Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1590
God kveld, jeg driver å eksprimenterer med DMT ekstraksjon og har kommet over en my teknikk(drytek) som bruker aceton mettet med denne fumarsyren. Finner ingen skikkelige norske Sider som har, og lurer på om det er noen regler rundt Det?
samme som denne regner jeg med
Der var Det ikke akkurat så mange svar I den tråden Heller da, men takk for svar.

Noen som vet hvorfor Det er så vanskelig å finne, og er Det muligens noe annet man kan bruke med samme eller lignende egenskaper?
Sist endret av Bluesky_; 8. januar 2020 kl. 03:06.
Kan du ikke bestille det fra en utenlandsk side? Kan neppe se for meg at import av E297 fører med seg anmeldelse. I verste fall blir den kastet. Husk at det er anbefalt å bruke hansker og briller når du håndterer det.
hva er det du er ute etter..? skal det injiseres f eks så kan du bruke eddik for å få dmt acetate
Munted artist hvilken form Det er er mindre viktig, Det er først å fremst å I Det hele tatt ekstrahere DMT I fra bark, jeg er interessert I. Har hatt sukksess med a/b Zippo bensin. Men we Ute etter en metode som ikke tar mer enn en dag. Derfor fant jeg ut at aceton/fumarsyre metoden bør være grei, da Det kan tørkes med ekstra varme
bør da fint klare å ca all dmt'en ut i løpet av en dag, hvertfall til den siste løsninga..?

raskeste metoden jeg kan tenke på er en stb (straight to base) tek, deretter fordampe nafta/limonene/whatever med vannbad og evt vifte.
med den metoden er det sikkert noe dmt igjen, men bare la det stå til senere så er det også lettere få ut siste rest.
Prøvde atb rett til fordamping uten fryser, har satt nafta/bensin til å fordampe. Får nok ikke store krystaller og muligens litt mindre renhet men skal prøve å vaske med tørr aceton og se hvordan resultatet blir. Tror jeg skal bruke litt mindre bensin neste gang (60ml) da det tar litt tid.
både renhet og størrelse på krystaller kan du lett fikse med rekrystallisering, men så tar jo det tid da..
spesielt å "dyrke" fine krystaller tar evigheter da løsemiddelet må fordampe så sakte som mulig