Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5117
Hei!

På min lg tv har jeg en innstilling som heter Bevegelighetsfølsom lysstyrke. Valgene er av, lav og høy. Hva gjør denne instillingen og hva bør den stå på? Har googlet litt, men ikke funnet svaret. Noen som kan forklare?
Men det er jo bare å prøve instillingene og se hva som skjer og om du liker det eller ikke. Ikke sant?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Men det er jo bare å prøve instillingene og se hva som skjer og om du liker det eller ikke. Ikke sant?
Vis hele sitatet...
Jo, det har jeg prøvd, men vet ikke hva jeg skal se etter så spør her om noen vet.
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Jo, det har jeg prøvd, men vet ikke hva jeg skal se etter så spør her om noen vet.
Vis hele sitatet...
Poenget hans er vel mer at hvis du ikke ser forskjell er det lite vits å endre på innstillinger. Tv innstillinger er litt som lyd og det er veldig subjektivt.


Min filosofi er at hvis man ikke ser forandringen så er det godt nok
Har du mulighet til å bytte menyspråk til engelsk?

Da vil du få en frase du kan søke opp, som kanskje tom. gir litt mer mening enn den elendige oversettelsen til norsk.
Motion lightening muligens. Har du en dimmer skal dette gjør at om du dimmer ned lysa skal TVen følge etter og skrur du opp lyset skal det skje med TVen og. Prøv å sett på høy. Så skrur du lyset i rommet av/på
Sist endret av Bluesky_; 16. juli 2020 kl. 01:03.