Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1492
Anonym bruker
"Taktløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt nyttår godtfolk!
Nyttårsfesten ble avslutta noe uforventet tidlig for min del, så jeg sitter nå hjemme i leiligheten alene, ganske speeda og har ikke litt lyst å legge meg engang. Har prøvd å invitert noen kompiser bort hit, men alle skal sove eller orker ikke mer i dag. Hva er det å finne på hjemme i den formen her denne gode dagen?
Spise et bra og mettende måltid, dusje og bli fresh, sette på noe digg musikk og finn en hyggelig venninne som fortsatt er våken å sludre med på FaceTime, snap eller telefon!
Da jeg tok Speed for meg selv før i tiden elsket jeg å prate og flørte med venninner Koseligste som finnes. Plutselig legger du grunnlag for et spennende møte på et senere tidspunkt og det er jo ikke dumt.

Så lenge det mottas godt og flørtingen går begge veier selvsagt. Det er bare kjipt å plage noen som ikke gidder å prate.

Men det er meg da, jeg digget å holde på sånn da jeg fartet før. Kanskje ikke noe for deg.

Spennende YouTube-videoer om temaer du interesserer deg for.
Game.
Gå en liten tur med musikk på ørene.
Tegne eller noe annet kreativt
Sist endret av krystallkongen; 1. januar 2022 kl. 04:46.
Anonym bruker
"Taktløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for gode tips Krystallkongen! Tok meg en god dusj når jeg kom hjem, har sittet siste timen med musikk fra tven å chatta litt med både venninner og kompiser jeg ser er våkne enda. Vanskelig å unngå redose når jeg er i så god form, så har dessverre blitt litt mer. Tenkte finne meg og prøve å få ned noe mat, scroller Reddit i mellomtiden og tenker om jeg skal sette på en film eller noe til jeg skal spise. Så gøy å prate med noen når man er i så godt humør, håper du har hatt en fin kveld i dag kompis!
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sett på en real feel good film og spis noe frukt eller annet lett føde
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sett på en real feel good film og spis noe frukt eller annet lett føde
Vis hele sitatet...
Anbefaler filmen Spun f.eks. God gammel speed klassiker
Anonym bruker
"Taktløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BeardedFreak Vis innlegg
Anbefaler filmen Spun f.eks. God gammel speed klassiker
Vis hele sitatet...
Den har jeg hatt lyst å se lenge, men har "spart" den til jeg var speeda igjen. Kanskje på tide i dag, takk!
Anonym bruker
"Taktløs Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Faen, der røk de siste 4 timene til blodrunking. Får bare ro gjennom dagen nå og legge meg tidlig i kveld. Jeg har et par ksalol 1mg og en hel pakke quetiapine 25mg, + noe røyk. Når/hva bør jeg evt. ta av det dersom jeg ikke får sove i kveld? Og gjerne et dumt spørsmål, men når bør jeg slutte å redosere dersom jeg vil få sove i kveld? Vet jeg egentlig burde ha stoppet for lenge siden, men det gikk "ufrivillig" en god del striper under runkeøkten. Vil ikke snu om hele døgnet så må bare holde meg våken til kveldinga nå.
Avhengig av hvor innkjørt du er på speed hvor lenge du venter til å få sove. 7-8timer etter siste stripe burde være tilstrekkelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Faen, der røk de siste 4 timene til blodrunking. Får bare ro gjennom dagen nå og legge meg tidlig i kveld. Jeg har et par ksalol 1mg og en hel pakke quetiapine 25mg, + noe røyk. Når/hva bør jeg evt. ta av det dersom jeg ikke får sove i kveld? Og gjerne et dumt spørsmål, men når bør jeg slutte å redosere dersom jeg vil få sove i kveld? Vet jeg egentlig burde ha stoppet for lenge siden, men det gikk "ufrivillig" en god del striper under runkeøkten. Vil ikke snu om hele døgnet så må bare holde meg våken til kveldinga nå.
Vis hele sitatet...
Om du venter ish 7 timer som han over her sier, og tar litt xan, quetiapin og røyker på kvelden så skal du få sove temmelig greit