Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1085
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Hei, røkte daglig over lang tid. Så skjedde det som jeg oppfatter er det som skjer med mange over tid.

Cannabis ga angst, hjertebank osv. Lest litt om det her på forumet og de fleste skriver at da er det best å legge cannabisen på hylla.

Jeg forsøkte meg frem på flere måter, vape, strains, grønt/brunt.

Lenge trodde jeg at jeg måtte gi opp røykingen, for det resulterte bare i noia og høy puls.

Men over tid, merker jeg at minimale mengder i joint, som jeg forøvrig kun tar et par trekk av før jeg capper den, gir bra effekt uten hjertebank og paranoia.

Ville bare dele dette med dere som en slags solskinnshistorie, var lenge redd for at jeg måtte skrote røykinga slik som jeg ser flere andre har gjort.
Sist endret av Carmex; 21. januar 2021 kl. 11:27.
Jeg har opplevd det samme, men til meg gikk det over etter ei god stund. Ble såppass vant til noia under røykinga at det ble en naturlig del av det å røyke. Forstå det den som kan
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Jeg har lært akkurat det samme. Dagens strains er jo så THC-tunge at det ikke er rart folk opplever slikt.
Anonym bruker
"Velkommen Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle vært legalisert og regulert så man kunne velge en strain med lavere THC, høyere CBD. Best å roe ned på røykingen, da sparer man penger også!
Anonym bruker
"Rik Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjedde med meg også til slutt.. Tåler ett trekk eller to uten å få helt angst nå men merker at jeg blir småparanoid et par dager etter så jeg har slutta helt.
Anonym bruker
"Velkommen Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har også en kompis som røyka masse før uten problem men nå klarer han ikke å røyke uten benzo fordi han får så mye angst.
La alkohol, cannabis, stimulanter på hylla for rundt 2 år siden. Bivirkningene ble for ille, særlig angsten/nervøsiteten.

Startet opp på ritalin men det var bare jævlig. Så aduvanze, men da fikk jeg faen ikke sove. Nå skal jeg prøve attentin og håper det virker, men jeg har mine tvil. Litt OT men..