt...

Men har du noen avanserte løsninger, er det enda bedre..

Vil helst ikke gå større enn 2x2m grunnflate sånn ca, men etter mye frustrerende leting er jeg åpen for alt..
Skal du bruke et litt mer avansert tegneprogram, så kan du bruke AutoCad.
Men funker helt fint å bare tegne opp på papir. Whatever suits your needs.

Hadde arbeidstegninene til en bardisk da jeg gikk på skolen, men disse er nå kastet.
Stikk rundt på nærmeste puber/barer og titt litt rundt. Du får helt sikkert lov til å ta mål osv.
Er også lurt å finne ut hvilket treslag du skal lage baren i, så du kan lage en liten prisantydning på det hele.