Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1193
Jon Blake Cusack var lei av at folk la til "Junior" eller "II" etter navnet på avkommet. Så han kalte sønnen Jon Blake Cusack 2.0

Ideen til det noe orginale navnet fant han etter å sett filmen The Legend of 1900 der en foreldreløs baby får navnet 1900. Cusack mente at også navnet på barnet hans skulle få et symbolsk nummer. Og som datanerden han er ga han sønnen nummeret 2.0

BBC skriver at han kaller seg selv versjon 1.0 (i stedet for "Senior") og at han håper at barnebarnet hans en dag skal hete versjon 3.0

Det hører også med til historien at barnets mor trengte måneder med overtalelse...
Jeg synes fortsatt 2.0 ikke like ille som han som tok navnet Playstation 2
Enig med Nichotin.
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
La nå folk kalle ungene sine hva de vil.

Så lenge de ikke kaller dem "nils olav v0.91 beta". Betaversjoner er litt tafatte.
nils olav 2.0rc1 ?
Ministry of Love
sptz's Avatar
SharQ hvis han får downs?
Han der er den nye helten min.
Enn hvis han hadde fått et barn med for få kromosom da? hadde det blitt "Jon Blake Cusack alpha 0.032 da?
Du er min venn
niigu's Avatar
Okey, mora fikk jo bestemme hvordan barnerommet ser ut så dermed ble det jo ikke pes

Barnet heter v2.0. Samme det.
Ingenting i forhold til mitt barn: Juster 1337 v4.0.0.1 metabeta.

eller...

n
Når gutten får det navnet lurer jeg på hva dåpsgaven blir..
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
det feteste hadde vært hvis han hadde lagt på 0.0.1 for vært år da

Jon Blake Cusack 2.1.8 18 years old
Blir litt pes å skifte navn hver bursdag da :-)
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg synes uansett det høres rart ut. Sa ikke myndighetene noe om navnet? I norge tror jeg ikke engang det er lov å ha tegn (punktum, komma, utropstegn osv) som en del av navnet...
Og det med god grunn. Herregud, Something Something 2.0 Something? Hvor tosk kan man bli?